olgunluğu olmayan, tipik türk futbolcudur. kendini fasulye gibi nimetten saymaktadır. sergen yalçın'ın çok sevdiğim bir cümlesi vardır;
herkesin yeri doldurulur. benim bile yerim doldu onlar da kim (caner erkin ve gökhan gönül için söylenen)
Sık geçen başlıklar
dincisosyalist 11
ekşi profiliimamlarla kıyaslandığında çok fazla almadıklarını idrak ettiğim kıyaslama olmuştur. en düşük imam maaşı 3400 tl. günde 4 saat çalıştıklarını var sayarsak aylık 120 saat toplamları vardır. saati 170 tl'den çalışmaktadırlar. en düşük öğretmen ise 80 tl saat ücreti almaktadır. birisi kişinin bireysel aktivitesi olan ibadete iştirak etmektedir. diğeri ise yeni bir nesli en baştan oluşturmaya çalışmaktadır. emekçinin halini hiç sorma zaten. onun saati 11-12 tl civarında.
biz cristiano ronaldo futbolu ricardo quaresma'dan öğrendi dediğimiz zaman tinerci oluyoruz amk.
yolsuzluk yap, kul hakkı ye, rüşvete teşvik et, çocukları istismar et, ticarette hile yap ama yılbaşı bizi hristiyanlastıracak diye kork. avrupa şu an hristiyan egemenliği altında. işçi hakları, insan hakları, gelir adaletsizliğinde bizden daha iyi konumda olmaları falan düşününce keşke olsak diyor insan.
malum havuz ya da benim zihnimde lağım medyasının g.t olduğu satıştır. onurlu bir gazete bunu haber yapar ve özür yayınlar. ama maalesef bu tür insanlarda ne onur vardır ne haysiyet. ancak haysiyet cellatlığı yaparlar.
bugün sebep gösterilmeden işten çıkarıldım. kardeş kavgasının sonucunda işten çıkarıldım.
kitaplardan okuduğum ve çevremden gözlemlediğim kadarı ile;
1- sürekli dünyanın en zeki çocuğu olduğuna inandırmak.
2- büyüyünce çok can yakacak gibisinden saçma düşünceye sevk etmek.
3- daha çocuk okuma yazma öğrenmeden kuran kursuna göndermek.
4- insani değerleri, evrensel ahlak ve görgü kurallarından önce iman, din, kader gibi değerleri öğretmeye çalışmak.
5- müslüman bir ailenin çocuğuna kuran'ı arapça okumanın anlayarak okumaktan daha sevap olduğuna inandırmak.
6- başarılı olmanın, zengin olmanın insan olmaktan daha önemli olduğuna inandırmak.
1- sürekli dünyanın en zeki çocuğu olduğuna inandırmak.
2- büyüyünce çok can yakacak gibisinden saçma düşünceye sevk etmek.
3- daha çocuk okuma yazma öğrenmeden kuran kursuna göndermek.
4- insani değerleri, evrensel ahlak ve görgü kurallarından önce iman, din, kader gibi değerleri öğretmeye çalışmak.
5- müslüman bir ailenin çocuğuna kuran'ı arapça okumanın anlayarak okumaktan daha sevap olduğuna inandırmak.
6- başarılı olmanın, zengin olmanın insan olmaktan daha önemli olduğuna inandırmak.
başlığı ilk gördüğümde;
mercedes-benz, bmw, vw, audi, opel, porsche, man 'dan daha iyi araçlar üretildiğini, dış ticaret hacminin 3 trilyon $ olduğunu ve bunun 2 milyar dolarının ihracat olduğunu, ağır sanayide almanlardan daha öne geçtiğimizi, dünyanın en kaliteli makinlerinin bizim tarafımızdan üretildiğini, adidas, puma, hugo boss, bosch, siemens, solingen, gaggenau gibi firmalardan daha iyi firmalarımız olduğu, bayern münih, borussia dortmund, wolfsburg, schalke 04, bayer leverkusen'den daha iyi takımlarımızın olduğunu
fikri uyanmıştır bende.
fakat görüyorum ki; olay tamamen farklıymış.
mercedes-benz, bmw, vw, audi, opel, porsche, man 'dan daha iyi araçlar üretildiğini, dış ticaret hacminin 3 trilyon $ olduğunu ve bunun 2 milyar dolarının ihracat olduğunu, ağır sanayide almanlardan daha öne geçtiğimizi, dünyanın en kaliteli makinlerinin bizim tarafımızdan üretildiğini, adidas, puma, hugo boss, bosch, siemens, solingen, gaggenau gibi firmalardan daha iyi firmalarımız olduğu, bayern münih, borussia dortmund, wolfsburg, schalke 04, bayer leverkusen'den daha iyi takımlarımızın olduğunu
fikri uyanmıştır bende.
fakat görüyorum ki; olay tamamen farklıymış.
ölmüş arkadaşını iyi bir paraya satmıştır.
2006 yılında benim de dahil olduğum topluluktu. fakat kyk yurdunda kalırken ateist bir arkadaşın sorularına cevap vermek adına 3 günde mealden hatim etmiştim. sonra benim ateistlere olan bakış açımı değiştirdi. adamın vesilesi ile kuran'ı türkçe bitirmiş ve ufkum gelişmişti. daha sonraları da o arkadaşın sebebiyle tefsiri okumuştum türkçe olarak.
benden size tavsiye, arkadaşlar mutlaka bir kere de olsa okuyun. zira okudukça dini daha iyi anlıyor ve günümüzün din kalpazanlarına pabuç bırakmanızı engeller.
benden size tavsiye, arkadaşlar mutlaka bir kere de olsa okuyun. zira okudukça dini daha iyi anlıyor ve günümüzün din kalpazanlarına pabuç bırakmanızı engeller.