2006’da bizimkileri de böyle dövmüşlerdi. arap, türk fark etmiyor yani kazaklar için. boş yere içinize su serpilmesin.
edit: 2004 değil 2006’da olmuş. düzelten arkadaşlara teşekkürler.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
(bkz: antalya mersin yolu)
eh sokucam ama şu arap bedevilerden çektiğimiz nedir artık ya? suriyesi libyası suudu. faydasinı geçtim sürekli zarar adamlar.
40 yaşımdayım, 25 yıldır rap müzik dinlerim. ben böyle rezillik görmedim.
az ye, az uyu, az konuş.
tayyip’in tayyip olmasının, köylü halk tarafindan kutsallastirimasinin sebebi; bir zamanlar kızların özgürlüğüne karışıp onları kapalı diye üniversiteye almayan orospu çocuklarıdır.
yasaklayanların ben anasini sikeyim. şu an giriyorlar da noldu. insanları ötekileştirip organize ettiniz. feto adı verilen, akp’yi yaratan organizasyonu, o yasakları getirerek sizler güçlendirdiniz.
yasaklayanların ben anasini sikeyim. şu an giriyorlar da noldu. insanları ötekileştirip organize ettiniz. feto adı verilen, akp’yi yaratan organizasyonu, o yasakları getirerek sizler güçlendirdiniz.
masturbasyon.
keşke herşeyi abartmasak. keşke makul davranmayı öğrenebilsek.
not: burada kastettiğim, imamoğlu'nun atatürkleştirilmeye, atatürk'ün de ilahlaştırılmaya ihtiyacının olmadığı. atatürk'ü örnek aldığını iddia ediyorsan, onu devamlı ve kuru kuruya yüceltmek yerine, elindeki imkanlar dahilinde iyi şeyler yapmaya çalışırsın memleketin için. imamoğlu'nun iyiliğini istiyorsan da, onu abartılı şekilde anlatmaya çalışmak yerine onu gözlemlemeye başlar ve yeri geldiğinde sorgularsın. olay bundan ibaret.
not: burada kastettiğim, imamoğlu'nun atatürkleştirilmeye, atatürk'ün de ilahlaştırılmaya ihtiyacının olmadığı. atatürk'ü örnek aldığını iddia ediyorsan, onu devamlı ve kuru kuruya yüceltmek yerine, elindeki imkanlar dahilinde iyi şeyler yapmaya çalışırsın memleketin için. imamoğlu'nun iyiliğini istiyorsan da, onu abartılı şekilde anlatmaya çalışmak yerine onu gözlemlemeye başlar ve yeri geldiğinde sorgularsın. olay bundan ibaret.
kaynak isteyenlere işte kaynak...36.21'den itibaren
siz de yediniz bunu..
tipik abd dış politikası
iyi polis-kötü polis
trump iyi çevresi kötü durumu yani
ne kadar da türkiye ile benzer
o konuşmanın başını ve ortasını da yazsaydın
bir telefonumla türkiye kürtlere saldırıdan vazgeçti bölümünü
ya da bir telefonumla erdoğan brunson'u gönderdi kısmını..
o kısımlar işinize gelmiyor değil mi..
edit: e hani menbiç bu yılın başında teslim ediliyordu
e hani fırat'ın doğusunda taş üstünde taş, gövde üstünde baş bırakmıyorduk
e hani üstünlerin hukukunu değil hukukun üstünlüğünü savunuyorduk,
e hani türk yargısı bağımsızdı kimseden talimat almazdı..
trump'ın bugünkü açıklamaları bunların hepsini yerle bir etmedi mi?
reis'i bunca yılda azıcık tanıdıysam ne s-400'ler ne de f-35'ler gelir bu topraklara..
reis bu durumu da "krizi önledik, dış politikada büyük zafer" manşetleriyle yutturur bu millete..
siz de yediniz bunu..
tipik abd dış politikası
iyi polis-kötü polis
trump iyi çevresi kötü durumu yani
ne kadar da türkiye ile benzer
o konuşmanın başını ve ortasını da yazsaydın
bir telefonumla türkiye kürtlere saldırıdan vazgeçti bölümünü
ya da bir telefonumla erdoğan brunson'u gönderdi kısmını..
o kısımlar işinize gelmiyor değil mi..
