hayır burası türkiye sonra adam hamile kaldığını anlayınca ben prezervatif kullanmıştım deyip kadını vuracak.
ondan sonra şöyle bir başlığın konusu olabilir ablamız;
(bkz: şark kurnazlığı yaparken canından olan kadın)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
menderes'i astıklarında türkiye'de cam bardak kırılmadı. bu ödleklerden bir cacık olmaz. içiniz rahat olsun.
eşi karşılık verdiyse kesin kendini yere atmıştır bu.
özel hayatı böyle birinin futbol kariyeri uzun sürmez.
(bkz: burak yılmaz'ın aliexpress'de satışa çıkması)
özel hayatı böyle birinin futbol kariyeri uzun sürmez.
(bkz: burak yılmaz'ın aliexpress'de satışa çıkması)
net takdir ettim emre'yi. bizde malum genc yildizlar kendini hemen bi bok sanar sonra da bi bok olmaz. cocuk dortmund'la imzalamis ama hala gayet mutevazi bir sekilde beklemis, selfie'sini cekmis.
ahlak bekçileri gelmeden önce yazayım.
önce direkt savcılığa yanında güvendiğin bir avukat (mümkünse feminist bir kadın) ile git.
siteye mesaj at ve dava açacağını söyle. ve davanı da aç ciddi ciddi.
pezevenklere yer sağlamanın bedelini ödesin ibneler.
ondan sonra o bilgim yok diyen ibneye de ayrı bir dava aç.
çok genişlemeden sadece savcılık ve bir avukat ile yaptıkları şantajları bir taraflarına sokarsın onların.
korkma. ciddiyim korkma.
burada gelip sana ahlak dersi verecek ibneler geceleri o sitelerde ezik ezik gezen piçler. kim kime ahlak dersi verecekmiş herkes kendine baksın.
dediğim gibi çok duyurmadan ve korkmadan savcıya git.
önce direkt savcılığa yanında güvendiğin bir avukat (mümkünse feminist bir kadın) ile git.
siteye mesaj at ve dava açacağını söyle. ve davanı da aç ciddi ciddi.
pezevenklere yer sağlamanın bedelini ödesin ibneler.
ondan sonra o bilgim yok diyen ibneye de ayrı bir dava aç.
çok genişlemeden sadece savcılık ve bir avukat ile yaptıkları şantajları bir taraflarına sokarsın onların.
korkma. ciddiyim korkma.
burada gelip sana ahlak dersi verecek ibneler geceleri o sitelerde ezik ezik gezen piçler. kim kime ahlak dersi verecekmiş herkes kendine baksın.
dediğim gibi çok duyurmadan ve korkmadan savcıya git.
bu maçı 0-2 italya almazsa beni il duce milanoda siksin.
at fava bekle.
edit: öncelikle s.a gören görmüştür heralde artık edit yapıyorum çok sinirliyim sokarım böyle işe :( daha önce götü yine ateşe attığım böyle bir entry vardı (bkz: #60408707) bu entryden sonra da olmuştu, şu anda da mesaj kutusu aşırı yoğun. herkese buradan cevap vereyim helal diyenlere teşekkür ederim ama ben bu ispanyanın aq.
aynı kuponda irlanda isveç 1-1 skor
belçika-italya 0-2 skor
ispanya-çek cumh. 2-1 skor oynadım.
türkiye'de bunların oranı ne bilmiyorum ama 648 oran kaçtı burda :(
dün de almanya 2-0
hırvatistan 2-0 dedik adamların 19 topu direkten döndü balımızı sikim.
5 maçta 3 skor bildik 70 euro zarardayız bu nasıl iş amk.
hepinize iyi geceler :(
at fava bekle.
edit: öncelikle s.a gören görmüştür heralde artık edit yapıyorum çok sinirliyim sokarım böyle işe :( daha önce götü yine ateşe attığım böyle bir entry vardı (bkz: #60408707) bu entryden sonra da olmuştu, şu anda da mesaj kutusu aşırı yoğun. herkese buradan cevap vereyim helal diyenlere teşekkür ederim ama ben bu ispanyanın aq.
aynı kuponda irlanda isveç 1-1 skor
belçika-italya 0-2 skor
ispanya-çek cumh. 2-1 skor oynadım.
türkiye'de bunların oranı ne bilmiyorum ama 648 oran kaçtı burda :(
dün de almanya 2-0
hırvatistan 2-0 dedik adamların 19 topu direkten döndü balımızı sikim.
