nazar değmesin çok kötü başladı tam aradığımız stoper.
Sık geçen başlıklar
attan dusen inek 11
ekşi profiliiçmeyin kardeşim. o bu değildi galiba
yastığımızın altındaki borları çıkartalım mı
zaferle iyi partinin bir araya gelmesi hdp ile bir araya gelmesinden daha uzak bir ihtimal gibi duruyor. mhp'yi de yazsaydınız keşke.
ciddi mi yazıyorsunuz troll mü zeka seviyenizden dolayı emin olamıyorum. adam uçan tekme atarak geldi o an yerdeyken bir tekme atmamış olması bile mucize bizimkilerin. kaynak olarakda fotoğraf koyacağınıza video koyun adam usain bolt gibi koşarak geliyor.aha
edit: kural ne söyler tamam ama yani öyle bir saldırıda olabilidiğince sakin, hasarsız bir savunma bunu direkt kırmızıdan 2 maç bile verilmemeli. ben tekme tokat döverler diye beklemedim değil. çünkü çok hızlı ani gelişen bir olay oldu.
edit2: polis var diyen koçtroll polis varsa taraftarın sahada işi ne?
edit3: ayrıca bu başlığı halen değiştirmeyen sözlük yönetimi trollerin ekmeğine yağ sürüyor. sizde josef taraftari dövdü diyorsunuz yani.
edit: kural ne söyler tamam ama yani öyle bir saldırıda olabilidiğince sakin, hasarsız bir savunma bunu direkt kırmızıdan 2 maç bile verilmemeli. ben tekme tokat döverler diye beklemedim değil. çünkü çok hızlı ani gelişen bir olay oldu.
edit2: polis var diyen koçtroll polis varsa taraftarın sahada işi ne?
edit3: ayrıca bu başlığı halen değiştirmeyen sözlük yönetimi trollerin ekmeğine yağ sürüyor. sizde josef taraftari dövdü diyorsunuz yani.
(bkz: zafer partisi gelecek aktroller gidecek) bence bu da olumlu.
eh sokucam ama şu arap bedevilerden çektiğimiz nedir artık ya? suriyesi libyası suudu. faydasinı geçtim sürekli zarar adamlar.
gerçek olamaz diye umutlanılmış ama gerçek olma ihtimali çok yüksek. yaklaşık 10 sene önce(belki 12-13 olabilir) balıkesir'de patlıcan ekiyoruz, yeni yeni bu israil tohumları gelmeye başladı piyasaya. illk başta yerli ve o beraber ekildi, bir iki sezon sonra artık yerli almayacağız sadece bu ekilecek dendi. yerli eksen bile satamıyorsun ürünü(pazarda satmaktan bahsetmiyorum, istanbul'a hale göndermen gerek). bu hybrid tohum türkiye'ye atılmış en büyük kazık bence. bunun sorumluları belli, çiftçilerin durumu belli kime oy verdikleri belli. trajikomedya. ha bu arada tohumdan mı bilinmezde son yıllarda ciddi hastalıklar var.
doğuda kaçak elektrik kullananların faturasıni nasıl ödüyorsak şimdi bunuda biz ödeyeceğiz demek, iş oyle bir yere gidiyor ki yakında orta gelirli haneler yardım almak zorunda kalacak.
edit: bu sistem gelire ters orantılı olarak herkese uygulanmali o zaman. sadece yardımlarla yaşayan bir kısım var devlet yardim dağitmayi birakip bu kisilere is bulmali. isten gucten dusmus, yasli veya gercekten muhtac insalar olabilir tabiki ama 10 milyon kişide çok ciddi bir rakam.
edit: bu sistem gelire ters orantılı olarak herkese uygulanmali o zaman. sadece yardımlarla yaşayan bir kısım var devlet yardim dağitmayi birakip bu kisilere is bulmali. isten gucten dusmus, yasli veya gercekten muhtac insalar olabilir tabiki ama 10 milyon kişide çok ciddi bir rakam.
al birini vur ötekine. ikisindende ne chp'ye ne türkiye'ye fayda gelmez. ülkenin milyon tane sorunu var ezan türkçeleştirilsin diye ortaya çıkıyorlar. bu mu en büyük problemimiz? niye gidip ekmeğine yağ sürüyorsun akp'nin? yazıklar olsun hepinize.
edit :imla
edit :imla
ulan galatasaray> atletico madrid> barcelona> başakşehir> vatan emniyet kariyere bak muazzam