izlanda maçını acilen antalya'ya almamız gerektiğini gösteren maçtır. al da kavrulsun amk white walkerları. onlar bize tam tersini yaparken iyi. artık intikam zamanı, welcome to westeros orospu çocukları
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
- maçın kilit adamı sizce kimdi?
- özyakup çok iyi maç çıkardı. her zaman olması gereken yerdeydi.
bu beyanatı veren modric.
edit kaynak: https://twitter.com/…scom/status/905173426951901186
- özyakup çok iyi maç çıkardı. her zaman olması gereken yerdeydi.
bu beyanatı veren modric.
edit kaynak: https://twitter.com/…scom/status/905173426951901186
ciguli-akordion
der ve sessizce uzaklaşırım.
der ve sessizce uzaklaşırım.
dört bir yanı yüksek surlar, sit alanı ve yetim hakkı ile çevrili olacaktır.
asıl mucize ne biliyor musun yeğen? asıl mucize; bu kadar çocuk, bebek açlıktan ya da bombalanarak ölürken, istismara uğrarken, senin allahın varolduğuna inanman.
dişilerine çiftleşme dansı yapmak
rakibinin sağından atıp solunda yorulan ulvi.
bu sikko ünlülerde neden cümle kurabilme yetisi yok? hiç mi kitap okumazlar, hiç mi kendilerini geliştirmez bunlar?
--- spoiler ---
eda benim hayatımda hep iyi ve hanımlığı ile hatırlanacak biri ve ailesi
--- spoiler ---
ulan canlı yayında konuşsan anlarım da. şu cümleyi, açıklama olarak yazacak kadar cahil misin?
edit: "tüm basın mensuplarından ricam bu süreçte ilişkimizle ilgili kuracağınız her cümle birey olan ve ayrılık kararını alan bizlerden daha çok ailelerimiz üzmektedir. biz onları zaten üzdük.
bu konuda gerekli hassasiyeti göstermesinizi istiyorum."
şimdi baktım da. açıklamanın devamı böyle ilerliyor. diyecek bir söz yok. senin türkçeni sikeyim!
--- spoiler ---
eda benim hayatımda hep iyi ve hanımlığı ile hatırlanacak biri ve ailesi
--- spoiler ---
ulan canlı yayında konuşsan anlarım da. şu cümleyi, açıklama olarak yazacak kadar cahil misin?
edit: "tüm basın mensuplarından ricam bu süreçte ilişkimizle ilgili kuracağınız her cümle birey olan ve ayrılık kararını alan bizlerden daha çok ailelerimiz üzmektedir. biz onları zaten üzdük.
bu konuda gerekli hassasiyeti göstermesinizi istiyorum."
şimdi baktım da. açıklamanın devamı böyle ilerliyor. diyecek bir söz yok. senin türkçeni sikeyim!
allah bilir bu kadın banyoda çıplak duş bile alıyordur. allah muhafaza...
söylemeyiverin ulen onu da. zaten biliyorlar ne kadar ve nereden kilo vermeleri gerektiğini. kalp kırmak, moral bozmak moda oldu internet çocuklarıyla beraber.
komple partiyi tahliye etmeniz lazım o zaman.*
bugün sebep gösterilmeden işten çıkarıldım. kardeş kavgasının sonucunda işten çıkarıldım.
ilk görüşte dahi insanı çarpan müthiş tablo. odama çerçeveletip asmak istediğim çok sayıda ayrıntı barındıran bir yapıt.
https://pbs.twimg.com/…ia/diaky6wuwaqxatj.jpg:large
son akşam yemeği tablosundaki o herkesin ayrı bir karede bir nevi kendi halindeliğine rağmen bütünlüğü oluşturması gibi... italya'da bir şapelin tavanına bakmak gibi bu övgüyü hak eden tarihe geçmiş an. rönesans döneminden günümüze bir esinti.
suda yüzen vileda post modern bir ayrıntı olarak kareye girmişse de, insanlığın özüne dair çok şey barındırıyor bu kare. köpeklerin uyumu ise ayrı bir güzellik olmuş.