edit: e hani menbiç bu yılın başında teslim ediliyordu
e hani fırat'ın doğusunda taş üstünde taş, gövde üstünde baş bırakmıyorduk
e hani üstünlerin hukukunu değil hukukun üstünlüğünü savunuyorduk,
e hani türk yargısı bağımsızdı kimseden talimat almazdı..
trump'ın bugünkü açıklamaları bunların hepsini yerle bir etmedi mi?
reis'i bunca yılda azıcık tanıdıysam ne s-400'ler ne de f-35'ler gelir bu topraklara..
reis bu durumu da "krizi önledik, dış politikada büyük zafer" manşetleriyle yutturur bu millete..
balkonu yıkadıktan sonra ayaklara su tutmak,
banyoyu tuvaleti temizlemek.
banyoyu tuvaleti temizlemek.
kredi kartıyla işlem demek fiş kesme zorunluluğu demek.
fiş kesme zorunluluğu demek vergi doğması demek.
vergi doğması demek küçük esnaf/kobinin korkulu rüyası demek.
yemek-tatlı-pasta yediğiniz, saçını kestirdiğiniz, ev kiraladığınız yerlerde asılıysa vergi levhasına bir bakın... günde binlerce lira kazanan işletmelerin nasıl da 2-3 bin lira yıllık gelir vergisi ödediğini. sonra gidin maaş bordronuzu inceleyin 1 ayda gelir vergisi diye ne kadar ödediğinizi görün.
fiş kesme zorunluluğu demek vergi doğması demek.
vergi doğması demek küçük esnaf/kobinin korkulu rüyası demek.
yemek-tatlı-pasta yediğiniz, saçını kestirdiğiniz, ev kiraladığınız yerlerde asılıysa vergi levhasına bir bakın... günde binlerce lira kazanan işletmelerin nasıl da 2-3 bin lira yıllık gelir vergisi ödediğini. sonra gidin maaş bordronuzu inceleyin 1 ayda gelir vergisi diye ne kadar ödediğinizi görün.
annem.
bok ile puding arasında kalmak.
(bkz: yarın gel gübre olarak başla)
erkek adam renkli takım tutmaz lennnnn
1- breaking bad
2- westworld
3- game of thrones
4- dexter
5- person of interest
bonus: kurtlar vadisi
allaha şükür netflix çocuğu değiliz
2- westworld
3- game of thrones
4- dexter
5- person of interest
bonus: kurtlar vadisi
allaha şükür netflix çocuğu değiliz
yaş: 9
boy: 1.23
cinsiyet: erkek
karne: hepsi pekiyi
ergenliğe birlikte gireceğim,lise ve üniversiteyi aynı yerde okuyacağım uzun süreli bir ilişki planlıyorum. çürük dişli kızlar yazmasın..!
boy: 1.23
cinsiyet: erkek
karne: hepsi pekiyi
ergenliğe birlikte gireceğim,lise ve üniversiteyi aynı yerde okuyacağım uzun süreli bir ilişki planlıyorum. çürük dişli kızlar yazmasın..!
boeing büyük uçak, s400 takarız ikişer tane kanat altlarına.
kısaca o otelin amk.
evet türk insanı biraz gergindir, o kadar parayı rustan alsan ebeni bile siker.
personeli şikayet ediyormuş, yemeği fazla alıyormuş.
aslanım siz hangi turiste çalışıyorsunuz? siktiğimin rus köylüsü masayı donatır, donattığının onda birini yemez ama efendiniz olur.
sizin otelinize giden türkün amk.
otelin adını da ver de insanlar gitmesinler.
bıkmadınız amk kendi insanınıza pislik muamelesi yapmaktan.
rusun beş katı fiyat öde bir de bu amk yavşaklarının tribini çek.
sikerler.
evet türk insanı biraz gergindir, o kadar parayı rustan alsan ebeni bile siker.
personeli şikayet ediyormuş, yemeği fazla alıyormuş.
aslanım siz hangi turiste çalışıyorsunuz? siktiğimin rus köylüsü masayı donatır, donattığının onda birini yemez ama efendiniz olur.
sizin otelinize giden türkün amk.
otelin adını da ver de insanlar gitmesinler.
bıkmadınız amk kendi insanınıza pislik muamelesi yapmaktan.
rusun beş katı fiyat öde bir de bu amk yavşaklarının tribini çek.
sikerler.
