Sık geçen başlıklar

penne rigate 4

ekşi profili
sivilleri asla vurmuyoruz diyordu geçenlerde aşağılık bir diktatör.

savaş cinayettir.

edit: "ama sivillerde ateş ediyor, haklılar" diyenler var, sizin ben olmayan vicdanınıza sokayım! ne yapacaktı siviller, kendi vatanını işgal edenlere çiçek mi atacaktı? demek ki rusya ülkemizi işgal etse bayraklarla karşılayacak bu tayfa, belli oldu.
gayet akıllı ve etik bir çalışma olmuş, adamları gerçekten taktir ettim.
bağış yapın deselerdi masum insanların paraları gitmiş olurdu, böylesi daha iyi.

sülün osman ne demişti?

hayatım boyunca beni dolandırmaya kalkışmamış tek bir kişiyi dolandırmadım.

olay budur