5 maçta 3 skor bildik 70 euro zarardayız bu nasıl iş amk.
hepinize iyi geceler :(
müstehaktır
not: belki de dolandırıcı akepeliyim derken ciddidir.
not: belki de dolandırıcı akepeliyim derken ciddidir.
ışık hızı editi: tüm hesaplar leyla.
...
"musudan air strike" adlı yazar öncülüğünde sözlüğü domine, yazarları provoke etme amacıyla yapılmış bir kurgunun ifşası.
12-13 hesap açarak aynı başlıklara üstelik aynı sırayla entry giren bir hesap çetesi.
bir kişinin hesabı da olabilir, aynı "merkezden" bir çok kişinin belli başlıklara entry girmesi ile de yapılıyor olabilir.
başlıkları aklınızda tutması zor. entry'lerin ilk harflerini yukarıdan aşağıya "n-a-b-y-a-r-a" olarak kodlayın.
http://i.hizliresim.com/djbz06.png
http://i.hizliresim.com/3ovr4a.png
http://i.hizliresim.com/ml4o0r.png
http://i.hizliresim.com/vypobz.png
http://i.hizliresim.com/81pqa7.png
http://i.hizliresim.com/pmn8lo.png
http://i.hizliresim.com/nelava.png
http://i.hizliresim.com/l3zk90.png
ben sadece ilk7 entry'nin ekran görüntüsünü alabildim, alttaki entry'ler de aynı sırada gidiyordu.
bunlar da bir iki entry değişik olanlar. toplamda aynı başlıklara entry girilmiş.
http://i.hizliresim.com/r96qbp.png
http://i.hizliresim.com/aed4q7.png
http://i.hizliresim.com/omvwjz.png
http://i.hizliresim.com/b2vvov.png
edit: apisto adlı yazar arkadaşın entry'sinde ilk kez ortaya çıkmış. ben biraz daha ayrıntılı ifşa ettim.
...
"musudan air strike" adlı yazar öncülüğünde sözlüğü domine, yazarları provoke etme amacıyla yapılmış bir kurgunun ifşası.
12-13 hesap açarak aynı başlıklara üstelik aynı sırayla entry giren bir hesap çetesi.
bir kişinin hesabı da olabilir, aynı "merkezden" bir çok kişinin belli başlıklara entry girmesi ile de yapılıyor olabilir.
başlıkları aklınızda tutması zor. entry'lerin ilk harflerini yukarıdan aşağıya "n-a-b-y-a-r-a" olarak kodlayın.
http://i.hizliresim.com/djbz06.png
http://i.hizliresim.com/3ovr4a.png
http://i.hizliresim.com/ml4o0r.png
http://i.hizliresim.com/vypobz.png
http://i.hizliresim.com/81pqa7.png
http://i.hizliresim.com/pmn8lo.png
http://i.hizliresim.com/nelava.png
http://i.hizliresim.com/l3zk90.png
ben sadece ilk7 entry'nin ekran görüntüsünü alabildim, alttaki entry'ler de aynı sırada gidiyordu.
bunlar da bir iki entry değişik olanlar. toplamda aynı başlıklara entry girilmiş.
http://i.hizliresim.com/r96qbp.png
http://i.hizliresim.com/aed4q7.png
http://i.hizliresim.com/omvwjz.png
http://i.hizliresim.com/b2vvov.png
edit: apisto adlı yazar arkadaşın entry'sinde ilk kez ortaya çıkmış. ben biraz daha ayrıntılı ifşa ettim.
grupta 5. olabiliriz amk.
bir tek benim dikkatimi çekmemiş bu detay..
bu ne bereket? bu ne bolluk? yediniz, bitirdiniz, sömürdünüz lan ülkeyi!
not: şu hareketi savunan da kusura bakmasın ama ağır eziktir.
bu ne bereket? bu ne bolluk? yediniz, bitirdiniz, sömürdünüz lan ülkeyi!
not: şu hareketi savunan da kusura bakmasın ama ağır eziktir.
dün akşamki maç sonrası şu tümceleri söylemiş kimsedir:
"almanya bayern'i getirmiş, ingiltere tottenham'ı, ispanya barca'yı, bizim de beşiktaş'ı oynamamız şart.
ozzy'i bırakın çıkarmak onu oyun merkezine koymamız gerek. etrafına da olcay, cenk ve ismail'i koyacaksın, çare bu."
tinerci kafası demesinler sonra. aklın yolu bir.