dibinde metro var o dönercilerin, otobüsten iner inmez hoplaya zıplaya tabanımı en az sayıda otogarla muhattap edecek şekilde koşuyorum metroya, nasıl bir dönerciyse kokmuyor bile. her gün alt kattaki karanlık dehlizlerde düzenlenen ayinlerle içlerinden birini kurayla seçip kesip koyuyor olabilirler, ya da kuzu boyutuna ulaşan bakterileri de oturtuyor olabilirler şişe, bilemiyorum.
eskiden bu sözlüğe girmeden önce 2.5 litre kolamı açardım ve bir yandan kolamı yudumlarken bir yandan da alfabetik sıra ile badi listemdeki ekşi sözlük yazarlarına mesajlar atıp hunharca yürürdüm. ahlaksızlığın, aymazlığın, arsızlığın bini bir paraydı ruhumda. şimdi ise millete normal bi mesaj atacakken bile acaba rahatsız falan eder miyim veya yanlış anlaşılır mıyım diye düşünüp vazgeçiyorum.
hayat insanı gerçekten değiştiriyor ve benim bunu daha fazla kabul etmem mümkün değil. tahsilata çıkıyorum yakında. badilerim anlıkları hazırlasın.
hayat insanı gerçekten değiştiriyor ve benim bunu daha fazla kabul etmem mümkün değil. tahsilata çıkıyorum yakında. badilerim anlıkları hazırlasın.
rektör kızlığı sektörü.
afedersiniz, yarrak
(bkz: kıyakçılık)
bırakın emaresini, farklı lisan konuşabilmek üstünlüktür. aşın şu ezikliğinizi de, faklı lisanlar öğrenin; gezin, görün, insana ve hayata bakış açınızı genişletin.
tanım: ezik hezeyanı.
tanım: ezik hezeyanı.
türkiye’de de döner meşhur ama binlerce dönerciden 10-15 tanesini beğeniyoruz. italya’da seçici olmadan her denk geldiğiniz yerde pizza yerseniz aynı durumu yaşarsınız. sadece pizza yapan, pizzayı odun ateşinde pişiren ve kalabalık olan mekanları seçerseniz pişman olmazsınız.
üstedit: arkadaşlarım, başlığı üstte tutmamıza yardımcı olursanız çok sevinirim. daha çok kişinin görmesini sağlayalım.
dodokusu nickli çaylak arkadaşımızın ricası üzerine bu başlığı açıyorum. böyle güzel bir olaya vesile olduğu için de teşekkür ediyorum.
ali ihsan henüz 5.5 yaşında. 3.5 yıldır nöroblastom. çocukluk çağı kanserleri arasında kafatası dışındaki en sık görülen solid tümör. böbreküstü bezlerindeki sinir hücresiyle başlayan kanser ali ihsan için dayanılmaz halde. hastalığın son evresi olan 4. evrede.
sağlık raporu 1
sağlık raporu 2
sağlık raporu 3
samsun ondokuz mayıs üniversitesi tıp fakültesi hastanesi’nde tedavi görüyor ve tedaviye yanıt alamadığı için acıbadem altunizade hastanesi çocuk onkolojisi bölümü’ne 2 hafta tıp fakültesi hastanesi’nde ışın tedavisi gördükten sonra sevki gerçekleşecek.
tedavi masrafları için 150.000 tl’ye ihtiyaç var. hastane sgk kapsamında değil ve maalesef masraflar karşılanmıyor.
hayata tutunabilmesi için sadece 2 haftası var. 2 hafta içerisinde 150.000 tl’nin bulunması gerekiyor ve maalesef ailesinin bu gücü yok. ordu valiliği’nden yardım toplanabilmesi için gerekli izinler alındı. kimin ne kadar gücü yetiyorsa miktarına bakmaksızın yardım etmesini bekliyoruz.
bu miniğin yüzünü tekrar güldürelim ve onun hayata tutunabilmesi için yardımcı olalım.
instagram’da @aliihsanicinumutolalim ve twitter’da @aliihsanicin hesaplarından durumu takip edebilirsiniz.
yardım hesabı bilgileri
ziraat bankası: tr70 0001 0023 2789 6354 4550 01
alıcı: ali ihsan yücesoy
ordu valiliği yardım hesabı izin belgesi
annesi havva yücesoy’un telefonu 0539 895 9432
edit: pazartesi toplanılan miktarı öğrenip paylaşacağım.
