Sık geçen başlıklar

eba tv'deki göz kamaştıran ingilizce öğretmeni 2

ekşi'de gör
eşek kostümü ile sınıfa girmişliğim var. ne bekliyordunuz. filtre kahvelerimizi yudumlarken çocuklarla freud tartıştığımız mı?
vallahi çok güzel öğretiyor. bize ne görünüşünden. eğitimi böyle istekli versin yeter. teşekkürler öğretmen hanım.

edit: ne yazık ki insanoğlu böyle. tepki görünce çok güzel u dönüşü yapıyor. örnek mi???

edit 2: lütfen sağlık çalışanlarımızın koşullarını en iyi dereceye getirin. italya ve çin gibi en gerekli olan sağlık çalışanlarını korumayı atlamayın. sağlıkçılar yoksa ülkede sağlık da olmayacaktır. konu dışı yazı için özür dilerim..

edit 3: başlık şimdi çok cikss oldu. bir teşekkürde bunu düzelten modaratör arkadaşa.