Sık geçen başlıklar

hipodrom guzeli 3

ekşi profili
arkadaslar trainer code unu atıp hediyeleşelim diyen 7-8 kisiyi ekledim herkes hediyeyi açtı ama kimse geri hediye yollamadı olan benim giftlerime oldu.

çakal olmuş millet aq bi gift için bu şerefsizliğe değer mi?

edit: gerçekten ama gerçekten güvenilir bir sekilde benimle her gün karşılıklı hediyelesmek isteyenler buyursun gelsin beni eklesin, ben kimsenin kodunu eklemem bu saatten sonra.

7628 7405 8695

edit2: bi yazardan mesaj aldım listemizde 400 kişi varmış da hediye yollama 30 kişiyle sınırlıymış da bilmem ne. insanlar ciddi ciddi listesinde 400 kişi olmasına rağmen her gün buraya kod yapıştırıyorlarmış, inanılmaz doyumsuzsunuz ya.