Sık geçen başlıklar

zengin olunca alınacak ilk araba 5

ekşi'de gör
ilk araba benim için tartışmasız porsche 911 turbo s olurdu. bir kez binebilme fırsatım oldu, binmeden önce de bayılırdım fakat bindikten sonra aşık oldum. hem günlük hem sportif olarak acayip bir araba.
volvo xc90 alabilecek kadar mı zengin mesela?
ötv muafiyeti olan engelli bir sürücü için en fazla 200 bin lira olan arabadır.
(bkz: dacia duster)
*

edit: gönül ister rolls royce wraith ama benim verdiğim vergi ile benim değerlerime ,ülkemin kurucu değerlerine hakaret ederken yüzü bile kızarmayan malum çevreye de bir tane hediye etmek istemem. * yaralı parmaklarına işeyemem.

o yüzden arttırıyorum ve hayali aracıma tüp taktırıyorum . ve boş zamanlarımda über şoförü olmaya karar veriyorum.

edit:imla