insanı içine çeken bu fotoğrafı yakalayan kişi bir ödülü hak ediyor. daha fazla konuşmadan bu fotoğrafa dalıp gitmek istiyorum.
https://pbs.twimg.com/…ia/diaky6wuwaqxatj.jpg:large
son akşam yemeği tablosundaki o herkesin ayrı bir karede bir nevi kendi halindeliğine rağmen bütünlüğü oluşturması gibi... italya'da bir şapelin tavanına bakmak gibi bu övgüyü hak eden tarihe geçmiş an. rönesans döneminden günümüze bir esinti.
suda yüzen vileda post modern bir ayrıntı olarak kareye girmişse de, insanlığın özüne dair çok şey barındırıyor bu kare. köpeklerin uyumu ise ayrı bir güzellik olmuş.
insanı içine çeken bu fotoğrafı yakalayan kişi bir ödülü hak ediyor. daha fazla konuşmadan bu fotoğrafa dalıp gitmek istiyorum.
yazar orhan pamuk'un liberation
gazetesine verdiği röportajında
yakınmasıdır.
iyi de adama demezler mi sen
değil misin akepe'ye 10 -12 sene
avrupa da hamilik yapan;
destekleyen, yetmez ama evet diyen?
sen türkler 2 milyon ermeniyi kesti diye
batının hoşuna giden politik söylemlerle şirinlik yapan?
ee, tabii soracaklar. ekmeğini yiyorsun.
gazetesine verdiği röportajında
yakınmasıdır.
iyi de adama demezler mi sen
değil misin akepe'ye 10 -12 sene
avrupa da hamilik yapan;
destekleyen, yetmez ama evet diyen?
sen türkler 2 milyon ermeniyi kesti diye
batının hoşuna giden politik söylemlerle şirinlik yapan?
ee, tabii soracaklar. ekmeğini yiyorsun.
ülkenin kerizi bol ne yaparsın.
en acısı şu an bile en ufak bir yalan haber yayılsa tekrardan aynı sahneleri yaşatacak kitle mevcut hem de devlet yönetiminden halkına kadar.
ateist sayısını artıran evrim değil, bu başlıktaki gibi "evrim teorisi çöktü" tarzı islamı şekilciliğe ve bilim karşıtlığına hapseden hastalıklı düşünceler.. tanrı fiziği kimyayı ve matematiği yarattıysa neden insanı içliköfte gibi yaratsın... islamın felsefesi var, eşitlikçiliği var, paylaşımcılığı var, devrimciliği var, lükse gösterişe karşı duruşu var, köleliği kaldırmışlığı var, bütün bunlar dururken sürekli evrim çöktü, tuzlu suyla tatlı su birbirine karışmıyor, ezan arapça mı olsun, kadınla 6 yaşında mı evlenilir 9 yaşında mı gibi şekilci gerizekalı tartışmalar ister istemez ateist sayısını tavan yaptırıyor. evrimin ya da teorisinin çöktüğü falan yok bugün çöken tek şey akıl...
yobaz tekbircileri, arapçı ibneleri çıldırtan taraftar grubu.
ayrıca benim için mehter marşı, 10.yıl ve izmir marşı kadar değerlidir, gururdur ve en az onlar kadar kuvayi milliyedir.
ayrıca benim için mehter marşı, 10.yıl ve izmir marşı kadar değerlidir, gururdur ve en az onlar kadar kuvayi milliyedir.
dayım kıvanç tatlıtuğ'u gördüğünde "ellese sesim çıkmaz" demiş. değişik bir tepki.
kötü komşu adamı ev sahibi yapar derler.
peki kötü devlet adamı ne yapar?
kimyager yapar, hacker yapar, it yapar, çakal yapar.
peki kötü devlet adamı ne yapar?
kimyager yapar, hacker yapar, it yapar, çakal yapar.
sik kafalılar!
