Sık geçen başlıklar

watashi wa poko desu 6

ekşi profili
bir süre sadece kendi gönderdiği ürünleri satmalıydı, siteyi direkt 3. parti satıcı çöplüğüne çevirerek fena hatalı bir giriş yaptı. insanlar amazon deneyimini yaşamak için geliyor sana, cepport'tan bilmem neyden mal almak için niye geleyim?
ulan zaten 2 yıldır ha açıldı ha açılacak diye bekletiyorsun, warehouse açmadan, kindle vs koymadan, kendi ürünlerini (amazon basics) koymadan ne sikime açarsın ki siteyi?
gittigidiyor'dan n11'den bulamadıklarımı senden de bulamayacaksam ne anlamı kaldı? gider us sitesinden paşa paşa gümrüğümüzü öder bekleriz.
hala daha "orayı yıkarlar", "kalkan sadece pasaport değil" esprilerinin havada uçtuğu hadise.
arkadaş gözünüzü seveyim bir ülkeyi de şu milletten tiksindirmeyin ya, bir tane numunelik ayırın kenara kalsın gözünüzü seveyim. avrupa'dan amerika'ya yedi düveli tiksindirdik zaten kendimizden bir tane eksik kalıversin yahu...

nasıl bir bataklığa düştük yemin ederim şansımızı sikeyim. ülkende kalsan yaşam alanı bırakmıyorlar, siktir olup gidiyim desen bok muamelesi görmediğin kapı bırakmıyorlar. şu ülkede "türk" sıfatıyla muhalif olmak herhalde insanın başına gelebilecek en boktan şey olsa gerek. age of'ta hardest modda 7'ye tek kapışmak gibi...