dodokusu nickli çaylak arkadaşımızın ricası üzerine bu başlığı açıyorum. böyle güzel bir olaya vesile olduğu için de teşekkür ediyorum.
ali ihsan henüz 5.5 yaşında. 3.5 yıldır nöroblastom. çocukluk çağı kanserleri arasında kafatası dışındaki en sık görülen solid tümör. böbreküstü bezlerindeki sinir hücresiyle başlayan kanser ali ihsan için dayanılmaz halde. hastalığın son evresi olan 4. evrede.
sağlık raporu 1
sağlık raporu 2
sağlık raporu 3
samsun ondokuz mayıs üniversitesi tıp fakültesi hastanesi’nde tedavi görüyor ve tedaviye yanıt alamadığı için acıbadem altunizade hastanesi çocuk onkolojisi bölümü’ne 2 hafta tıp fakültesi hastanesi’nde ışın tedavisi gördükten sonra sevki gerçekleşecek.
tedavi masrafları için 150.000 tl’ye ihtiyaç var. hastane sgk kapsamında değil ve maalesef masraflar karşılanmıyor.
hayata tutunabilmesi için sadece 2 haftası var. 2 hafta içerisinde 150.000 tl’nin bulunması gerekiyor ve maalesef ailesinin bu gücü yok. ordu valiliği’nden yardım toplanabilmesi için gerekli izinler alındı. kimin ne kadar gücü yetiyorsa miktarına bakmaksızın yardım etmesini bekliyoruz.
bu miniğin yüzünü tekrar güldürelim ve onun hayata tutunabilmesi için yardımcı olalım.
instagram’da @aliihsanicinumutolalim ve twitter’da @aliihsanicin hesaplarından durumu takip edebilirsiniz.
yardım hesabı bilgileri
ziraat bankası: tr70 0001 0023 2789 6354 4550 01
alıcı: ali ihsan yücesoy
ordu valiliği yardım hesabı izin belgesi
annesi havva yücesoy’un telefonu 0539 895 9432
edit: pazartesi toplanılan miktarı öğrenip paylaşacağım.
ıçinde bulunduklari şartları hesaba katmadan yapılan önerme.
avrupada çocukluktan itibaren hormonsuz, organik besleniyor.
bizim kızlar babasının bimden aldığı kimyasal ekşi limon suyuyla salata yapıyor.
okulda her türlü spor için zaman, alan veriliyor. vizyon var.
bizde 2 saat beden dersinde üstünü sınıfta değiştiren kız spordan soğuyor zaten.
ışten, okuldan dönüp, akşam spor yapsalar avrupada rahatlar başlarına bişey gelmez.
bizde söküp takarlar bir de üstüne o saatte dışarda ne işi varmış diye suçlu çıkar.
bunun gibi etkenler bugün azalsa da, güzelliğini değerlendirdiğimiz kizin minimim 18 yaşında olacağını düşünerek, bu etkenlerin bir de 18 yıl önceki durumunu hesaba katarsak...
turk kizları bu kadar olumsuzluk içinde güzellikten geçtim, kadın olarak kalmaları bile mucize.
ayrıca güzellik göreceli. beyaz tenli değil diye beğenmeyen var. ben de esmer beğeniyorum. ne o öyle casper gibi?
gayet güzel kızlarımız var, size bakmıyorlar diye kedi ciğer meselesine cevirmeyin .
not: düşüyor mu diyecekler için belirteyim, evli ve kız babasıyım. sözlükten arayacak kadar yokluğu da hayatımın hiçbir alanında yaşamadım.
avrupada çocukluktan itibaren hormonsuz, organik besleniyor.
bizim kızlar babasının bimden aldığı kimyasal ekşi limon suyuyla salata yapıyor.
okulda her türlü spor için zaman, alan veriliyor. vizyon var.
bizde 2 saat beden dersinde üstünü sınıfta değiştiren kız spordan soğuyor zaten.