ben niye dört yıl okudum, iş bulamıyorum, bulsam da vasıfsız çaycı ayşe abla, temizlikçi süleyman kadar para alıyorum demiyor da, onun bunun aldığı maaşı çekiştiriyor. sana ne amk, sen bi kendine bak.
hiç acımıyorum, beter olun.
ben niye dört yıl okudum, iş bulamıyorum, bulsam da vasıfsız çaycı ayşe abla, temizlikçi süleyman kadar para alıyorum demiyor da, onun bunun aldığı maaşı çekiştiriyor. sana ne amk, sen bi kendine bak.
hiç acımıyorum, beter olun.
mazlumunu da evsizini de sikeyim! tek müslüman ülke ben değilim!elin arabı yağda balda yaşarken, aldığım nefese bile ülkemde vergi vermek istemiyorum...çocuğuma daha makul şartlar sunup elin suriyelisini arakanlısını çocuğumun yerine beslemek istemiyorum! dedelerim bu topraklarda yaşamamın bedelini ödedi, ben ödüyorum!siktirsin gitsin suriyeli de, arakanlı da kendi toprağı için savaşıp ölüp çocuklarına bir gelecek yaratsın!
(bkz: cansız bomba)
biz göçmenler vatanımızdan kacmadik, vatanımıza kaçtık bu bir.
"ben türkçe öğrenmek zorunda mıyım niye arapça tabelalar yok?" demedik aksine sizler arap isimleri alırken bizler has türk gelenek ve goreneklerimizi bozmadan yaşadık balkanlarda bu da iki
"ben türkçe öğrenmek zorunda mıyım niye arapça tabelalar yok?" demedik aksine sizler arap isimleri alırken bizler has türk gelenek ve goreneklerimizi bozmadan yaşadık balkanlarda bu da iki
alkol gibi sigara gibi bir oyuncu.
keyif veriyor ama sağlığa zararlı.
keyif veriyor ama sağlığa zararlı.
türk avratlarına göre; erkek fakir ve çirkinse çirkindir. erkek zengin ve çirkinse karizmatiktir.
aklıma nedense şu karikatürü getiren çağrı
kimse ağzının tadını bilmiyor.
çocuklar bulgur pilavını domatesli ve biberli yapacaksın. yanına da semiz otlu buz gibi bir cacık yapacaksın. bir de köy ekmeği buldun mu dünya senin olur.
çocuklar bulgur pilavını domatesli ve biberli yapacaksın. yanına da semiz otlu buz gibi bir cacık yapacaksın. bir de köy ekmeği buldun mu dünya senin olur.
gurbetçi zannettiğim yetenek. adam türkiye 1. ligi'nden bundesliga'ya gitmiş.
"çok yabancı var" diye ağlayacağınıza alt yapıya para yatırın, bakın çıktı mı çıkıyor.
"çok yabancı var" diye ağlayacağınıza alt yapıya para yatırın, bakın çıktı mı çıkıyor.
rehberimi açtım hızlıca tek tek baktım. takıntılı birisiyim. herkes adı ve soyadı ile kayıtlı... üstelik ilk harfler büyük.
meme açmış bir rus model beklerken sol bek çıktı.. neyse ben yine de bir duşa gireyim.
türkiye bilimler akademisi'nin çöküşüne sebep olan, kendi kuyruk acısı uğruna koskoca kurumu yerle bir ettiren akademisyen.
once tübitak'ı yediler, sonra tüba'yı. ülkenin kurumlarını tek tek çürüttüler. az buçuk var olan bilimi de yok ettiler.
once tübitak'ı yediler, sonra tüba'yı. ülkenin kurumlarını tek tek çürüttüler. az buçuk var olan bilimi de yok ettiler.
galibiyet geldi ya, güler yüzüyle yine başladı "biz bu milletin evlatlarıyız, canımızı veririz" vs. edebiyatlarına.
nah verirsiniz amk...
nah verirsiniz amk...
akşama iş çıkışı eve dönerken 2-3 çift tutku donlarından alma planları yaparak devam ettirdiğim cahillik istikrarı.
