Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
arşiv kapsamı: 4 Haz 201526 Haz 2026
bugün benim de şahit olduğum rezillik. hava buz gibi, yollar engebeli aydosun eteği dağdan inip dağa çıkıyorsun. arabanın bile zorlanarak çıktığı yollarda ayı gibi poşetlerle çocuk yola koyuldu hayatından nefret ede ede. kendimden utandım. bir daha asla alışveriş yapmam şoktan.
bugün doktorun acil istediği akciğer biyopsi randevumuz haber verilmeden iptal edilmiş.

kartal lütfi kırdar eğitim ve araştırma hastanesi'ne gittiğimizde kanser hastaları için ayrılan birimlerin süresiz olarak kapatıldığını öğrendik.

sağlık bakanlığı ile 4 kez konuştum, şu an tüm servisler pandemi için ayrılmış ve süreç bitene kadar beklememiz gerektiğini söylediler. "başka hastaneye yönlendiremez misiniz?" sorusuna yapamayacaklarını söylediler. hatta yatılı kanser hastalarının da eve gönderildiğini söylediler. devam etmekte olan kemoterapi tedavimiz de durduruldu. koskoca devlet kanser hastaları için bir tane onkoloji birimi ayıramadı mı? bilgisi olan lütfen paylaşsın. ölüme terkedildik.

tekrar yazıyorum,

ölüme terkedildik!

(edit: link ankara'da konuyla ilgili bir video hazırlamış doktor arkadaşlar, belki faydası olabilir bazı hastalarımıza.)

(edit: benzer durumda çok hasta olduğunu öğrendim bu başlık sayesinde. izmir'de bir yazar arkadaşımız da yazdı, kemoterapi tedavileri kesilmiş, 20 gün geçmiş üzerinden, izmir'de tedavilerine devam edebilecekleri yerler konusunda bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen. @swordson )

(edit: altta bu durum için; "olmayan olaydır, ben şurada çalışıyorum, biz çalışıyoruz vs" yazan yazarlar, entrynizi girdikten sonra bana da mesaj atıp akciğer biyopsisi randevumuz konusunda yardımcı olur musunuz? bizler gibi birçok hasta için de entrynize bilgi ekler misiniz? şu an biyopsi bekleyen, kemoterapi bekleyen binlerce hasta sağlık bakanlığından bilgi alamıyor.)

(edit: önemli!!!

yakını kanser hastası olan bir yazar arkadaşımız, istanbul yeditepe üniversite koşuyolu yerleşkesi'nde kemoterapi alabileceğimizi söyledi, sgk ve bağ-kur ile anlaşmaları varmış, 250 tl ödeme ile kemoterapi tedavisi alınabiliyormuş.)

(edit: kartal lütfi kırdar hastanesi'nde kanser tedavisi devam edenler ve yakınları olanlar; gelen bilgilere göre tedavisine sorunsuz devam edilen hastalar da var, tedavisi yarıda kalanlar da var, bu durum hastanenin inisiyatifinde. eğer biyopsi istendiyse yaptıramıyorsunuz çünkü müşahade alanı pandemi için ayrılmış durumda. bu hastalıkta moral de tedavi kadar önemli olduğu için hareket etmeden önce tedavinizi yürüten doktorunuzla görüşüp kesin bilgi almalısınız.)

(edit: birçok yazar okmeydanı eğitim ve araştırma hastanesi'nde kemoterapi tedavilerinin aksamadan devam ettiğini belirtti, yalnız dışarıdan gelen bir hasta olduğunuz için tedavi sürecinizle ilgili tüm evraklarınızla hastaneye gidip başvuru yapmanız gerekiyor, doktor onay verirse tedavinize orada devam edebilirsiniz.)

(edit: kanser hastalarının sesini duyurmak için twitter'da #kanserhastalarıunutulmasın hashtagi oluşturulmasını isteyen çok yazar arkadaşımız oldu, duyulursa belki bir çözüm bulunur)
dublajı çok kaliteli olan bazı yapımlar haricinde vıcık vıcık sesler duymamak, filmin içine daha iyi girebilmek, yabancı oyuncuların son derece yüksek kalite ile sundukları gerçek seslerini duyabilmek, doğallıkla yoğurulmuş duyguyu ve enerjiyi daha iyi alabilmek için evet dublajlı cacık filmleri izlememeyi tercih ediyorum.
çok meşgulüm zamanım çok önemlisi demesine rağmen koşa koşa cnn e gitmiş, bir taraftan amerika’nın sağlık sistemi çöktü diyor bir taraftan amerikanın sağlık çalışmalarını övüyor.
bilemiyorum altan ama biraz tutarsız kişidir.
burada takipçi kasan tipleri ortaya çıkaran başlıktır. aq kezbanları burayı da instagrama çevirdiler. bütün platformlardan kaçıyoruz sizin yüzünüzden. siktirin gidin lan artik. takip ettigi kimse yok ama bana kanaat önderi ya hanfendi, 900 tane takipçisi var. böyle mallara prim veren erkekler de mal aq.
edith piaf: arkadaşlar trollere itibar etmeyelim. yaşamak benim neyime adlı yazarımsı, trollün önde gideni, engelleyiniz, geçiniz.
milletimizin bencil bir insan sürüsünden ibaret olmasından mütevellit ortaya çıkan durumdur, tüm yazlıkçılar geldi tatili duyunca burada yaşayan bizler insan değiliz sanki. kıyıkışlacık, bodrum, güllük yine ankara istanbul plakalı araç dolu.

