(bkz: holy şirk)
Sık geçen başlıklar
serbronze 5
ekşi profilikaynak
--- spoiler ---
dibek mahallesi kırsalında karakol inşaatında çalışan işçilere pkk’lılarca uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. pkk’lılarca açılan ateşte inşaat mühendisi mazlum gözenoğlu (27) şehit oldu, bir işçi de yaralandı.
--- spoiler ---
şehit mühendis yakın akrabamin kocasıydı , kendisi de yeni doğum yapmıştı . lanet olsun babayı evladından ,eşinden ,hayatından ayıranlara.
halen pkk'nın kürt halkının menfaati için varolan bir örgüt olduğunu savunan varsa da, mazlum kürt kökenli bir vatandaştı.
edit: şehidimizin haberini aldigimda helin bölek hakkında şu entryi giriyordum. eğer gerçekten insansak ölümün hiçbirine sevinemeyiz, bu ülkede siyaset ne kadar bizi ayrıştırmaya , damgalamaya, etiketlemeye çalışsa da halk olarak birleşmemiz, bir bütün olmamız lazım. her solcu terörist , her sağcı da faşist değildir. helin bölek grup yorum üyesi diye terörist olacaksa mevcut siyasetçilerin büyük coğunlugunun da fetöden içeri alınması lazım o zaman. ayrişmayalım kardeşlerim , politikanın attığı zokaları yutmayalim , inanın bu teröre de dolaylı yoldan koz veriyor.
--- spoiler ---
dibek mahallesi kırsalında karakol inşaatında çalışan işçilere pkk’lılarca uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. pkk’lılarca açılan ateşte inşaat mühendisi mazlum gözenoğlu (27) şehit oldu, bir işçi de yaralandı.
--- spoiler ---
şehit mühendis yakın akrabamin kocasıydı , kendisi de yeni doğum yapmıştı . lanet olsun babayı evladından ,eşinden ,hayatından ayıranlara.
halen pkk'nın kürt halkının menfaati için varolan bir örgüt olduğunu savunan varsa da, mazlum kürt kökenli bir vatandaştı.
edit: şehidimizin haberini aldigimda helin bölek hakkında şu entryi giriyordum. eğer gerçekten insansak ölümün hiçbirine sevinemeyiz, bu ülkede siyaset ne kadar bizi ayrıştırmaya , damgalamaya, etiketlemeye çalışsa da halk olarak birleşmemiz, bir bütün olmamız lazım. her solcu terörist , her sağcı da faşist değildir. helin bölek grup yorum üyesi diye terörist olacaksa mevcut siyasetçilerin büyük coğunlugunun da fetöden içeri alınması lazım o zaman. ayrişmayalım kardeşlerim , politikanın attığı zokaları yutmayalim , inanın bu teröre de dolaylı yoldan koz veriyor.
hele nohutlu ekşilisini öyle bir yerim ki yarınlar yokmuşçasına.
2002 yılında 32 mb taşınabilir bellek aldığımız paraya şimdi 32 gb bellek alabiliyoruz. bu da demek oluyor ki bir yerimiz bin kat gelişmiş. ama neresi tam bende bulamadım.
1-) uzun
2-) kısa
3-) selvi
not: 3.sü boy değil
2-) kısa
3-) selvi
not: 3.sü boy değil