Sık geçen başlıklar

alişan ve eda erol'un ayrılması 1

ekşi'de gör
bu sikko ünlülerde neden cümle kurabilme yetisi yok? hiç mi kitap okumazlar, hiç mi kendilerini geliştirmez bunlar?

--- spoiler ---

eda benim hayatımda hep iyi ve hanımlığı ile hatırlanacak biri ve ailesi
--- spoiler ---

ulan canlı yayında konuşsan anlarım da. şu cümleyi, açıklama olarak yazacak kadar cahil misin?

edit: "tüm basın mensuplarından ricam bu süreçte ilişkimizle ilgili kuracağınız her cümle birey olan ve ayrılık kararını alan bizlerden daha çok ailelerimiz üzmektedir. biz onları zaten üzdük.
bu konuda gerekli hassasiyeti göstermesinizi istiyorum."

şimdi baktım da. açıklamanın devamı böyle ilerliyor. diyecek bir söz yok. senin türkçeni sikeyim!