"almanya bayern'i getirmiş, ingiltere tottenham'ı, ispanya barca'yı, bizim de beşiktaş'ı oynamamız şart.
ozzy'i bırakın çıkarmak onu oyun merkezine koymamız gerek. etrafına da olcay, cenk ve ismail'i koyacaksın, çare bu."
tinerci kafası demesinler sonra. aklın yolu bir.
(bkz: yakarız bu gezegeni)
astronomik bir fiyattır.
(bkz: michael scofield)
aynı osmanlı'daki gibi zenginler ve toplumun üst kesimleri, parası olan yabancılar olacak. biz kendi vatanımızda fakir alt tabaka olacağız. bu adamların ülkeyi götüreceği nokta yeniden orası.
osmanlı'da bütün kalifiye işleri yapan, motor parçaları getiren, önemli mevkileri sahiplenen doktor mühendisler hep rumlar ve ermenilerdi. türkler ezildikçe ezilen, inim inim inleyen toplum kesimiydi. zaten ondan güvendiler milli mücadeleye, ondan başkaldırdılar biraz da. şimdi olacak yine. yine o. yine o.
çalışmayan üretmeyen toplumlar köle olmaya muhtaçtır. bir yere kadar sürer sefa. tarih bize bunu kafamıza vura vura öğretecek.
osmanlı'da bütün kalifiye işleri yapan, motor parçaları getiren, önemli mevkileri sahiplenen doktor mühendisler hep rumlar ve ermenilerdi. türkler ezildikçe ezilen, inim inim inleyen toplum kesimiydi. zaten ondan güvendiler milli mücadeleye, ondan başkaldırdılar biraz da. şimdi olacak yine. yine o. yine o.
çalışmayan üretmeyen toplumlar köle olmaya muhtaçtır. bir yere kadar sürer sefa. tarih bize bunu kafamıza vura vura öğretecek.
fenerbahçe 91-70 a. efes, 4-2'lik seriyle,
şampiyon fenerbahçe!
türkiye kupası -> şampiyon!
euroleague -> finalist! (1 topla şampiyonluk kaçtı)
türkiye basketbol ligi -> şampiyon!
35 iç saha maçında 34 galibiyet ortalama 15 sayı fark!
fark 29'a düştüğünde mola alan koç obradovic!
mvp gigi datome!
basketbol'un kralı fenerbahçe!
şampiyon fenerbahçe!
türkiye kupası -> şampiyon!
euroleague -> finalist! (1 topla şampiyonluk kaçtı)
türkiye basketbol ligi -> şampiyon!
35 iç saha maçında 34 galibiyet ortalama 15 sayı fark!
fark 29'a düştüğünde mola alan koç obradovic!
mvp gigi datome!
basketbol'un kralı fenerbahçe!
yanlış zamanda yanlış yerde olması ve boş işlerle uğraşması, profesyonel futbol oynayan üstüne üstlük bundan milyon avrolar kazanan birinin düzeltmesini gerektirecek kadar rahatsız edici bir saç modeli olmamalıdır, ister wax sürersin, ister kökünden kesersin ama futbol oynuyorsan öyle saç olmaz arkadaş! olursa ve böyle yanlış yerde yakalanırsan da linç de edilirsin tüm dünya dalga da geçer, gayet normal bunlar.
iftardan 40 dakika önce pilav yedi diye pakistan'da dayak yiyen hindu daydır. ramazanın ilk dayağı beklenmedik bir yerden geldi.
http://www.newindianexpress.com/…article3480014.ece
http://www.newindianexpress.com/…article3480014.ece
yadsinamaz bi gercek :( kiz evlendi hayatini kurdu yarin colugunu cocugunu dogurur buyutur. yakisikli kocasi var. mis yani her sey.
arda ya bakiyosun bitmeye baslamis bir topcu. barcaya transfer olunca sinem kobal a zaaaa diyenler babayi aldi su an. kiz sessiz ve derinden halletti isini. medyatik olmadi en azindan..
