Sık geçen başlıklar

5 bin tl maaş alıp lcw'den giyinen erkek 8

ekşi'de gör
size kötü bir şaka olarak gelebilir fakat başlığın açıldığı tarih olan 2014'teki dolar kurunu ve 8 senelik dolar enflasyonunu dikkate aldığımız zaman, günümüzün 48 bin tl'sine denk geliyor bu 5 bin tl.

şaka gibi ama hiç komik değil.
görünce tepemi attıran başlıklardan bir diğeri.
şunu o kalas kafalarına sokması lazım geniş bir kitlenin;
başkalarının ne kadar kazandığı,
başkalarının evli mi bekar mı evliyse çocuğu olup olmadığı,
başkalarının ne içtiği, ne giydiği, hayatını ne yönde şekillendirdiği kimseyi ilgilendirmez.
bu kadar başkasının hayatına meraklı başka bir kitle yok yemin ediyorum.
hatta öyle ki insanlar yaptıkları çoğu şeyi başkalarına nispet olsun, kıskansınlar diye yapıyor artık.
şu o kadar kazanıyor bunun çocuğu olmuyormuş öteki zengin ama lcw'den giyiniyor ıvır zıvır.
ne boktan insanlar var ya.
5 bin para mı diye önce bir düşünmek lazım.
5 binden çok daha yüksek gelirim var ve lcw’den giyiniyorum. little big falan da giyiyorum.

bazen avm’de elimde lcw poşetiyle bi vakkoya giriyorum. vakko’nun klasik 1500 lira maaşlı ama 10bin alıyormuş gibi kasıntı olan personelinin eline gömlek denemek için poşetimi tutuştuyorum...

ben çok eğleniyorum, siz ise çok komplekslisiniz...
5bin tl maaş alip giyim alışverişi yapabiliyor olması bile güzel skor.
aile geçindiriyordur, evi kiradır, çocukları okuyordur.
her şeyi çok biliyorsunuz ya!
lcw dediğiniz firmada kazaklar 59.99, ile 89.99 tl arasında değişken fiyatlarda satılıyor.

artık oralardan bile alışveriş yapanlar iki kez düşünüyor.
yok mu şu sözlükte şöyle tekstilden anlayan, ne bileyim mühendisliğini okumuş biri mesela?

neyse. baba mesleğim konfeksiyonculuk olduğu için dilimin döndüğünce ben anlatayım bari.

şimdi git lcw den 20 liralık bir tshirt al. sonra git çok kaliteli markadan 100 liralık bir tişört al. bunlar aynı tip ürünler olsun. basic tip. dikkat edilecek husus ise, etiketlerindeki kumaş türünün aynı olması...%bilmemkaç cotton falan yazıyo ya onu diyorum.

hah işte o iki tshirt ten biri (lcw olanı) en kalitesiz kumaş ve iplikten imal edilmiş olsun. diğeri de (100 lira bayıldığın) en kaliteli işçiliğe, kumaşa ve ipliğe sahip olsun.

en kalitesiz olanı 0,5 usd, en kaliteli olanı 2,5 usd ye imal ediliyor çinde. işçilik ve kargo dahil!!! ülkeye giriş fiyatı bu. nereden mi biliyorum? babam bu fiyatlarla rekabet edemeyeceği için kapattı atölyesini... sonra bu fiyatlardan "no brand" tshirtler getirtip üstüne baskı yaparak sattı pazarlarda...

"yok artık" mı diyorsun? sor google amcaya polo tshirtlerde kullanılan supreme penye kumaşın en kalitelisinin bir topu kaç lira ve kaç tshirt çıkıyor bu toptan diye...

lcw en kalitesiz ürünü üretiyor olabilir, ucuza satıp bir de sürümden kazanıyor da olabilir. 25 tl en kaliteli tshirt için bile makul bir kazanç getirir. lakin bir tshirte 100 lira bayılmanın herhangi bir izahı yok. gümüş iplikle dikilse bile o para etmez. götünüze giren kazıktan aldığınız zevk, kalite algısı yaratıyor zihninizde. hepsi bu.

5 bin de kazansam 10 bin de kazansam bir tshirt alacağımda verdiğim paranın karşılığını alıp alamayacağımı düşünürüm markasından önce.

evet 100 liralık tshirt yamulmuyor. tabi canım carbon fiber ya hani...

matka takıntısı olmayan, parasını kullanmayı bilen, kimsenin ne düşüneceğini sallamayan adamdır.

edit: o pahalı markaların kalıpları, kesimleri de güzelmiş. kalıp dediğiniz coca cola'nın sırrı gibi bişey mi? en beceriksiz terzi kalfasına götür o marka tshirt ü çıkartsın sana aynı kalıbı.