edit: evet tapulu malım çünkü siz gibilerin özgürce hareket ettiği yerde birilerinin bir şeyleri korumak için sahiplenmesi gerekiyor.

ikinci edit: arkadaşlar gerçekten yazık, küfür ederken bile yaratıcı bişey yok hep aynı yetersizlik göstergesi laflar.
ulan aktroller siz ne kahpe evladı, ne utanmaz, arsız yaratıklarsınız. neredeyse virüsü ekrem imamoğlu icat etti diyeceksiniz.

adam günlerdir sokağa çıkma yasağı olmalı demiyor mu? insanları sokağa çıkarmak zorunda bırakan zihniyet sizin köpekliğini yaptığınız zihniyet. virüsün böyle yayılmasına neden olan da sizin sahipleriniz.
yanlışlık olabilir diyorsunuz tamam da. nasıl bir yanlışlık ki bu? haber olarak sunulan veri yani 601 rakamı. 601 ya "altıyüz bir". bu kanalın çalışanları nasıl bir şuursuzluk içinde ki, 63 vatandaşın öldüğü gün, tam on katı sayıda sağlık çalışanını öldü diye servis ediyorlar. yanlışlık he. hem altyazı geçiyor hemde muhabir seslendiriyor. biri de demiyor mu ki olum emin misiniz lan tr de koronavirüs den ölenlerin sayısı bu kadar değil falan. geçiniz efendim.
nisan artış
mayıs patlama
haziranda duraklama dönemi
temmuz vaka ve ölü sayılarında azalma
ağustos çok az sayıda ölü
eylül hayat normale dönecek
ekim normal
kasım 2.dalga başlayacak ama aşı geliştirilecek.

tahminlerimi çin'deki gidişatı takip ederek yazdım.
eğer bu başlığı, acaba ne okusam diye geziyorsanız naçizane bir öneride bulunmak isterim.

sosyal medya kullanıyor iseniz; karşınıza sıklıkla albert camus / la peste (veba) paylaşımları çıkıyordur.
“ah! tam da bu günlerin kitabı” diye.
cık! değil.

bence okumayın arkadaşlarım; ben malım, okudum ve pişmanım.
bugünlerde kaygınızı yönetmekte zorlanıyorsanız kesinlikle önermiyorum; hiç olumlu katkısı yok.
hele ki ölümlerin artması ve gömü işlemleri ile ilgili bir bölümü var ki sağlam insanı hasta eder.

başka şeyler okuyun bence; iyi gelecek, iyi hissettirecek, gülümsetecek.

yerdeniz serisi, otostopçunun galaksi rehberi, don kişot ne bileyim gurur ve önyargı gibi gibi şeyler.

bu satırların sahibi bu sözleri ederken thomas mann / der zauberberg (büyülü dağ) okuyor arsızca.
- bir sanatoryumda kalan veremli hastaları anlatan uzun uzun upuzuuuuuuuuun bir roman -
kötü moderatör, gereksiz laf kesmesi, konuklarını azarlar tarzı, itici bir tip.
bu kişiyi gördüğümde çok çok iyi konuğu yoksa bu kadını görmemek için kanal değiştiriyorum. çok antipatik bir insan
ben açıkçası filmde sınıfsal eleştiri diye bir şey göremedim. siz nasıl gördünüz anlamadım. gerçek anlamda hangi zengin veya fakir gerçekten 6. kat ile 250. katın gerçekleriyle aynı anda bu kadar hızlı yüzleşebilmiş de sistem eleştirisi olarak görüyorsunuz bunu .

zira surekli ayni katta degilsiniz ve bunun bilincindesiniz. ne sınıfı ne zumresi ne kapitalizmi amk. 3. kat da olabilir 333. de, ve bunu herhangi bir çaba harcamadan yapıyorsunuz. ne bir sonraki elde ne geleceğini biliyorsunuz ne de elinizdekini götürebiliyorsunuz.

film tamamen insanın açgözlülüğunü ve hayatta kalma içgüdüsünün ulaşabileceği sonuçları göstermeyi amaçlamış.

