Sık geçen başlıklar

kirilmazmeseodunu 4

ekşi profili
üst edit: whatsapp dan sadece 5 kişi.. evet herkes sadece nazinin geçeceği 5 kişiyi olaydan haberdar etse boykot çok daha etkili olur.
---------
masumane bir röportaj veren kuryeyi acımasızca işten çıkarmış,
insaf vicdan ahlak sahibi olmayan bir şirketi ebedi boykot etmek gerekir diye dusunuyorum.
alttaki başlıkta gerekcem ve daha fazla detay var..

bı defa da yapanın yanına kar kalmasın
özür dilerse bile silin su vicdansizlari telefondan..ve hayatınızdan.

(bkz: getir'in röportaj veren kuryeyi işten çıkarması)

---------
alt edit: bazı arkadaşlar boykotlarin etkili olmadığını yazıyorlar.. hayır etkili oluyor.
hedef firmayı batırmak değil ki

hedef şapkayı önlerine alıp düşünsünler
bir hakkı teslim etsinler. bir rooortajdan dolayı yarın başka bir masumu bu kadar kolay işten atamasinlar. bu gencimizin hakkını teslim etsinler

ve en önemlisi.. kuryeler daha insani şartlara kavuşsun.. değmez mi.. denemeye değmez mi?
------'
edit 2:
@socialfish adli kullanici yazmis

https://mobile.twitter.com/…evc8s0624zwbooy5la&s=19

usa getir twitter adresinden ulasip
orda da tepkimizi ingilizce dile getirirsek etkili olur demis
katiliyorum

@buralar hep dutluktu yegen
adli kullanici hatırlatmış
appstore ve google play den 1 yildiz da vererek boykotu etkili hale getirebiliriz diye
---------
edit 3
(bkz: #129985079)
bu entarisi ile isten cikarilmayi teyit ettirmus bir arkadas..kurye kardeşimiz baska bir sirkette ise başlamış
bir hande firat manşeti

nerde gördünüz kabataş ta mı

kralınızın elbiseleri gibi sadece akıllı olanlar mi görüyor .

deri eldiven / ust ciplak olmayanlar da binebiliyor mu?

hergün taze bir yalanla basliyorsunuz

ama kralınız çıplak ve bi gun sizi de açıkta bırakacak

müsveddeler