ışten, okuldan dönüp, akşam spor yapsalar avrupada rahatlar başlarına bişey gelmez.
bizde söküp takarlar bir de üstüne o saatte dışarda ne işi varmış diye suçlu çıkar.
bunun gibi etkenler bugün azalsa da, güzelliğini değerlendirdiğimiz kizin minimim 18 yaşında olacağını düşünerek, bu etkenlerin bir de 18 yıl önceki durumunu hesaba katarsak...
turk kizları bu kadar olumsuzluk içinde güzellikten geçtim, kadın olarak kalmaları bile mucize.
ayrıca güzellik göreceli. beyaz tenli değil diye beğenmeyen var. ben de esmer beğeniyorum. ne o öyle casper gibi?
gayet güzel kızlarımız var, size bakmıyorlar diye kedi ciğer meselesine cevirmeyin .
not: düşüyor mu diyecekler için belirteyim, evli ve kız babasıyım. sözlükten arayacak kadar yokluğu da hayatımın hiçbir alanında yaşamadım.
dag taş mühendis kaynıyor. 3000 tl maasla iş bulamıyor yeni mezun cocuklar. gidin baska bolum okuyun yol yakinken.
hafta içi yorulup cuma erkenden yatmak olabilir.
ben içeri düştüğümden beri
güneşin etrafında on kere döndü dünya.
ona sorarsanız:
'lafı bile edilmez,
mikroskobik bir zaman...'
bana sorarsanız:
'on senesi ömrümün.'
bir kurşun kalemim vardı
ben içeri düştüğüm sene
bir haftada yaza yaza tükeniverdi.
ona sorarsanız:
'bütün bir hayat.'
bana sorarsanız:
'adam sen de bir iki hafta.'
katillikten yatan osman;
ben içeri düştüğümden beri,
yedibuçuğu doldurup çıktı,
dolaştı dışarlarda bir vakit,
sonra kaçakçılıktan tekrar düştü içeri,
altı ayı doldurup çıktı tekrar.
dün mektubu geldi; evlenmiş,
bir çocuğu doğacakmış baharda.
şimdi on yaşına bastı,
ben içeri düştüğüm sene,
ana rahmine düşen çocuklar.
ve o yılın titrek,ince, uzun bacaklı tayları,
rahat, geniş sağrılı birer kısrak oldular çoktan.
fakat zeytin fidanları hala fidan,
hala çocuktur.
yeni meydanlar açılmış uzaktaki şehrimde,
ben içeri düştüğümden beri...
ve bizim hane halkı,
bilmediğim bir sokakta,
görmediğim bi evde oturuyor.
pamuk gibiydi bembeyazdı ekmek,
ben içeri düştüğüm sene.
sonra vesikaya bindi,
bizim burda, içerde birbirini vurdu millet,
yumruk kadar simsiyah bir tayın için.
şimdi serbestledi yine,
fakat esmer ve tatsız.
ben içeri düştüğüm sene,
ikincisi başlamamıştı henüz.
daşav kampında fırınlar yakılmamış,
atom bombası atılmamıştı hiroşima'ya
boğazlanan bir çocuğun kanı gibi aktı zaman.
sonra kapandı resmen o fasıl,
şimdi üçüncüden bahsediyor amerikan doları.
fakat gün ışıdı her şeye rağmen,
ben içeri düştüğümden beri.
ve "karanlığın kenarından,
onlar ağır ellerini kaldırımlara basıp
doğruldular" yarı yarıya.
ben içeri düştüğümden beri
güneşin etrafında on kere döndü dünya.
ve aynı ihtirasla tekrar ediyorum yine,
ben içeri düştüğüm sene
onlar için yazdığımı:
"onlar ki toprakta karınca
suda balık,
havada kuş kadar
çokturlar.
korkak, cesur,
cahil, hakim
ve çocukturlar.
ve kahreden
yaratan ki onlardır,
şarkılarımda yalnız onların maceraları vardır"
ve gayrısı,
mesela, benim on sene yatmam,
lafü güzaf.
- nazım hikmet / ben içeri düştüğümden beri
güneşin etrafında on kere döndü dünya.
ona sorarsanız:
'lafı bile edilmez,
mikroskobik bir zaman...'
bana sorarsanız:
'on senesi ömrümün.'
bir kurşun kalemim vardı
ben içeri düştüğüm sene
bir haftada yaza yaza tükeniverdi.
ona sorarsanız:
'bütün bir hayat.'
bana sorarsanız:
'adam sen de bir iki hafta.'
katillikten yatan osman;
ben içeri düştüğümden beri,
yedibuçuğu doldurup çıktı,
dolaştı dışarlarda bir vakit,
sonra kaçakçılıktan tekrar düştü içeri,
altı ayı doldurup çıktı tekrar.
dün mektubu geldi; evlenmiş,
bir çocuğu doğacakmış baharda.
