Sık geçen başlıklar

keymark9 1

ekşi profili
hala daha 3g aktif-deaktif etme özelliği isteyenler var. bak kardeşim bu adamlar bu aleti o an olabilecek en hızlı internete uyum sağlayabilsin diye üretiyor. senin gibi kontörlü hatla gezenler için değil. 3g'yi neden kapatır ki bir insan?