arda turan söylemi. sanırsın spor yapmıyor, meydan muharebesine çıkıyor. milli takım değil başkomutanlık süvari birliği... bu şovenist, bu asarız keseriz canımızı veririz, kanımızın son damlasına kadar savaşırız, bayrağımızı dalgalandırmak için ölürüz gibi söylemlerin sporla bilmemneyle ne alakası var arkadaşım. ne sanıyorsunuz kendinizi, yaptığınız işi. milyonlar alıp kısa paça pantolonlarla gece kulüplerinde dolanan, pahalı ferrarileri alan insanlarsınız. bu ülkede kim yaptığı iş sonrası böyle açıklamalar yapıyor. ne yani, bir çiftçiden, bir işçiden, bir ticaret adamından, bir balıkçıdan, memurdan, öğretmenden, doktordan, esnaftan daha milli bir iş mi yapıyorsunuz? sizin ben o mafyatik karakterinizin de, şoven dilinizin de, boş kibrinizin, kendinizi bir bok sanan duruşunuzun da!..
verme canım sen canını. taktik maktik yapın top oynayın biraz. bak almanya'ya, can falan veriyor mu adamlar. ama çakıyor gelene geçene. çünkü gaza değil, şovenizme değil; ekole, taktiğe, disipline, karaktere sahipler. çünkü adamlar spor yapıyor, o kadar.
gaza getiren haber
verme canım sen canını. taktik maktik yapın top oynayın biraz. bak almanya'ya, can falan veriyor mu adamlar. ama çakıyor gelene geçene. çünkü gaza değil, şovenizme değil; ekole, taktiğe, disipline, karaktere sahipler. çünkü adamlar spor yapıyor, o kadar.
gaza getiren haber
açık açık pkk destekçisidir. atatürk'e olan saygımdan chp'ye laf etmek istemiyorum ancak bu terörist yardakçılarını barındırdığı müddetçe, chp'nin hdp'den farkı yoktur gözümde. bahsi geçen iha'lar, son 1 yılda yüzlerce köpeği geberttiği için bu açıklamanın kasten, bilerek, birileriyle istişare edilerek yapıldığını düşünüyorum.
geçmişte kalması gerekenlerin şimdide karşınıza çıkması.
başkanı tesislere 10 milyon lira harcandığını söylemiş zamanında. selçuk inan'ın yıllık ücreti kadar yani.
türk futbolunun başındaki adamlar da daha yabancı sayısını düşürmek için çabalasınlar. aman ha demeyin sakın altyapıya bir koysak on alırız diye. hep selçuk gibilere koyun.*
türk futbolunun başındaki adamlar da daha yabancı sayısını düşürmek için çabalasınlar. aman ha demeyin sakın altyapıya bir koysak on alırız diye. hep selçuk gibilere koyun.*
ahlak, kalite ve onur yoksunu türk tipi akademisyenlerin tipik davranışlarından birisi daha. .
aşağıdakilarden hangisi askerlik yapmıştır?
(bkz: bilal erdoğan)
(bkz: burak erdoğan)
(bkz: berat albayrak)
cevap:
hiçbirisi.
siz neden yapıyorsunuz?
çünkü ak partili bir "vatanseverin" evladı değilsiniz.
(bkz: bilal erdoğan)
(bkz: burak erdoğan)
(bkz: berat albayrak)
cevap:
hiçbirisi.
siz neden yapıyorsunuz?
çünkü ak partili bir "vatanseverin" evladı değilsiniz.
şu başlıktaki adamlar kadar azimli olsaydım hayat şuan çok farklı olurdu
vampir kızlarımızın erkeğin kanını emmek için yasaları arkasına alarak yaşattıkları saçmalıktır.
sadece 2 ay evli kalıyorsun, çocuğun yok ve sen bir şerefsiz evladına nafaka ödemek zorunda bırakılıyorsun. sikerler böyle adaleti. alın burda ne güzel örneği var.
https://galeri.uludagsozluk.com/…verilmesi-1525936/
sizce de hala bu memlekette medeni kanunun değiştirilme zamanı gelmedi mi artık?
sadece 2 ay evli kalıyorsun, çocuğun yok ve sen bir şerefsiz evladına nafaka ödemek zorunda bırakılıyorsun. sikerler böyle adaleti. alın burda ne güzel örneği var.
https://galeri.uludagsozluk.com/…verilmesi-1525936/
sizce de hala bu memlekette medeni kanunun değiştirilme zamanı gelmedi mi artık?
