arkadaslar gelip gecicidir. serefsizlikleri affetmeyin.
Sık geçen başlıklar
annebenmanyagim 11
ekşi profiliturkiyede yasamak.
plus bebek aspirini. onsuz olmaz.
valla hicbir sey. hicbir sey enerjimi yerine getiremiyor ve sebebini o kadar doktor gezdim hala bulamadim!
sapla samani ayiramayan guzel ulkemin insanlari...
adam uzunca yazmis ozet geceyim; senin kendi kendine cabaladigin egitim seni geriye goturmez ancak ilerde milyoner olma hevesinin ucundan kiyisindan gecirmez cunku sen hamster olmaya devam edeceksin diger milyonlar gibi. bunu anlatmaya calisiyor. fare kapaninda peynir yakalamaya calisan fare hissiyatindayiz cogumuz aldigimiz onca egitim bir baska patronu zengin etmek icin bunu anlatmak istiyor. olay bundan ibaret. sen gecelerini gunduzlerini verdin iyi bir yasam icin ancak aldigin 5-10 bin tl ile milyoner olamazsin. gecici milyoner hic olamazsin diyor olay bu. otur yat gotunde pireler ucussun demiyor. sinif bilinci bende bile 26 yasimdan sonra gelisti sizi de anliyorum.
adam uzunca yazmis ozet geceyim; senin kendi kendine cabaladigin egitim seni geriye goturmez ancak ilerde milyoner olma hevesinin ucundan kiyisindan gecirmez cunku sen hamster olmaya devam edeceksin diger milyonlar gibi. bunu anlatmaya calisiyor. fare kapaninda peynir yakalamaya calisan fare hissiyatindayiz cogumuz aldigimiz onca egitim bir baska patronu zengin etmek icin bunu anlatmak istiyor. olay bundan ibaret. sen gecelerini gunduzlerini verdin iyi bir yasam icin ancak aldigin 5-10 bin tl ile milyoner olamazsin. gecici milyoner hic olamazsin diyor olay bu. otur yat gotunde pireler ucussun demiyor. sinif bilinci bende bile 26 yasimdan sonra gelisti sizi de anliyorum.
lost demeyen cindir.
bir daha asla kimseyle ozel alanini paylasmamayi ayni evde yasamamayi ogretti yurtta kalmanin nasi iyi bi yani olabilir amk igrenc insanlarla dolu hirsiz ugursuz
bok ailesin kodugum evladi. isine gelmeyince kut diye cikariyosunuz ibneler. aile dedigin cocugu sokaga mi atar.
bu ne be netflix dizisi gibi
benim icin kara bir gundu. cunku ailemin istemedigi sehri yazmistim evden gidicem diye cenaze cikar gibi tepki vermislerdi. tebrikte etmemislerdi. cok aglamistim. kopek gibi calis istedigin yeri kazan ama ailen tebrik bile etmesin. sonradan anladim hayatta hicbir seye deger vermediklerini umursamadiklarini ve sevincimi hicbir zaman paylasmadiklarini ve paylasmayacaklarini. buruk bir anidir benim icin.
taraftarını kanser eder