kis kis guluyor su an tatile ciktigi kocişiyle.. nah bile cekiyor guzel oturtarak goruyoruz ki. helal kiz
arda ya bakiyosun bitmeye baslamis bir topcu. barcaya transfer olunca sinem kobal a zaaaa diyenler babayi aldi su an. kiz sessiz ve derinden halletti isini. medyatik olmadi en azindan..
kis kis guluyor su an tatile ciktigi kocişiyle.. nah bile cekiyor guzel oturtarak goruyoruz ki. helal kiz
şampiyon olan yunanistan ile uzaktan yakından alakası yoktur, ergenliğin de bir sınırı var amk. bugüne kadar dünya ve avrupa kupaları başta olmak üzere milli takım seviyesinde bir çok başarıları olan ülkeyi sidikli sirtakicilere benzetmekte epey ağır bir mallık olsa gerek.
lucifer
kendisi ilk kurulan spor kulübü olduğu için yeni sezon futbol takımı formalarını tanıtırken "önce biz vardık" ifadesini kullanmalarında herhangi bir gariplik yoktur. tanıtımı yapan beşiktaş futbol kulübü değil, beşiktaş jk yani beşiktaş jimnastik kulübü yani beşiktaş spor kulübüdür. yeni sezon e-spor formasını tanıtırken bile önce biz vardık diyebilirler. ki gerçekten de önce biz vardık mk.
sen geç bekliyorum.
kafanı çıkarma ben geçiyorum.
yeşil yandı yürü.
çevirme var ilerde.
hacı ne yaptın?
sağa çek, dövücem.
vs.
kafanı çıkarma ben geçiyorum.
yeşil yandı yürü.
çevirme var ilerde.
hacı ne yaptın?
sağa çek, dövücem.
vs.
olan krizdir. olmayan kriz diyenlerin ağzına kürekle vurulması gerekir. antalya'da yaşıyorum yat limanındakiler öyle aç kaldı ki gezerken adamlar beni alman turist zannediyor amk kendimi hiç bu kadar özel hissetmemiştim.
spam mail ata ata şirket büyütüp microsoft'a sattı adamlar ya. yuh.
efecan az önce panaromada bir soruya verdiği cevap:
efecan: serkayla çok fazla ortak özelliklerimiz vardı. neredeyse aynı gibiydik.
sunucu: nedir mesela o özellikler?
efecan: onun da kız arkadaşı var, benim de kız arkadaşım var.
efecan: serkayla çok fazla ortak özelliklerimiz vardı. neredeyse aynı gibiydik.
sunucu: nedir mesela o özellikler?
efecan: onun da kız arkadaşı var, benim de kız arkadaşım var.
trt'nin en iyi ve en tecrübeli spor spikeri.
anlatımı çok güzel. tekdüze değil, zevkle dinleniyor. keşke ömer üründül de yanında olup, ''yalçın, nasıl alan daraltıyorlar bak'' diyerek daha da renk katsaydı anlatımına.
bu arada, sesi de harika.
anlatımı çok güzel. tekdüze değil, zevkle dinleniyor. keşke ömer üründül de yanında olup, ''yalçın, nasıl alan daraltıyorlar bak'' diyerek daha da renk katsaydı anlatımına.
bu arada, sesi de harika.
eyhtera be. gerçek islam bu değilmiş, şeriat bireysel uygulanmazmış, en fazla nasihat verilirmiş. nasihat vermeyi kendine hak görmenle gebertip kendin gibilerden kurtarmanın arasında bir fark yok zaten. gayler için 'farklılıkları kucaklamak' gibi laf salataları bile iğrenç. neyini kucaklıyorsun, sana mı düştü kucaklamak ya da reddetmek? elalemin sikinin yargıcı nereden oluyorsun lan?
ayrıca, bilmediği konuda yorum yapmamak derken? dünyanın geri kalanı senin din dediğin zımbırtıyı bilmek zorunda de-ğil. toplumda kültürel sonuçlarını görüyor ve ona göre canını kurtarmak için hareket ediyor (liboş değilse tabii, onlarda hayvan kadar onur yok). toplumda kültürel sonuçları da bebek sikmek için terminoloji oluşturup* gay öldürmeye gidiyor işte.
