açıkçası liseden sonra (2006-2007 falan)marmariste calısmisligim var.
o zamanlar suan oldugu kadar kaliteli turk gelmiyordu, toprak agasi tipler vs gurbetciler geliyordu ve tam anlatilan gibi igrenc davraniyorlardi. suan bence gayet terbiyeli,duzgun turkler tatil yapiyor ve hayvan ruslarin sabahtan sarhos olup calisan kadinlara ve diger musterilere tacizlerine sahit olanlar, kibirli alman ve ingilizleri gorenler bu insanlari tercih eder.
esas ayrimi yapilmasi gereken mevzu sudur ki, gurbetçiler o zamanlar gorgusuz davranirdi, simdi de oyle davraniyorlar. bunlar yuzunden türkler kotu gorunuyor olabilir ama eger o yillarda gelen turkleri gorseydin, suan gelen naif turisti gorur gormez derin bir oh cekerdin.
01.07.2019 · 31. sıra
heaolrole
30.06.2019 00:00