tam 1 sene önce kendi kendimi eledim.
marmarayın dibine taşındım, minibüs caddesinde oturuyorum. evin önü iett durağı. bakımını yapıp aracı otoparka çektim. hayat kalitem arttı şerefsizim.
karaktersiz orospu evlatlarıyla cebelleşmeden tertemiz yolculuk ediyorum.
şimdi sadece köpeği veterinere götürürken ya da şehirler arası yolculuk için araçla çıkıyorum. tavsiye ederim.
Sık geçen başlıklar
kadin tamircisi 12
ekşi profili5 dakika bile olmasına razıyım. bazı insanların atm başında türkiye'nin dış borcunu falan ödediğini düşünüyorum. yani her işlemi sırayla yapmaya kalksan o kadar sürmez be kardeşim.
çok önemli yerlerini okumuştur...
toplu taşımada gözünü ayırmadan insanlara sığır gibi bakan dalyaraklarla göz teması kurmak istemiyordur.
bu sabah gürpınar sahilde çay içerken yaptım bunu.
beyaz donlu suriyeliler, haşema ile denize giren kadınlardan derdime odaklanamadım amk *
beyaz donlu suriyeliler, haşema ile denize giren kadınlardan derdime odaklanamadım amk *
önce sevgilisinden dayak yediği halde ayrılmayan kıza, sonra kocasından dayak yemesine rağmen boşanmayan kadına evrilir.
dört bir yanı yüksek surlar, sit alanı ve yetim hakkı ile çevrili olacaktır.
yollardayım. gelin iki sohbet edelim.
tanesi 1 liradan, 1 yıllık polonyalı mendil ihtiyacımı karşıladığım site.
önce 100 lira üstü kargo ücretsiz fırsatından yararlanmak için 100 adet sepete ekledim, sonra bonus kart ile 10 taksit yaptırıp, kartın verdiği 10 lira bonus ile 90 liraya düşürdüm. "ilksiparis" kodu ile 20 lira indirim aldım ve 70 lira olan bakiyeyi, vodafone freezone kampanyası ile birleştirip 50 liraya çektim.
böylelikle kutusu 50 kuruşa, her kutuda 100 tane olduğu düşünülürse tanesi 0,0005 kuruşa geldi. oldukça hesaplı.
edit: kargo parası ödememek için asansörü bozup, ürünün gelememesini sağladım. sonrasında müşteri temsilcisine çemkirip kargo parasını iade ettirdim. deneyin, %100 çalışıyor.
(bkz: fakiriz ama salak değiliz)
(bkz: amazon ölücüleri)
önce 100 lira üstü kargo ücretsiz fırsatından yararlanmak için 100 adet sepete ekledim, sonra bonus kart ile 10 taksit yaptırıp, kartın verdiği 10 lira bonus ile 90 liraya düşürdüm. "ilksiparis" kodu ile 20 lira indirim aldım ve 70 lira olan bakiyeyi, vodafone freezone kampanyası ile birleştirip 50 liraya çektim.
böylelikle kutusu 50 kuruşa, her kutuda 100 tane olduğu düşünülürse tanesi 0,0005 kuruşa geldi. oldukça hesaplı.
edit: kargo parası ödememek için asansörü bozup, ürünün gelememesini sağladım. sonrasında müşteri temsilcisine çemkirip kargo parasını iade ettirdim. deneyin, %100 çalışıyor.
(bkz: fakiriz ama salak değiliz)
(bkz: amazon ölücüleri)
bir süre sonra elinde bavulunla kapı önüne koyulmak demektir.
not: erkeğim ve freelance olarak meriçlik yapıyorum.
not: erkeğim ve freelance olarak meriçlik yapıyorum.
(bkz: taksicilik) bir gün delirip sikecem hepsini, meme uçlarını tırnak markasıyla filan koparacağım.
- daha önce çadır atmadığınız bir yerdeyseniz jandarma, polis gibi yetkililerden doğru yer konusunda yardım isteyin. gece yanınıza gelip bir şeye ihtiyacınız olup olmadığını bile soruyorlar.
- kamp yapmak aynı zamanda doğa ile başbaşa kalmaktır. saygılı olun.