artık kafanıza dank etsin istiyorum, insanlar senin dininin bir konu başlığı olmasından kusacak hale geldi. düşünsene birbirini kıran mal bir şaman kabile benden mantarlı kafayla uydurdukları ağaç tanrılarının hükümlerinin nasıl yorumlanması gerektiğini bilmemi bekliyor? anlatma kardeşim, dinin görünmez olsun bana. başka bir şey istemiyorum.
ayrıca, bilmediği konuda yorum yapmamak derken? dünyanın geri kalanı senin din dediğin zımbırtıyı bilmek zorunda de-ğil. toplumda kültürel sonuçlarını görüyor ve ona göre canını kurtarmak için hareket ediyor (liboş değilse tabii, onlarda hayvan kadar onur yok). toplumda kültürel sonuçları da bebek sikmek için terminoloji oluşturup* gay öldürmeye gidiyor işte.
artık kafanıza dank etsin istiyorum, insanlar senin dininin bir konu başlığı olmasından kusacak hale geldi. düşünsene birbirini kıran mal bir şaman kabile benden mantarlı kafayla uydurdukları ağaç tanrılarının hükümlerinin nasıl yorumlanması gerektiğini bilmemi bekliyor? anlatma kardeşim, dinin görünmez olsun bana. başka bir şey istemiyorum.
ben olsam o paraya 3. havalimanına yakın yerlerden arazi alırdım. ileride değerlenirdi. microsoft gerçekten bu işi bilmiyor.
modern çağda polisiye romanı yazılmasını imkansız kılmış seri katil.
"
katil 3 sene boyunca kaçtı. işin içinden çıkamayacağını anlayan dedektifler büyük bir plan yaparak müge anlı'yı aradılar. ve tüm halk işbirliği yaparak katili 1 haftada yakaladı. finalde de selfie çılgınlığı. ortalık bayram yeri...
"
*
siktir böyle romanı kim okusun artık. *
"
katil 3 sene boyunca kaçtı. işin içinden çıkamayacağını anlayan dedektifler büyük bir plan yaparak müge anlı'yı aradılar. ve tüm halk işbirliği yaparak katili 1 haftada yakaladı. finalde de selfie çılgınlığı. ortalık bayram yeri...
"
*
siktir böyle romanı kim okusun artık. *
kıroluk, çomarlık, varoşluk, sonradan görmelik, apaçilik.
görevini kötüye kullanan makamı yargılamayan hukuk insanları da görevini kötüye kullanmaktan yargılanabileceğinden, nereden başlayacağı belli olmayan ihtimal.
türkiye tam bir görevi kötüye kullanmaception diyarı.
türkiye tam bir görevi kötüye kullanmaception diyarı.
game of thrones daha sürer ben diyim.
"normal vagona bindi demek ki taciz edilmek istiyor"cularla dolu bir ülkede olmasak evet bile diyebilirdim.
sakın.
sakın.
böyle sikik bir başlık açsaydı daha çok üzülürdüm
bugun palo alto'da farmers market'te esi ve cocuguyla birlikte gordum. gitti, 5 dolara durum (burrito) satan cadirlardan birinde kuyruga girdi yemegini aldi, sonra oradaki butun insanlar gibi oturdu kaldirimda yol kenarinda efendi efendi yedi. sandalyeye bile oturmadi. gunes gozlugu, sapka falan da takmamis, hic kasma yok. bu alcakgonullu tavri acaip hosuma gitti.
sonra aklima turkiye'de mark zuckerberg'in binde biri kadar parasi olup koruma ordusuyla dolasan zorbalar geldi. vay be dedim, zenginligi kaldirmak boyle bir sey iste.
sonra aklima turkiye'de mark zuckerberg'in binde biri kadar parasi olup koruma ordusuyla dolasan zorbalar geldi. vay be dedim, zenginligi kaldirmak boyle bir sey iste.
gerizekalı halkımızın yarak kürek eleştirileri yüzünden ekranlardan uzaklaştırılan usta. adamda bu turnuvaların ruhu var mk, bütünleşmiş artık. hangi akla hizmet bu adamı yok sayıyorsunuz. derhal geri gelsin.
mars'ın da mehtabı olması, hem de kızıl kızıl.
