hiç yok. küçükken de sıkıntılıydım ama büyüdükçe insanlardan daha da çok haz etmeyen yabani bir herife evrildim ahah. eskiden daha az batıyordu bana uymayan davranışları. sonra arkadaşlıklarını istememeye başladım. paylaşacak bir şey olmayınca arkadaşlık da kalmıyor zaten. üniversiteden de 1-2 kişi kaldı. zor insanım ben, yalnızlık güzel.
Sık geçen başlıklar
beni bana vermeyen beni neyleyim 34
ekşi profilibir ara deliler gibi sevdiğim biri tarafından deliler gibi sevildiğimi sanıyordum. dünyamın en güzel serabıydı. ama seraptı işte. gerçek olmadığını anlayınca dünyamın en acımasız yalanı olmuştu. şimdi düşününce o kadar da acımasız gelmiyor. sanırım çölüme alıştım.
erkek kadından üstün değil, insan insandan üstündür. zeka, güç, dayanıklılık aklınıza ne gelirse. doğada adalet yoktur, şans vardır. hem de gen havuzundan coğrafyasına kadar.
uefa'nın "bir kurada benfica varsa türk takımıyla eşleşir" kuralından dolayı bir takımımıza benfica çıkacağını düşünüyorum*
diyelim ki kastedilen uzuv kesmek olmasın. el kesme hadisini de yok sayalım. peki bu kadar kişinin yanlış anlaması da mı sorun değil? kitabın apaçık indirildiği, dinin kendi iddiası bir de. sündürdükçe daha çok batıyorsunuz, haberiniz yok...
şimdi buraya mutsuz kadın yoktur mutlu edemeyen erkek vardır yazanlar gelecek.
--- spoiler ---
"ağzınızdan tükürükler saça saça "paraya veriyollar bu gızlar parayaaaa" diye bağırmak yerine aslında sorunun tipsizliğiniz değil hıyarlığınız olmasını farkedersiniz en azından"
--- spoiler ---
böyle kabul edilebilir bir eleştiriyle başlayan yazar nasıl devam etmiş?
--- spoiler ---
"evrimsel açıdan bir kadın için uzun süreli ilişki yaşayacağı erkekte aradığı en vazgeçilmez özellikler kaynak sağlamayla ilişkili özelliklerdir. bunlar neler peki? gelecek vaat eden bir finansal potansiyel"
"gelecek vaat eden bir finansal potansiyel"
"finansal potansiyel"
--- spoiler ---
ne denir ki şimdi buna ahah.
"ağzınızdan tükürükler saça saça "paraya veriyollar bu gızlar parayaaaa" diye bağırmak yerine aslında sorunun tipsizliğiniz değil hıyarlığınız olmasını farkedersiniz en azından"
--- spoiler ---
böyle kabul edilebilir bir eleştiriyle başlayan yazar nasıl devam etmiş?
--- spoiler ---
"evrimsel açıdan bir kadın için uzun süreli ilişki yaşayacağı erkekte aradığı en vazgeçilmez özellikler kaynak sağlamayla ilişkili özelliklerdir. bunlar neler peki? gelecek vaat eden bir finansal potansiyel"
"gelecek vaat eden bir finansal potansiyel"
"finansal potansiyel"
--- spoiler ---
ne denir ki şimdi buna ahah.
mevcut iktidarla aynı dini görüştedir. arkasındaki desteğin asıl nedeni de mezhepçiliktir.
çok ilginç gelebilir ama sohbet etme kapasitesi. sürekli sohbet edebilecekleri bir erkekle karşılaştıklarında kendilerinden geçiyorlar...
başkaları ne der diye düşünmeden yaşamak.
böyle boktan bir tespit yapabilmek için sadece pop müzik dinlemiş olmak gerekir.
dişini fırçalamak için banyoya girdi. dedesi lavabonun önündeydi. dedesinin, takma dişlerini kendi diş fırçasıyla fırçaladığını fark etti. "dede ne yapıyorsun o benim diş fırçam" diye çıkıştı. dedesinin cevabı netti: "nereden senin oluyor, ben bunu kaç zamandır kullanıyorum!"
öncelikle adamın açıklaması şöyle. kısaca "penseye inanmazsınız, penseyi kullanırsınız, evrim de böyle inanmazsınız kullanırsınız." demiş. bu cümleden nasıl bir çıkarım yapılabilir? "evrim var ama ben bir yavşak olduğumdan ve iktidara yanlamak için bunu açık açık söyleyemiyorum"
olayın arkasındaki zihniyeti bilmeyip yanlış anlaşıldı diyenlere:
"tartışmalı konuları öğrencilerin henüz kavrayabilecek bilimsel arka plana sahip olmadıkları kademelerde devre dışı bıraktık. lise 9. sınıf biyoloji dersindeki ‘hayatın başlangıcı ve evrim’ ünitesi de henüz bu tartışmayı yürütebilecek öncüllere sahip olmadıkları için lisans eğitimine ertelendi."
kaynak
olayın arkasındaki zihniyeti bilmeyip yanlış anlaşıldı diyenlere:
"tartışmalı konuları öğrencilerin henüz kavrayabilecek bilimsel arka plana sahip olmadıkları kademelerde devre dışı bıraktık. lise 9. sınıf biyoloji dersindeki ‘hayatın başlangıcı ve evrim’ ünitesi de henüz bu tartışmayı yürütebilecek öncüllere sahip olmadıkları için lisans eğitimine ertelendi."
kaynak
geçmişte kalması gerekenlerin şimdide karşınıza çıkması.
anlat dersin anlatmaz. içinde büyütür de büyütür. sonra da çok alakasız bir hikayeyle çıkıp gelir karşına. basit bir tatsızlığı fantastik bir gerilim haline getirmiştir çoktan...
"lan bir kere ya, bir kere de bir istediğim olsun be" diye isyan ettikten sonra "zaten olsa şaşardım" diyerek teselli bulmaya çalışan insandır. gerçekten de öyledir. ulan bir kere be...
gereksiz soru. bildiğim kadarıyla iran, sınırlarını açıp teröristleri tedavi edip gezip tozmalarına izin vermedi.
olmayan gerçek. türkler latinleşmiş aborjinlerdir.