Sık geçen başlıklar

işe de gitmeyeyim paramı da versinler 1

ekşi'de gör
şu an dünyanın en büyük malum japon otomobil üreticisinden bildiriyorum. ceo'nun açıkladığı üzere bir yıl boyunca tek bir araba satmasak bile, aynen başlıktaki gibi maaşlar tıkır tıkır yatacaktır.