jupiter'in mehtabından sonra bunu beklemiyordum çünkü jupiter'in ışığı denize düşerken aynı akşam mars'ın ışığı düşmüyordu(#60457973). hafta sonu samanyolu'nu fotoğraflamak için tekrar saroz'a gittim. yarım ay olmasına rağmen saat 01:00'dan sonra ay'ın batmasıyla gökyüzü samanyolunu gözlemek için uygun bir hale geldi. samanyolu'nun yanında satürn, antares ve mars üçlüsü vardı yine ancak bir ay öncesine göre mars daha batıda ve daha alçaktaydı ve gerçekten çok parlaktı. kırmızı-turuncu karışımı koyu bir renk yayıyordu:
https://www.instagram.com/p/bgghoz_egl7
saat 02:00 gibi mars biraz daha alçalınca gözle görülür şekilde ışığı su üzerinde uzanmaya başladı: https://www.instagram.com/p/bgmcrscegps
daha sonra limanın dışına sahil tarafına geçerek mars'ın mehtabını hafif dalgalı deniz üzerinde fotoğrafladım: https://www.instagram.com/p/bgmdtkaegtr
gündüz vakti biraz gezinerek orman içerisinde gece fotoğraf çekilebilecek yerler bakmaya başladım. köyden bir çobanla karşılaştım. konu ile ilgili biri olacak ki fotoğraf çektiğim yerleri söylediğimde oralara köyden ışık geldiğini söyledi ve sadece orman yolundan gidilen, 5-6 km uzaklıkta daha karanlık bir sahil tarif etti. dediği yere gittim, gerçekten de çok güzeldi ve akşamüstü bile karanlık olabilen bir yerdi. insan yapımı hiçbir şey yoktu, sadece bir kaç balıkçı vardı dip oltasıyla avlanan:
https://www.flickr.com/…os/mesutbirinci/27611299336
balıkçılar gittikten sonra gerçek ıssızlığı gördüm. sahilin arkasında bulunan gölden gelen kurbağa ve kuş seslerinden başka hiçbir şey duyulmuyordu. burada tek başıma sabah kadar çekim yapmak akıl karı bir iş değildi. neyse ki 2 çift kamp için geldi çadır kurmaya başladılar, ateş yaktılar. zaman zaman kafa lambalarıyla bazı fotoğraflarımı bozsalar da oradaki varlıkları bile o karanlıkta sabaha kadar çekim yapmamı sağladı.
yarım ay her yeri müthiş aydınlatıyordu. ay ışığında samanyolunu fotoğraflamayı denedim. samanyolu detaylı gözükmese de ay, yeri aydınlattığı için güzel bir manzara vardı:
https://www.flickr.com/…os/mesutbirinci/27645663885
ay gece saat 01:00'da battı ve sahile gerçek bir karanlık çöktü. bir çok fotoğraf çektim. ancak benim gözüm arkadaki göldeydi. mars'ın ışığı oraya nasıl düşüyordu acaba. hem gölün arka kısmı o sahilin de en karanlık yerdi. gecenin en karanlık olduğu vakitte biraz da cesaretimi toplayarak gölün arka kısmına geçtim. mars'ın mehtabı göl üzerinde daha koyu ve daha kırmızı gözüküyordu, samanyolu o kadar güzel ve parlaktı ki görülen tüm samanyolunu daha sonra tek bir karede birleştirmek için boydan boya çektim:
https://www.instagram.com/p/bgj2xlckgui
samanyolu'nun tamamı için(dikkat! yüksek boyut): https://www.flickr.com/…os/mesutbirinci/27347231750
tahminlerime göre venüs'ün de mehtabı var çünkü venüs mars'tan daha parlak oluyor. o yüzden bir sonraki fotoğraf hedefim venüs'ün mehtabı.
