Sık geçen başlıklar

bora ben 3

ekşi profili
ulan herşey çalınır anlarım da bir millet tarihinde kutlamaya değecek bir başarısını bulamayıp bayram çalar sonra bunu da aşırı milliyetçi bir hale nasıl sokar onu anlayamıyorum.

bilen şu newroz'un hikayesini de yazıversin bari ben de size ergenekonu anlatırım *

edit: ben hikayesini sordum orospu dölü yazıp gönderdiler. sanirim orospu dölü olmakla ilgili bir hikayesi var bu newroz'un*