şimdi on yaşına bastı,
ben içeri düştüğüm sene,
ana rahmine düşen çocuklar.
ve o yılın titrek,ince, uzun bacaklı tayları,
rahat, geniş sağrılı birer kısrak oldular çoktan.
fakat zeytin fidanları hala fidan,
hala çocuktur.
yeni meydanlar açılmış uzaktaki şehrimde,
ben içeri düştüğümden beri...
ve bizim hane halkı,
bilmediğim bir sokakta,
görmediğim bi evde oturuyor.
pamuk gibiydi bembeyazdı ekmek,
ben içeri düştüğüm sene.
sonra vesikaya bindi,
bizim burda, içerde birbirini vurdu millet,
yumruk kadar simsiyah bir tayın için.
şimdi serbestledi yine,
fakat esmer ve tatsız.
ben içeri düştüğüm sene,
ikincisi başlamamıştı henüz.
daşav kampında fırınlar yakılmamış,
atom bombası atılmamıştı hiroşima'ya
boğazlanan bir çocuğun kanı gibi aktı zaman.
sonra kapandı resmen o fasıl,
şimdi üçüncüden bahsediyor amerikan doları.
fakat gün ışıdı her şeye rağmen,
ben içeri düştüğümden beri.
ve "karanlığın kenarından,
onlar ağır ellerini kaldırımlara basıp
doğruldular" yarı yarıya.
ben içeri düştüğümden beri
güneşin etrafında on kere döndü dünya.
ve aynı ihtirasla tekrar ediyorum yine,
ben içeri düştüğüm sene
onlar için yazdığımı:
"onlar ki toprakta karınca
suda balık,
havada kuş kadar
çokturlar.
korkak, cesur,
cahil, hakim
ve çocukturlar.
ve kahreden
yaratan ki onlardır,
şarkılarımda yalnız onların maceraları vardır"
ve gayrısı,
mesela, benim on sene yatmam,
lafü güzaf.
- nazım hikmet / ben içeri düştüğümden beri
bu ülkedeki yobaz ingilizperver satılmış cemaatçilerle, hdpli pkk artıklarının ortak noktalarından biridir şeyh sait.
o yüzden çok yerinde bir tweet.
ama hepinizin sonu şeyh said olacak, üzgünüm.
(bkz: pkk'lıların ve yobazların şeyh sait sevgisi)
şunu diyen bir vatan hainidir şeyh sait: (bkz: bir türk öldürmek 70 gavur öldürmekten evladır)
o yüzden çok yerinde bir tweet.
ama hepinizin sonu şeyh said olacak, üzgünüm.
(bkz: pkk'lıların ve yobazların şeyh sait sevgisi)
şunu diyen bir vatan hainidir şeyh sait: (bkz: bir türk öldürmek 70 gavur öldürmekten evladır)
orta uzun vadeli bir çözüm düşünüyorsanız. phyto novathrix şampuan ve serum kullanabilirsiniz. şampuanı her gün kullanabilirsiniz sıkıntısı yok. avuç avuç kullanmanıza gerek yok zaten üzerinde de yazıyor iki üç damla kullanmanız yeterli. yalnız dikkat edin şampuanı sadece kafanızın üstünde kullanın ve durularken kafanızı aşağı eğin. serum için üç ay kullanım öneriyorlar. her bir serumun kullanım aralığı üç-dört günde bir. ben bunu pazartesi perşembe olarak sabitledim. hafta sonuna özellikle denk getirmiyorum kullandıktan sonra saçın kendini toparlaması için bir güne ihtiyacı olabiliyor hafta sonuna şekil girmek için perşembeyi seçiyorum. kutunun içinden damlalık gibi bir şey çıkıyor. onu serumlara takıp başınıza damlatıyorsunuz. benim kafamda tepe kısmı açık ön bölge de seyrek. ben genelde şampuanlı başımı yıkadıktan sonra beş çizgi halinde önde arkaya damlatıp masajlıyorum. tek serum yetişkin bir erkeğin başının tepe bölgesine rahat rahat yetiyor. saçsız bölgeler bitince ense arkasındaki kısma da biraz damlatıyorum ki ileride saç ekimi vs düşünürsem o bölgeden alınacak donörler de güçlü ve sağlıklı olsun.
bende iki aylık kullanım sonucunda faydası zayıf ve ince saçların güçlenmesi ve dipten ufak ufak tüylerin baş göstermesi oldu. o tüyler büyümese bile saç dibini kararttığı için ekstra yoğunluk katıyor.
bende iki aylık kullanım sonucunda faydası zayıf ve ince saçların güçlenmesi ve dipten ufak ufak tüylerin baş göstermesi oldu. o tüyler büyümese bile saç dibini kararttığı için ekstra yoğunluk katıyor.