jupiter'in mehtabından sonra bunu beklemiyordum çünkü jupiter'in ışığı denize düşerken aynı akşam mars'ın ışığı düşmüyordu(#60457973). hafta sonu samanyolu'nu fotoğraflamak için tekrar saroz'a gittim. yarım ay olmasına rağmen saat 01:00'dan sonra ay'ın batmasıyla gökyüzü samanyolunu gözlemek için uygun bir hale geldi. samanyolu'nun yanında satürn, antares ve mars üçlüsü vardı yine ancak bir ay öncesine göre mars daha batıda ve daha alçaktaydı ve gerçekten çok parlaktı. kırmızı-turuncu karışımı koyu bir renk yayıyordu:
https://www.instagram.com/p/bgghoz_egl7
saat 02:00 gibi mars biraz daha alçalınca gözle görülür şekilde ışığı su üzerinde uzanmaya başladı: https://www.instagram.com/p/bgmcrscegps
daha sonra limanın dışına sahil tarafına geçerek mars'ın mehtabını hafif dalgalı deniz üzerinde fotoğrafladım: https://www.instagram.com/p/bgmdtkaegtr
gündüz vakti biraz gezinerek orman içerisinde gece fotoğraf çekilebilecek yerler bakmaya başladım. köyden bir çobanla karşılaştım. konu ile ilgili biri olacak ki fotoğraf çektiğim yerleri söylediğimde oralara köyden ışık geldiğini söyledi ve sadece orman yolundan gidilen, 5-6 km uzaklıkta daha karanlık bir sahil tarif etti. dediği yere gittim, gerçekten de çok güzeldi ve akşamüstü bile karanlık olabilen bir yerdi. insan yapımı hiçbir şey yoktu, sadece bir kaç balıkçı vardı dip oltasıyla avlanan:
https://www.flickr.com/…os/mesutbirinci/27611299336
balıkçılar gittikten sonra gerçek ıssızlığı gördüm. sahilin arkasında bulunan gölden gelen kurbağa ve kuş seslerinden başka hiçbir şey duyulmuyordu. burada tek başıma sabah kadar çekim yapmak akıl karı bir iş değildi. neyse ki 2 çift kamp için geldi çadır kurmaya başladılar, ateş yaktılar. zaman zaman kafa lambalarıyla bazı fotoğraflarımı bozsalar da oradaki varlıkları bile o karanlıkta sabaha kadar çekim yapmamı sağladı.
yarım ay her yeri müthiş aydınlatıyordu. ay ışığında samanyolunu fotoğraflamayı denedim. samanyolu detaylı gözükmese de ay, yeri aydınlattığı için güzel bir manzara vardı:
https://www.flickr.com/…os/mesutbirinci/27645663885
ay gece saat 01:00'da battı ve sahile gerçek bir karanlık çöktü. bir çok fotoğraf çektim. ancak benim gözüm arkadaki göldeydi. mars'ın ışığı oraya nasıl düşüyordu acaba. hem gölün arka kısmı o sahilin de en karanlık yerdi. gecenin en karanlık olduğu vakitte biraz da cesaretimi toplayarak gölün arka kısmına geçtim. mars'ın mehtabı göl üzerinde daha koyu ve daha kırmızı gözüküyordu, samanyolu o kadar güzel ve parlaktı ki görülen tüm samanyolunu daha sonra tek bir karede birleştirmek için boydan boya çektim:
https://www.instagram.com/p/bgj2xlckgui
samanyolu'nun tamamı için(dikkat! yüksek boyut): https://www.flickr.com/…os/mesutbirinci/27347231750
tahminlerime göre venüs'ün de mehtabı var çünkü venüs mars'tan daha parlak oluyor. o yüzden bir sonraki fotoğraf hedefim venüs'ün mehtabı.
güzel olması
büyük memeli olması
büyük kalçalı olması
elleri güzel olsun
ayakları güzel olsun
teni beyaz olsun
güzel koksun
sarışın olsun
yüzü güzel olsun
bacakları güzel olsun
akıllı olsun
akıllı olsun ama benden zeki olmasın
mesleği olsun
mesleği olsun ama benden az kazansın
iyi bir ailesi olsun
kibar olsun
doğal olsun
doğal olsun ama bakımlı da olsun
makyaj yapsın ama makyaj gibi durmasın
güzel giyinsin ama açık giyinmesin
açık görüşlü olsun ama bana itaat etsin
sessiz olsun
iyi yemek yapsın
iyi sevişsin ama benden önce kimseyle birlikte olmasın
namuslu olsun
dırdır yapmasın
çok para harcamasın ama giyinmeyi bilsin
hem ev tertemiz olsun hem de eve para getirsin
iyi anne olsun
ben tv izleyip göbeğimi kaşırken o çocuklarla ilgilensin
ve daha sayılamayacak kadar çok maddeyi içeren istekler bütünü. sonra bir kadın tüm bu isteklere karşılık erkeğin "paralı" olmasını istediğinde gene kadını yeren zihniyet.. işte tam olarak buna hastayım.
