Sık geçen başlıklar

burada basladi burada bitti 11

ekşi profili
(bkz: boş kafa vergisi) mevcut sorunların yanı sıra daha fazla sorunu çözme potansiyeline sahip aslında

edit: vergi cehennemi olan ülkede, pek çok ekonomik sorunun kaynağı devletin ölçüsüz vergilendirme sistemiyken, vergi kavramı neredeyse bazı kesimleri cezalandırma aracı olarak kullanılıyorken, yaşadığın sorunda daha fazla vergi talep etmek nasıl bir kanıksamışlık ve kabullenmişlik acaba?
evet tatmamıştık güzel kız.
özellikle darbe sonrası doğan nesil. yani bizler.
ota boka gülen, her şeyden espri üreten, kendinden başkasını düşünmeyen...
biraz narsist, biraz hedonist.
hatırlıyorum. cumhuriyet gazetesi'nin 'tehlike'nin farkında mısınız?' kampanyası vardı.
küçük aklımla dalga geçerdim. bunlar iktidara yerleştikçe yaşatılan suni refahtan keyif alırdım.
sonra yavaş yavaş uyandık. sesimizi yükseltmeye, itiraz etmeye başladığımızda çok geç olmuştu.
sesi çıkanın sesinin kesildiği zamanlar gelmişti.
ilk kez konforumuzdan ödün verip bir şeyler yapmaya kalktık ama beceremedik.
senin bu cümleni duyduğumda çok canım yanmıştı. karşındaki hoyratlık, umursamazlık ve senin çığlığın yüreğimi dağlamıştı.

şimdi en az senin kadar çaresiziz.