şaka gibi gelmesin, iki gündür işcep, internet bankacılığı, interaktif bankacılık, şube bankacılığı ve bilumum diğer zart zurt bankacılıkları üzerinden yatırım hesabıma ulaşamıyorum.
vadesiz, döviz ve yatırım hesabı olmak üzere üç hesap var. yatırım hesabına tıkladığımda yatırım hesabınız bulunmamaktadır şeklinde uyarı veriyor. yatırım hesabımda üç adet hisse senedi bulunmakta. bunlardan gsray hissesi 31 ağustosta %20lik bir prim yapıp 8.40'a yükseldi ve iki günden beri düşerek 8 seviyesine tekrar geldi. ortalama zararım 4 bin lira. yani 5 eylül öğleden önce kağıtı elimden çıkarabilseydim 4 bin lira zararım olmayacaktı.
peki ne yapıyorum dünden beri?
yaklaşık iki saatte bir arıyorum, arıza kaydı oluşturuyorum. detaylı güvenlik taraması yapılıyor, bir sorun yok. hesap üzerinde bloke incelemesi yapılıyor, o da yok.
peki sorun ne diyorum?
biz bilmiyoruz, teknik inceleme yapılmaya devam ediliyor, en kısa sürede size dönüş yapılacak deniliyor...
yani kendime ait olan varlıklara iki gündür ulaşamıyorum, dünden beri mevcut hisselerim de geçen hafta primlendiği için düşüşe geçiyor, ben anlık düşüşlerini izlemeye devam ediyorum.
diyorum ki, arıza kaydı yaptığım andan itibaren hisse satışı yapamadığım için aradaki zararı telafi edecek misiniz?
biz bilemeyiz, siz talepte bulunun diyorlar. her birine soruyorum ve aynı cevap.(ki en az 10 farklı müşteri temsilcisiyle görüştüm) en son birini çok sıkıştırıyorum, bu tür durumlarda banka müşterinin zararını karşılamıyor diyor. ama siz yine de başvurun diyor. yahu diyorum, sana telefonla şu an talimat veriyorum, şu hissedeki bütün lotları satmanı istiyorum, bu aradaki zararı kim karşılayacak?
cevap yok...
yani iki gündür zarar etmeye devam ediyorum ve sorun çözülebilmiş değil. daha önce de birkaç saat için çok defalar mobilcep patlamıştı, kullananlar bilir. ancak ilk defa iki gündür hesabıma ulaşamamaktayım ve ne benim sorunumun ne zaman çözüleceği bildiriliyor, ne de zararımın giderileceği tarafıma söyleniyor.
şimdi benim rezalet puanım kaç olsun sayın iş bankası?
diyin lan bi hele.
edit: birazdan bankanın ekşisözlük yetkilisi gelip seni tehdit edecek diyorlar. * bence beni tehdit edeceğine mesaj atsın, müşteri numaramı vereyim de sorunu çözmek için acil koduyla patronlarına bildirimde bulunsun da sorun çözülsün.
ha, sorunu çözseniz de bu sondu. bi' daha sizinle çalışırsam iki olsun.
vadesiz, döviz ve yatırım hesabı olmak üzere üç hesap var. yatırım hesabına tıkladığımda yatırım hesabınız bulunmamaktadır şeklinde uyarı veriyor. yatırım hesabımda üç adet hisse senedi bulunmakta. bunlardan gsray hissesi 31 ağustosta %20lik bir prim yapıp 8.40'a yükseldi ve iki günden beri düşerek 8 seviyesine tekrar geldi. ortalama zararım 4 bin lira. yani 5 eylül öğleden önce kağıtı elimden çıkarabilseydim 4 bin lira zararım olmayacaktı.
