Sık geçen başlıklar
vae4victis 12
ekşi profili
kadinlarin yazdiklarini okuyorum "ben bi herifin corabini yerden alamam, o igrenc donuna yikamak icin elimi suremem, banyodan killarini silemem" falan diyor.
erkeklere bakiyorum "ben bi lanet karinin dirdirini dinleyemem, anasiyla ugrasamam" diyor.
bu ikisini bi odaya kapatsak 2 hafta sonra evlilik karari alirlar burda karsilikli bos atip dolu tutuyolar.
ben niye mi evlenmiyorum? cunku ben hic bir kadinin dirdirini anasiiahaha saka saka onlar benle evlenmek istemiyo. zeki değil zengin erkek istiyorlarmış(bkz: swh)
erkeklere bakiyorum "ben bi lanet karinin dirdirini dinleyemem, anasiyla ugrasamam" diyor.
bu ikisini bi odaya kapatsak 2 hafta sonra evlilik karari alirlar burda karsilikli bos atip dolu tutuyolar.
ben niye mi evlenmiyorum? cunku ben hic bir kadinin dirdirini anasiiahaha saka saka onlar benle evlenmek istemiyo. zeki değil zengin erkek istiyorlarmış(bkz: swh)
+ 7 tane abim var
- artık 8 kardeşim, kendine iyi bak.
- artık 8 kardeşim, kendine iyi bak.
(bkz: yossi kohen)
arkadaşlar kim daha çok seviyor tartışmayalım isterseniz
https://galeri3.uludagsozluk.com/…tayyip_226634.jpg
https://galeri3.uludagsozluk.com/…tayyip_226634.jpg
(bkz: volkan demirel seyahat acentesi)
gideceğiniz yerlere evinizden aldırılırsınız.
gideceğiniz yerlere evinizden aldırılırsınız.
zeki olduğunu gösterir
besiktasim askerden yeni gelmis gibi oynuyor
arsenal ile fenerbahce arasinda kalmismis yalaninizi sikiyim hepinizin. birisi arsenaaaalll birisi finir aq. gokhan tore de real madrid ile balcova yasam spor arasinda kalmis transfer konusunda onu da yazin aq
mustafa pektemek taktik amaçlı girdi bence oyuna. bu nasılsa sakatlanır kalan dakikaları da soğutarak geçiririz, beleşten zaman geçer diye düşündü şenol abi.
allah gostermesin dedigim ne varsa hepsini full hd izledim aq