holdinglerin milyarlık vergi borçlarının silinmesi hakkındaki düşüncelerini merak ettğim yazara ait başlık. ya da saraylar, uçaklar, arabalar vs…
tek haklı olunan nokta; popülizm.
tanım: herhangi bir yetkisi olmayan, yıllardır iktidar olamamış hatta ce hatta olmaya yaklaşamamış kılışdarın ekonomiyi batırması iddiası.
edit: bir de whataboutism diyor, lan sen sorarken iyi ben sorınca mı kötü? sen ver cevap
Sık geçen başlıklar
papaouteala 14
ekşi profili(bkz: perihelion) ve (bkz: aphelion)
dünya güneşe senede bir defa yakınlaşıp bir defa da uzaklaşır ki bu mesafe yaklaşık 5-6 milyon kilometredir. bak milimetre falan değil milyon kilometre.
uyarı editi: 1 değil 2 defa diyolla
dünya güneşe senede bir defa yakınlaşıp bir defa da uzaklaşır ki bu mesafe yaklaşık 5-6 milyon kilometredir. bak milimetre falan değil milyon kilometre.
uyarı editi: 1 değil 2 defa diyolla
şu rahmet eylesinciler lütfen artık her başlığı sikmesin yeter mk. bış beleş yazarlar, safi entry kalabalığı.
üstteki arkadaşa ben de katılıyorum, giden adamı kim durdursun ki? kendileri bile yapmış olabilir.
20 yıldır ağızlarından düşürmedikleri 11 eylül’ü hatırlıyoruz hala. bunu yapan bunu da yapar.
üstteki arkadaşa ben de katılıyorum, giden adamı kim durdursun ki? kendileri bile yapmış olabilir.
20 yıldır ağızlarından düşürmedikleri 11 eylül’ü hatırlıyoruz hala. bunu yapan bunu da yapar.
“melek çiftçi” demişsin de kardeş bu bildiğin “rus boksör igor”
metrobüse binmemiş yazar beyanı
haşemalı atletli çiftlerinin menekşe plajındaki hallerini koysalar turist gelmez, çekmek için böyle şart.
t: güzel paylaşımdır
ayrıca yazar “normal mayolu foto koysalarmış” demiş, kardeş bu zaten normal mayo, anormal olan nesi var?
t: güzel paylaşımdır
ayrıca yazar “normal mayolu foto koysalarmış” demiş, kardeş bu zaten normal mayo, anormal olan nesi var?
bu dincilerin beyni fındıktan büyükse beni sikin.
aga maymun olmadığımız için olabilir mi?
tabi bunlar bilmez alem şube sınıf farkını, okumadıkları için.
primatlar sınıfındayız; maymunla birebir aynı değiliz amına koyayım o yüzden.
he ama inanırlar gökten koyun indiğine. bu hikayeyi yazan adam da o dönemim en çok hayvana sahip çobanı.
aga maymun olmadığımız için olabilir mi?
tabi bunlar bilmez alem şube sınıf farkını, okumadıkları için.
primatlar sınıfındayız; maymunla birebir aynı değiliz amına koyayım o yüzden.
he ama inanırlar gökten koyun indiğine. bu hikayeyi yazan adam da o dönemim en çok hayvana sahip çobanı.
birisi diyor ki diş hekimleri tavsiye etmez diğeri diyor dişçiler tavsiye eder. bre amk bari biriniz de kaynak koyun elbet hakkında yapılmış bir araştırma yazılmış bir makale vardır. ama siz burda götten sallayın anca.
kime inanak neye inanak? manuel takılıyoruz işte.
edit: bu başlığa entry girmemin hemen ardından başlıkta oral-b reklamı çıkıyor. allah belanı versin google
kime inanak neye inanak? manuel takılıyoruz işte.
edit: bu başlığa entry girmemin hemen ardından başlıkta oral-b reklamı çıkıyor. allah belanı versin google
sözlüğe üye olmamın tek sebebi. gerçekten bayraklarını dikip sokaklarda onur yürüyüşü yapacağım. bağıracağım “benim yazdığım sözlüğün yöneticisi kadın ulan!!!” diye. sonra camdan biriniz sarkacak ve diyecek ki: “onun yöneticisi de kadın!!!”
sonra ülke çağ atlayacak.
sonra ülke çağ atlayacak.
yakışan kadın nüfusu %1’in altındadır. yaptıranların %99 tövbestağfurullahlık bir görünüme bürünmektedir. yakın zamanda bir travma geçirmiş olması kuvvetle muhtemeldir. uzak durulasıdır.
yurtdışındaki erkekler böyle değil diyen yazar, kalıbımı basarım ki ömrü hayatı boyunca ne yurtdışına çıkmış ne de yabancı birisiyle tanışmıştır.
tamam türkler barzo, kro, keko, abaza ama erkek her yerde erkek. oranın burdan tek farkı adamların opsiyonu bol, daha çok görmüşler, bu kadar.
yurtdışınca belli bir süre geçirdim, kızlı erkekli gruplar içerisinde, rahatlıkla söyleyebilirim orada maruz kalacağınız abazanlık seviyesi bir tık az olsa da, hepsi yine sizi yatağa atacak yani kısacası (bkz: inanma seni sikecek).
yanlış, eksik ve tecrübesiz beyan.
tamam türkler barzo, kro, keko, abaza ama erkek her yerde erkek. oranın burdan tek farkı adamların opsiyonu bol, daha çok görmüşler, bu kadar.
yurtdışınca belli bir süre geçirdim, kızlı erkekli gruplar içerisinde, rahatlıkla söyleyebilirim orada maruz kalacağınız abazanlık seviyesi bir tık az olsa da, hepsi yine sizi yatağa atacak yani kısacası (bkz: inanma seni sikecek).
yanlış, eksik ve tecrübesiz beyan.
bu ülkede yaşamak
(bkz: kim bu bizim etrafımızdaki kadınlar yaa)
sözlük kadınları her başlığa "sizin etrafınızda nasıl kızlar var anlamıyorum" yazmazsa ölecek hastalığına yakalanmış.
kim olacak bacım sen varsın öteki var o var bu var... sokakta gördüğümüz de burada gelip cırlayan da aynı insanlar, yetti aq. sözlük de dışarının bir yansıması bu kadar basit. buranın kaliteli olduğu dönemler geride kaldı
sözlük kadınları her başlığa "sizin etrafınızda nasıl kızlar var anlamıyorum" yazmazsa ölecek hastalığına yakalanmış.
kim olacak bacım sen varsın öteki var o var bu var... sokakta gördüğümüz de burada gelip cırlayan da aynı insanlar, yetti aq. sözlük de dışarının bir yansıması bu kadar basit. buranın kaliteli olduğu dönemler geride kaldı