kendisine göre hannibal ya da spartacus teröristtir. hatta bizim son dönemde silahlı eylem yapan denizgiller de teröristtir. bunda alınacak gücenecek bir şey yok.
roma dediğin kurum yunandan aldığı birikimle ağır aksak bugünün medeniyetini kurandır. daha iyisini getirecek birikimi olmayan bir kölenin isyan edip bu sistemi yıkmaya çalışmasını doğru bulmuyor hoca. aynı şekilde komunik diktatörlük için de söylenebilir. şimdi isyankar eğitimsiz ve romantik bir kölenin medeniyet getireceğine mi inanalım? ya da 20li yaşlarındaki solcu çocukların hiç düşünülmemiş adil bir sistem icat edeceğini mi sanalım?
medeniyet iyi niyet işi değildir. şiirle romantizmle medeniyet kurulmaz. yüzlerce yıllık felsefenin bilimin yani nesrin üzerine kurulur.
Sık geçen başlıklar
demorgane 7
ekşi profili
menderes'i astıklarında türkiye'de cam bardak kırılmadı. bu ödleklerden bir cacık olmaz. içiniz rahat olsun.
altı temizse gazı vardır. yüzüstü sol ele yatırıp sırtını pışpış etmek lazım.
gündem manyağı olmaktan ileri gelir.
bir de,
son seçimde %65 akp oyu var. 2. parti mhp. yani mordor'dan hallice. adamlara yapılan eziyeti eleştirmeye kalksan suçlu ilan edilirsin. en iyisi hiç bulaşmamak.
bir de,
son seçimde %65 akp oyu var. 2. parti mhp. yani mordor'dan hallice. adamlara yapılan eziyeti eleştirmeye kalksan suçlu ilan edilirsin. en iyisi hiç bulaşmamak.
az evvel,
"benim bir arkadaşım var geçen yemek yiyoruz, stephen hawking..." diye söze girdi. ben de kendime yoğurt koydum şimdi.
"benim bir arkadaşım var geçen yemek yiyoruz, stephen hawking..." diye söze girdi. ben de kendime yoğurt koydum şimdi.
(bkz: pelin kardeş)