- yerel halkın bira içmek için kullandığı sayfiye yerlerinde çadır kurmayın. sırf meraktan fermuarı açıp içeri girmeye çalışıyor bu ayılar.
- çadır kuracağınız alanı sabah güneşine göre hesaplayın. uykunuz zehir olmasın.
- zemini güzelce temizleyin. ufacık bir taş uykunuzu zehir edebilir.
- asla çadırın içinde mum, çakmak vb. yakmayın.
- eğer tesis yerine doğa kampı yapıyorsanız, yiyeceklerinizi ağzı kapalı olarak bir ağaca asın. sizi yabani hayvan saldırılarından korur.
- doğal kamplarda hayvanların su içmek için kullanabileceği yollardan uzak durun.
- elinizle yaktığınız ateşi götünüzle söndüremezsiniz. doğaya saygılı olun. outdoor keyfinizi ınstagram'da paylaşacaksınız diye binlerce yıl boyunca toprağa zarar veren pet şişeleri kamp alanında bırakmayın. ağır küfür yersiniz.
- eğer imkanınız varsa özel arabanızla kamp yerine gitmeyin.
- gitmeden önce rotanızı ve kalacağınız yeri birkaç arkadaşınıza anlatın.
- doğaya saygılı olun demiş miydim?
zorunlu edit: yeşillendirerek özel araç konusunu soran arkadaşlar oldu. bu madde aslında tamamen gezgin ruhunu yaşamakla alaklı. yürüyüş, bisiklet ya da otostop ile çok daha keyifli hale gelebiliyor. her bisiklet turumda yeni bir insan tanıdım ve o kadar sıcak kanlılar ki inanamazsınız. örneğin su vs almak için durduğumuz benzin istasyonlarında sofralarına davet ediyorlar, çay ikram ediyorlar. özel araçla pek mümkün olmuyor elbette bunlar. ayrıca ıssız yerlerin yakınlarına park ederseniz soyulma riski var 2 kez başımıza geldi. arz ederim.
- kamp yapmak aynı zamanda doğa ile başbaşa kalmaktır. saygılı olun.
- yerel halkın bira içmek için kullandığı sayfiye yerlerinde çadır kurmayın. sırf meraktan fermuarı açıp içeri girmeye çalışıyor bu ayılar.
- çadır kuracağınız alanı sabah güneşine göre hesaplayın. uykunuz zehir olmasın.
- zemini güzelce temizleyin. ufacık bir taş uykunuzu zehir edebilir.
- asla çadırın içinde mum, çakmak vb. yakmayın.
- eğer tesis yerine doğa kampı yapıyorsanız, yiyeceklerinizi ağzı kapalı olarak bir ağaca asın. sizi yabani hayvan saldırılarından korur.
- doğal kamplarda hayvanların su içmek için kullanabileceği yollardan uzak durun.
- elinizle yaktığınız ateşi götünüzle söndüremezsiniz. doğaya saygılı olun. outdoor keyfinizi ınstagram'da paylaşacaksınız diye binlerce yıl boyunca toprağa zarar veren pet şişeleri kamp alanında bırakmayın. ağır küfür yersiniz.
- eğer imkanınız varsa özel arabanızla kamp yerine gitmeyin.
- gitmeden önce rotanızı ve kalacağınız yeri birkaç arkadaşınıza anlatın.
- doğaya saygılı olun demiş miydim?
zorunlu edit: yeşillendirerek özel araç konusunu soran arkadaşlar oldu. bu madde aslında tamamen gezgin ruhunu yaşamakla alaklı. yürüyüş, bisiklet ya da otostop ile çok daha keyifli hale gelebiliyor. her bisiklet turumda yeni bir insan tanıdım ve o kadar sıcak kanlılar ki inanamazsınız. örneğin su vs almak için durduğumuz benzin istasyonlarında sofralarına davet ediyorlar, çay ikram ediyorlar. özel araçla pek mümkün olmuyor elbette bunlar. ayrıca ıssız yerlerin yakınlarına park ederseniz soyulma riski var 2 kez başımıza geldi. arz ederim.