Sık geçen başlıklar
iki subay aralarında konuşuyorlarmış:

-"bizim karılarımızla sevişmemiz görev midir,
angarya mıdır?

"başlamışlar tartışmaya, görevdir,angaryadır.. ama bir türlü sonuca bağlayamamışlar ve erin birine sormaya karar vermişler.

er yanıt vermiş:

- "görevdir, komutanım"

niye?"

angarya olsaydı onu da bize yaptırırdınız..."