Sık geçen başlıklar

boş ev vergisi 3

ekşi'de gör
lan olm yaaa.
dolu eve vergi veriyoruz
kiraya verdiğimiz eve de vergi veriyoruz

boş eve de vergi verelim tamam.

ama bundan sonraki vergi, "neden evin yok" vergisi olur benden söylemesi..
görsel

geliyor herhalde.

he şöyle biraz da parası olanlardan vergi alın, tabana yaydığınız yetti.

link böyle bir haber var, dünyadaki uygulamalarmış. ne kadar doğru bilmiyorum.

zoruna gidenler var. fazladan evi olup da kiralamayan, o kira gelirine ihtiyaç duymayan kişinin parası boldur. 7500 lira maaş alan emekliden ötv alacağına bunlardan al vergiyi.
(bkz: boş kafa vergisi) mevcut sorunların yanı sıra daha fazla sorunu çözme potansiyeline sahip aslında

edit: vergi cehennemi olan ülkede, pek çok ekonomik sorunun kaynağı devletin ölçüsüz vergilendirme sistemiyken, vergi kavramı neredeyse bazı kesimleri cezalandırma aracı olarak kullanılıyorken, yaşadığın sorunda daha fazla vergi talep etmek nasıl bir kanıksamışlık ve kabullenmişlik acaba?