sik kafalılar!
ben niye dört yıl okudum, iş bulamıyorum, bulsam da vasıfsız çaycı ayşe abla, temizlikçi süleyman kadar para alıyorum demiyor da, onun bunun aldığı maaşı çekiştiriyor. sana ne amk, sen bi kendine bak.
hiç acımıyorum, beter olun.
07.09.2017 · 21. sıra
basabbasbas
06.09.2017 14:56