Sık geçen başlıklar

kadınların 30 yaşından sonra seçemeyip seçilmeleri 4

ekşi'de gör
kadınlar 60 yaşında bile seçmeye devam ederler. siz bu ülkeyi hiç tanımıyorsunuz.
eskiden olsa evet, kadinlar secmeye cok genc yasta, 18 yasinda baslar iken secilmeye 30 yasinda basliyorlardi.

gunumuz toplumunda sartlar degisti.

2006 yilinda once 25, 2017 yilinda yapilan degisiklik ile de 18 yasina dusuren duzenleme ile secilmek icin 30 yasini beklemelerine gerek kalmadi. 18 yasini dolduran her kadin muhtarliktan milletvekilligine kadar secilme hakkini kullanabiliyor.

(bkz: eyyorlamam bu kadar)
kadınlar 30'undan önce de seçen taraftadır, 30'undan sonra iyice akıllanıp senin seçtiğini düşündürtebilirler diye düşünüyorum.