büyük memeli olması
büyük kalçalı olması
elleri güzel olsun
ayakları güzel olsun
teni beyaz olsun
güzel koksun
sarışın olsun
yüzü güzel olsun
bacakları güzel olsun
akıllı olsun
akıllı olsun ama benden zeki olmasın
mesleği olsun
mesleği olsun ama benden az kazansın
iyi bir ailesi olsun
kibar olsun
doğal olsun
doğal olsun ama bakımlı da olsun
makyaj yapsın ama makyaj gibi durmasın
güzel giyinsin ama açık giyinmesin
açık görüşlü olsun ama bana itaat etsin
sessiz olsun
iyi yemek yapsın
iyi sevişsin ama benden önce kimseyle birlikte olmasın
namuslu olsun
dırdır yapmasın
çok para harcamasın ama giyinmeyi bilsin
hem ev tertemiz olsun hem de eve para getirsin
iyi anne olsun
ben tv izleyip göbeğimi kaşırken o çocuklarla ilgilensin
ve daha sayılamayacak kadar çok maddeyi içeren istekler bütünü. sonra bir kadın tüm bu isteklere karşılık erkeğin "paralı" olmasını istediğinde gene kadını yeren zihniyet.. işte tam olarak buna hastayım.
hangi çocuklarmış onlar?
ağlamayan, üzülmeyen kimmiş.
çocuklara üzülmediğimizi kim uyduruyor, bunun istatistiğini kim tutmuş.
çocuklarla gaylar bir değneğin iki ucu mudur?
ona üzülen buna üzülemez mi*
sanki suriye'de ki çocuklar böyle bir yerde eğlenirken sırf "çocuk" oldukları için öldürüyorlar.
mal mısınız nesiniz arkadaş.
suriye'de çocukları öldüren şey gidip orlando da gay öldürüyor. aynı şey yani.
ona lanet ediyor insanlar. not found iq.
ağlamayan, üzülmeyen kimmiş.
çocuklara üzülmediğimizi kim uyduruyor, bunun istatistiğini kim tutmuş.
çocuklarla gaylar bir değneğin iki ucu mudur?
ona üzülen buna üzülemez mi*
sanki suriye'de ki çocuklar böyle bir yerde eğlenirken sırf "çocuk" oldukları için öldürüyorlar.
mal mısınız nesiniz arkadaş.
suriye'de çocukları öldüren şey gidip orlando da gay öldürüyor. aynı şey yani.
ona lanet ediyor insanlar. not found iq.
balkondan atlayan civcivimin, ölmeyip bir sokak öteye koştura koştura gitmesinin ardından, ben tam onun yanına gidip onu eve getirecekken, hain bir karga tarafından kaçırılıp bir binanın çatısına götürülmesi gibi envai çeşit travmatik olaylardan oluşan hikayelerdir.
(bkz: fatma girik) (bkz: boş beşik)
(bkz: fatma girik) (bkz: boş beşik)
hala daha 3g aktif-deaktif etme özelliği isteyenler var. bak kardeşim bu adamlar bu aleti o an olabilecek en hızlı internete uyum sağlayabilsin diye üretiyor. senin gibi kontörlü hatla gezenler için değil. 3g'yi neden kapatır ki bir insan?
uzatma anlarında kalede yaşanan tehlikeden sonra yakaladığı topla konuştu, bir şeyler söyledi. hemen arkasından durumu 2-0'a getiren golü attılar, sanki o golü atmasalar kazanamayacaklarmış gibi heyecanından, sevincinden gitti 100 metre koştu , çocuk gibi hoplayıp zıpladı.
aha buraya yazıyorum ;
bu adam takımının lideri olarak euro 2016 kupasını kaldırıp da efsane bir başarıyla kariyerini sonlandırmazsa bütün italya beni siksin, çizme götüme girsin.
aha buraya yazıyorum ;
bu adam takımının lideri olarak euro 2016 kupasını kaldırıp da efsane bir başarıyla kariyerini sonlandırmazsa bütün italya beni siksin, çizme götüme girsin.
irlanda iki takımla katılırken bizim neden tek takımla katıldığımızı anlayamadığım turnuva.