mekanizmanın işleyişini bozmaya çalışanları da helak etmiş, sadece yukarıya mesaj ilettim avuntusu hediye edilmiş.

notum ise 6.5/10. bence güzel.
türk işidir.

hem evde kal diyorsun, hem de 2 milyon insanı birbirine dayıyorsun.

arkadaş!
e devlette gözükse bu para.
oradan istenilen iban girilip havale yapılsa çok mu zor amk?

uyapta davalar bile artık telefondan internete girerek açılabiliyor.
e imza mobil imza var..

yuh..

edit: arkadaşlar çok mesaj aldım, "bu güruh ne anlar e devletten, e devlet şifresi için postanede yine sıraya girecekler" falan diye.
evet haklı olabilirsiniz kısmen. ama emin olun bu güruh...
bu güruh....
????
evet lan anlamazlar.
haklısınız..
bu arada entryde uyap, dava , e imza kelimeleri geçti diye bazı kızlar yavşamaya başladı. avukat değilim lan. evliyim. yürüyün ötede yılışın. karım görür mörür..
"sakın tepenize bir sırça köşk kurmayınız. ama günün birinde nasılsa böyle bir sırça köşk kurulursa onun yıkılmaz, devrilmez bir şey olduğunu sanmayın."

(bkz: sırça köşk)

katledilişinin 72. yılında kendisini saygıyla anıyorum.
1- dış güzellik mi, iç güzellik mi? istediğiniz kriteri sağlayan, ama diğer açıdan fos olan biriyle ilişki yaşar mısınız?

2- eğlenilecek adamı evlenilir hâle getirmek mi, evlenilecek adamı eğlenilir hâle getirmek mi?

3- kadın/erkek arkadaşlığına inanır mısınız? arkadaş olduklarını iddia edenler hakkında ne düşünürsünüz?

4- x yaşına kadar evlenmezsek evlenelim ne demektir?
ankara büyükşehir belediye başkanı mansur yavaş bugün yaptığı duyuruda salgından etkilenen küçük esnafa yapılacak yardımı açıkladı

tweet

--- spoiler ---

değerli ankaralılar, zor duruma düşen küçük esnafa yardımcı olabilmek için belediyemiz ve bağlı şirketlerinden alacağı olan 570 esnafımıza toplam 9 milyon 204 bin tl ödenmesine karar verdik. esnafımızın zor günlerde de yanında olmaya devam edeceğiz. birlikte başaracağız.
--- spoiler ---

bu adamın sadece 6 milyon insanın başkanı olması düpedüz haksızlıktır.

bu adamın 80 milyon nüfuslu tüm türkiye’ye başkan olması lazım.

adam şehirde mağdur edilen bir kişi kalmayana kadar çalışmaya yemin etmiş gibi.

tam bir halk adamı örnek yönetici . popülizme değil halka çalışıyor
sadece amblem de koyması yetmeyebilir. keşke her palete şöyle not da düşselermiş, "bak ekrem değil, mansur değil... ben yapıyorum. tayyip yapıyor, tamam mı"

aslında bu tür rezilliklere diktatörlüklerde rastlanılır... ama yoo biz demokrasi ile yönetiliyoruz. sizi böyle söylemekten men ederim. ayıp.

edit - aşağıda bir düdük makarnası şu entryi girmiş (bkz: #104595425) ss

suratına tükürmeye elbette tenezzül etmem ama naçizane,küfürle selam sarkıtmış her türlü yaratığa da cevap verme hakkını kendimde saklı tutarım...

"şerefsiz piç kuruları" demiş, üstüme alınmadım ama sormak isterim, "millet için yaptırdığını" iddia ettiği sarayların hangisine 300 metreden daha yakınına yaklaşabilmiş...

hadi onu siktir edelim, milleti yardıma muhtaçken, milletinden para dilenirken başka ülkelere yardım edilmesi hiç mi yüreğine dokunmuyor...

türkiye cihanşümul bir devlettir ya hani, ulan önce hizmet etmesi gereken halka mı cihanşümul olmalıdır acaba... hı? efendim? duyamadım?

ayrıca kuduran falan da yok... keriz yerine konmak hoşumuza gitmiyor sadece...
niye söylüyorsunuz oğlum, tartı mısınız siz? ışlevsel olarak çoğunuz yağ ve kas oranı hesaplayan tartılardan daha az işlevsel olsanız bile biyolojik olarak insan olduğunuz için kimsenin kilosu hakkında tespit yapmak zorunda değilsiniz. ne gerek var? sen söylemeden farkına varmıyor mu kilolu olduğunun?

not: coook kilo verenspor. ama erkekspor. mesaj atıp "ya evet çok aptal hemcinslerim var ben onlar adına özür diliyorum ama tüm erkekler öyle değil, bilmeni isterim :))))))))))" demeyin.