Sık geçen başlıklar

anıtkabir'in dozer ve kepçelerle yıkılacağı gün 5

ekşi'de gör
şöyle başlıkları hortlatmanın hiçbir manası yok amk. muhalif kesim, "onlar seçildi, anıtkabiri yıkacaklar" diyor, siyasal islamcılar "onlar seçilirse camileri yıkacaklar, başörtüsünü kaldıracaklar" diyor.

hasta mısınız nesiniz amk birbirinizden bu kadar korkmayın lan, aynı mahallenin çocuklarısınız işte.
işte o zaman karşınızda "gerçek türkleri" görürsünüz, yan sanayi arapları değil.
(bkz: köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağardı)

(bkz: götü yiyen buyursun gelsin)

(bkz: sikerler oğlum hepinizi sikerler)

bkz.lar çoğaltılabilir ama sanirim bunlar yeterli.

edit: yukarıdaki bkz.lar ozellikle baslik sahibine değildir. içinden her kim bu dusunceleri geçiriyorsa onlar icin yazılmıştır. küfürlü içerikten rahatsiz olan duyarlı arkadaşlarımdan da ozur dilerim ama bazen bu seviyelere inmek gerekiyor.