Sık geçen başlıklar

atipikadam 4

ekşi profili
hahahahahahhahahahahahahahaha

sadece gülüyorum.

tüm set emekçilerinin ellerine sağlık ama ben bu işin senaristi, yönetmeni, bunu çekin diyen yapımcısına kadar hepsinin bir boktan anlamadığına inanıyorum. sizin yapacağınız işe tüküreyim. ulan açın bakın dünyada ne gibi diziler var diye!

rezilsiniz.
evden mecidiyeköye korsan ile 25 tl'ye gittim. gidiş 5 tl yakmamış çocukla hesapladık. taksi ile gitsem 50 tl verecektim.

nah binerim bir daha taksiye. abi gece 2 3 e kadar istediğin yere geliriz dedi.

yarramı yiyin taksiciler