çok sevindirici. askeri personel ve malzeme nakliyesi. sağlık bakanlığı, orman bakanlığı, polis, jandarma, sivil havacılık vs için çok güzel. ihracat gelir artışı ve ithalat gelir azalışı için çok iyi bir gelişme. yerli motor çoktan ateşlendi, test ve geliştirme çalışmaları devam ediyor. seni seviyorum gökbey, ismin de çok güzel.
edit: şu an uçtuğu motor ithal ama 1400 beygirlik yerli ts1400 turboshaft motor ateşlendi. sanırım 2021 seri üretim yerli motorla başlanacak. aynı motor atak’da da kullanılacak.
https://youtu.be/qjadekdw3ai
askeri teknoloji katma değeri sivil teknolojiden kat kat yüksektir. ve askeri teknoloji peşinden sivil teknolojiyi getirir.
edit: şu an uçtuğu motor ithal ama 1400 beygirlik yerli ts1400 turboshaft motor ateşlendi. sanırım 2021 seri üretim yerli motorla başlanacak. aynı motor atak’da da kullanılacak.
https://youtu.be/qjadekdw3ai
askeri teknoloji katma değeri sivil teknolojiden kat kat yüksektir. ve askeri teknoloji peşinden sivil teknolojiyi getirir.
geçen sene muharrem ince, seçilirsem suriyelileri yollayacağım dedi, %30 aldı.
bu bilgi ile birlikte izlenmesi gereken olay.
bu bilgi ile birlikte izlenmesi gereken olay.
dörtlü yakmanın “oh, nasılsa yaktım. şimdi istediğim yerde -buna yol ortası dahil- zınk diye durabilirim” anlamına gelmediği.
son anda yolcuyu fark eden taksici, basıyor dörtlüye, pat diye yolun ortasında duruyor.
o an durmazsam ölürüm pastanesinden o an yemezsem ölürüm çizkekini almak isteyen biri, yolun ortasında arkadaki trafiğin ağzına sıçmak suretiyle arabasını bırakıp gidebiliyor. çünkü dörtlüsünü yakmış.
dörtlü bir uyarı işaretidir. sizi her türlü sorumluluktan kurtaran bir ne istersem yaparım gereci değildir.
son anda yolcuyu fark eden taksici, basıyor dörtlüye, pat diye yolun ortasında duruyor.
o an durmazsam ölürüm pastanesinden o an yemezsem ölürüm çizkekini almak isteyen biri, yolun ortasında arkadaki trafiğin ağzına sıçmak suretiyle arabasını bırakıp gidebiliyor. çünkü dörtlüsünü yakmış.
dörtlü bir uyarı işaretidir. sizi her türlü sorumluluktan kurtaran bir ne istersem yaparım gereci değildir.
inkar.
babam yıllardır bu yöntemi tercih ediyor. işe yarıyor ki tercih ediyor. oysa bir kalıp sabun bir tas su da işi çözerdi.
babam yıllardır bu yöntemi tercih ediyor. işe yarıyor ki tercih ediyor. oysa bir kalıp sabun bir tas su da işi çözerdi.
dick laurent is dead baby dick laurent is dead.
kartınızda yeterli torpil bulunamadı.
bu ne be netflix dizisi gibi
bacınıza ananıza sorsanıza direk ne gerek var böyle fantezilere.
umarım linç yemem
umarım linç yemem
türkiye cumhuriyeti vatandaşı bir kürt olarak faşist türk kardeşimi destekliyorum.
edit : faşizmi savunurken bu adamın ciğerini yakan şerefsiz oruspu çocukları için savundum kendi sapığımız yetmezmiş gibi bu inların ne hakkı var benim hayat mücadelemde aileme ya da sevdiklerime zarar vermelerine önce bana bunu açıklayın sonra gelin türk-kürt kavgasının konjonktürel tartışmasına.
