aynı osmanlı'daki gibi zenginler ve toplumun üst kesimleri, parası olan yabancılar olacak. biz kendi vatanımızda fakir alt tabaka olacağız. bu adamların ülkeyi götüreceği nokta yeniden orası.
osmanlı'da bütün kalifiye işleri yapan, motor parçaları getiren, önemli mevkileri sahiplenen doktor mühendisler hep rumlar ve ermenilerdi. türkler ezildikçe ezilen, inim inim inleyen toplum kesimiydi. zaten ondan güvendiler milli mücadeleye, ondan başkaldırdılar biraz da. şimdi olacak yine. yine o. yine o.
çalışmayan üretmeyen toplumlar köle olmaya muhtaçtır. bir yere kadar sürer sefa. tarih bize bunu kafamıza vura vura öğretecek.
14.06.2016 · 20. sıra
poor lonesome cow
12:03 ~ 14:47