Sık geçen başlıklar

deseptikonlarin megatron 10

ekşi profili
en sonunda ülkenin bok çukuruna düştüğünü kabul etti azizim. afrika ile türkiye'yi kıyas etti ve "her ülke kötü günler yaşayacak haberiniz olsun." mesajı gönderdi.

boku yedik gençler. başımız sağolsun.

edit serisi öncesi not: görülen o ki erken seçim geliyor.

edit: bu entariyi girerken şiir okudu...

edit 2: çiftçiye yanlamaya çalışıyor. 18 yılda ekilecek arazi bırakmayan adam, saman ithal edilmesine sebep olan iktidarın başı, sözde icraatlarını anlatıyor.

edit 3: akp geldiğinde 37 milyar lira olan tarım gelirimiz 278 milyar liraya "çıkmış" döviz hesabı yapmaya gerek duymuyorum. çünkü 2020 asgari ücret: 386 dolar, 2021 asgari ücret: 376 dolar

edit 4: "çok fazla miktarda sayılar telaffuz edelim ki çomarlarımız canlansın" ana temasıyla bir konuya geçti. milyorlu katrilyarlı bişeyler söylüyor.

edit 5: saman ithal ettiğimizi de kabul etmiştir. avrupa'da bir şeylerin en iyileriymişiz. neler olduğunu size bırakıyorum. yol yabmış bu arada.

edit 6: "cumhuriyet döneminde yapılanların kat ve kat fazlasını yaptık" diyerek cumhuriyet döneminde olmadığımızı kabul etmiştir. bu ülkede adam gibi cumhuriyet savcısı olsaydı şu anda bu sözü anayasaya ihanet olarak değerlendirip soruşturmayı başlatmıştı. ama adalet bu ülkede bir insan ismi sadece.

edit 7: işine geldiği için atatürk'ü konuşmasında kullanmıştır. işine gelmediği zaman mustafa kemal diyor. bunu anladık artık.

edit 8: chp'yi pkk ile birlikte olmakla suçlayan kişi oslo'da pkk ile masaya oturduğunu unutmuş, trt'de öcalan'ın hem mektubunun okutulduğunu hem de kardeşinin konuşturulduğunu unutmuş gözüküyor. biz unutmadık ama.

edit 9: vatandaşın desteğe mecbur kaldığını kabul etmiştir. 6 buçuk milyar daha destek sağlayacakmış. neden destek gerekiyor acaba?

edit 10: lityum tekronojili bir şey açmış. artık ekmek arası borun yanı sıra lityum salatası yiyeceğiz.
işin şakası mı kalmış? millet parasızlıktan, işsizlikten kendini meydanda yakıyor. kardeşleriyle birlikte intihar ediyor. ortalıkta şaka falan kalmadı. biri de çıkar 'islam'da israf yoktur israf etmeyin' der. çantası 200 bin dolar olan kocasıyla bin küsür bilmem kaç odalı sarayda kalan bir kadın diyor bunu da tabi.

yazık.

(bkz: arap işgali)
(bkz: istiklal mahkemeleri)