Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nu ikinci atatürk olarak görüyoruz 2

ekşi'de gör
imamoğlu güzel bir seçim kampanyası yürüten göreve geldikten sonra boş bir adam olduğunu gösteren klasik bir siyasetçidir. aptal aptal başlıklar açmayın.
keşke herşeyi abartmasak. keşke makul davranmayı öğrenebilsek.

not: burada kastettiğim, imamoğlu'nun atatürkleştirilmeye, atatürk'ün de ilahlaştırılmaya ihtiyacının olmadığı. atatürk'ü örnek aldığını iddia ediyorsan, onu devamlı ve kuru kuruya yüceltmek yerine, elindeki imkanlar dahilinde iyi şeyler yapmaya çalışırsın memleketin için. imamoğlu'nun iyiliğini istiyorsan da, onu abartılı şekilde anlatmaya çalışmak yerine onu gözlemlemeye başlar ve yeri geldiğinde sorgularsın. olay bundan ibaret.