peki ne yapıyorum dünden beri?
yaklaşık iki saatte bir arıyorum, arıza kaydı oluşturuyorum. detaylı güvenlik taraması yapılıyor, bir sorun yok. hesap üzerinde bloke incelemesi yapılıyor, o da yok.
peki sorun ne diyorum?
biz bilmiyoruz, teknik inceleme yapılmaya devam ediliyor, en kısa sürede size dönüş yapılacak deniliyor...
yani kendime ait olan varlıklara iki gündür ulaşamıyorum, dünden beri mevcut hisselerim de geçen hafta primlendiği için düşüşe geçiyor, ben anlık düşüşlerini izlemeye devam ediyorum.
diyorum ki, arıza kaydı yaptığım andan itibaren hisse satışı yapamadığım için aradaki zararı telafi edecek misiniz?
biz bilemeyiz, siz talepte bulunun diyorlar. her birine soruyorum ve aynı cevap.(ki en az 10 farklı müşteri temsilcisiyle görüştüm) en son birini çok sıkıştırıyorum, bu tür durumlarda banka müşterinin zararını karşılamıyor diyor. ama siz yine de başvurun diyor. yahu diyorum, sana telefonla şu an talimat veriyorum, şu hissedeki bütün lotları satmanı istiyorum, bu aradaki zararı kim karşılayacak?
cevap yok...
yani iki gündür zarar etmeye devam ediyorum ve sorun çözülebilmiş değil. daha önce de birkaç saat için çok defalar mobilcep patlamıştı, kullananlar bilir. ancak ilk defa iki gündür hesabıma ulaşamamaktayım ve ne benim sorunumun ne zaman çözüleceği bildiriliyor, ne de zararımın giderileceği tarafıma söyleniyor.
şimdi benim rezalet puanım kaç olsun sayın iş bankası?
diyin lan bi hele.
edit: birazdan bankanın ekşisözlük yetkilisi gelip seni tehdit edecek diyorlar. * bence beni tehdit edeceğine mesaj atsın, müşteri numaramı vereyim de sorunu çözmek için acil koduyla patronlarına bildirimde bulunsun da sorun çözülsün.
ha, sorunu çözseniz de bu sondu. bi' daha sizinle çalışırsam iki olsun.
bariz kotu oynayan oyuncu. zilyon bosa ortayi gectim, paslarinda ciddi sikinti var bu adamin. bu pas yuzdesiyle besiktas'in oyununu baltalamaktan baska bisey yapmaz. hayir o paslari veremeyecek adam da degil, cok cabuk harciyor atagi. hocanin bundan istedigini net anlatmasi lazim kendisine.
oyuncuların hepsini izlememiş ve başkalarının lafı ile kadroyu oluşturmuş. ukrayna maçında da o kulağına fısıldayan herkesin aptal olduğunun farkına varmış. bir ülke milli takımın üç gün sonraki maça 7 kişi farklı çıkmasının tek sebebi bu adamdır. ukrayna maçından önce belki birkaç hazırlık maçı yapabilseydi asla o maç da yaşanmazdı. o maçtaki rezaletin en büyük sebebi onun kulağına fısıldayanlar ve yardımcı hocası tayfur'dur.
okul zamanı bunları toplayıp koleksiyon yapan bir arkadaşım vardı. ne zaman yerde görse işi gücü bırakıp en ufak utanma sıkılma olmadan özenle seçip toplardı. ''bundan bende var evde'' dediğini duydu bu kulaklar ya, kataloğunu yapmış bir de manyak.
(bkz: unutulmayan garip arkadaşlar)
(bkz: unutulmayan garip arkadaşlar)
aslanın finalde 'işte böyle sikerler' kükremesiyle damga vurmuş videodur.
aslan gibi olun. başladığınız işi bitirin.
aslan gibi olun. başladığınız işi bitirin.
''anne''ler.