dipnot: biz türk-kürt-arap-laz-çerkez ve adını hatırlayamadığım tüm etnik ırk mensupları bir aileyiz aile içinde sorunlarımız olabilir ama bunu anca kendi aramızda çözebiliriz. kimsenin karışmaya kurcalamaya hakkı yok.
t: iyi niyeti suistimal edilmiş bir faşisttir.
edit : faşizmi savunurken bu adamın ciğerini yakan şerefsiz oruspu çocukları için savundum kendi sapığımız yetmezmiş gibi bu inların ne hakkı var benim hayat mücadelemde aileme ya da sevdiklerime zarar vermelerine önce bana bunu açıklayın sonra gelin türk-kürt kavgasının konjonktürel tartışmasına.
dipnot: biz türk-kürt-arap-laz-çerkez ve adını hatırlayamadığım tüm etnik ırk mensupları bir aileyiz aile içinde sorunlarımız olabilir ama bunu anca kendi aramızda çözebiliriz. kimsenin karışmaya kurcalamaya hakkı yok.
t: iyi niyeti suistimal edilmiş bir faşisttir.
kadınlar pek bunu dillendirmese de genelinin sevdiği erkektir.
yalnız ayarı vardır kekoluk ile sertliğin arasında. bu sertliğe verilebilecek iki örnek var.
keko: (bkz: james deen)
sert sevişen: (bkz: manuel ferrara)
manuel'in sevişme şeklini bugüne kadar övmemiş bir tane porno yıldızı yok. kendisi bence literatürün tanımıdır.
yalnız ayarı vardır kekoluk ile sertliğin arasında. bu sertliğe verilebilecek iki örnek var.
keko: (bkz: james deen)
sert sevişen: (bkz: manuel ferrara)
manuel'in sevişme şeklini bugüne kadar övmemiş bir tane porno yıldızı yok. kendisi bence literatürün tanımıdır.
4 senedir içinde bulunduğum listeydi. tabii beklerken birkaç tane çaylak dost edinmiştik. ama o zamanlar mesajlaşma yasaktı çaylaklara.
ara ara giriler üzerinden konuşurduk, ara ara en saçma entrylerimizi favlardık... birimiz mutsuz olsa diğerleri hep birlikte diğerini eğlendirmeye çalışırdı.
şimdi bakıyorum profillerine. ya kayıp yazıyor, ya da en son 2017'de girmişler. yalnız hissediyorum.
ara ara giriler üzerinden konuşurduk, ara ara en saçma entrylerimizi favlardık... birimiz mutsuz olsa diğerleri hep birlikte diğerini eğlendirmeye çalışırdı.
şimdi bakıyorum profillerine. ya kayıp yazıyor, ya da en son 2017'de girmişler. yalnız hissediyorum.
bugün (bkz: murat muratoğlu) ‘nu dinledim ve mantıklı gelen bir açıklamayı buraya aktarmak istiyorum.
yunanistan s300 aldığı zaman nato kurallarına takılmamak için bunları güney kıbrıs’a yerleştiriyor daha sonra oraya bağlı bir adaya getirtip sistemi kurmadan oraya bırakıyor o ayrı.
türkiye de s400’leri alıp kuzey kıbrısa yerleştirirse hem davalık olmaz - diğer ülkeler tanımadığı için- hem de akdeniz’de işler kızışmışken orada koruyucu önlem olur. devletler dava açmak için kıbrıs’ı tanımak zorunda kalır hem de türkiye’ye yatırım uygulanmaz.
biraz mantıklı gelmedi değil.
yunanistan s300 aldığı zaman nato kurallarına takılmamak için bunları güney kıbrıs’a yerleştiriyor daha sonra oraya bağlı bir adaya getirtip sistemi kurmadan oraya bırakıyor o ayrı.
türkiye de s400’leri alıp kuzey kıbrısa yerleştirirse hem davalık olmaz - diğer ülkeler tanımadığı için- hem de akdeniz’de işler kızışmışken orada koruyucu önlem olur. devletler dava açmak için kıbrıs’ı tanımak zorunda kalır hem de türkiye’ye yatırım uygulanmaz.
biraz mantıklı gelmedi değil.
fikirlerinizi sikeyim,bu düşünceler ile 25 yil sonra secim kazanmis chp ve ekrem imamogluna en büyük zararı siz veriyorsunuz.
tanim : başı acik kamu personelinin tarafsız olma ihtimali kadardir.
tanim : başı acik kamu personelinin tarafsız olma ihtimali kadardir.