"şampiyonluğa oynayan takıma böyle bir penaltı verilir mi?" gibi bir şeyler söyledi maç sonu.
anlamadım hoca. orta sıralardan takıma verilir ama bize verilmez, şampiyonluğa gidiyoruz, ne olur görmeyiverseniz mi diyorsun, ne diyorsun hakikaten anlamadım.
Sık geçen başlıklar
kocgiri 27
ekşi profili(bkz: ay hadi inşallah)
merhaba. seslendiğiniz yetkili benim. tabii ki deneyebiliriz, seni mi kıracağız aq.
oyuncağımız ne de olsa trafik düzeni, hemen yarın denemeye başlıyoruz.
oyuncağımız ne de olsa trafik düzeni, hemen yarın denemeye başlıyoruz.
biraz 'şey' bir yazar iddiası.
şu ana kadar yazanların yarısının yanlış okuduğunu düşündüğüm başlık.
benim vegan olmama sebebim, et ve süt ürünlerini sevmemdir.
edit: konuyu yanlış anlayarak yazanların hemen hepsi düzeltme yapmak yerine, komple entarilerini silmişler.
benim vegan olmama sebebim, et ve süt ürünlerini sevmemdir.
edit: konuyu yanlış anlayarak yazanların hemen hepsi düzeltme yapmak yerine, komple entarilerini silmişler.
okuduğumda piste imamoğlu'nun çıktığını zannettiğim başlık.
öte yandan gayet güzel gösteri olmuş. organizasyonda emeği geçenleri tebrik ederim.
öte yandan gayet güzel gösteri olmuş. organizasyonda emeği geçenleri tebrik ederim.
para verdik, çocuğum niye daha ilkokul 2’de ingilizce konuşamıyor, yüzemiyor, resim çizemiyor diye soran bir profesör babanın ifadesi. kendisi de bir eğitmen yani.
"ben o parti bu parti bilmem gardaşım, ben ekmek partiliyim" diyorsa sağcıdır, muhtemelen.
insanlığa sığmayacak harekettir.
bu işin fenerlisi, galatasaraylısı, beşiktaşlısı yok yalnız. her taraftar grubunda var böyle dengesiz gerzekler. ortak paydası cehalet bu gerzeklerin.
bu işin fenerlisi, galatasaraylısı, beşiktaşlısı yok yalnız. her taraftar grubunda var böyle dengesiz gerzekler. ortak paydası cehalet bu gerzeklerin.
alay olmayan ama son derece ince bir mizah içeren paylaşımdır.
öncelikle liseliler bilmez, eskiden erkan yolaç üstad'ın meşhur evet hayır yarışması vardı. orada üstad'ın bir kalıp vardı, "yarışmaya gelirken mehter marşı ile geleceksiniz, yerinize giderken izmir marşı ile gideceksiniz" derdi ve gerçekten de bir yarışmacı sahneye gelirken orkestra mehter marşı çalar, yerine giderken ise izmir marşı çalardı.
özlemişiz erkan reyiz
e devlet bey ve 30 araçlık konvoyu istanbul'a yarışmaya mehter marşı ile gelmişlerdi, yerlerine giderken de izmir marşı ile göndermiş canan hanım. son derece hoş ve güzel bir espri olmuş.
öncelikle liseliler bilmez, eskiden erkan yolaç üstad'ın meşhur evet hayır yarışması vardı. orada üstad'ın bir kalıp vardı, "yarışmaya gelirken mehter marşı ile geleceksiniz, yerinize giderken izmir marşı ile gideceksiniz" derdi ve gerçekten de bir yarışmacı sahneye gelirken orkestra mehter marşı çalar, yerine giderken ise izmir marşı çalardı.
özlemişiz erkan reyiz
e devlet bey ve 30 araçlık konvoyu istanbul'a yarışmaya mehter marşı ile gelmişlerdi, yerlerine giderken de izmir marşı ile göndermiş canan hanım. son derece hoş ve güzel bir espri olmuş.
keki kabarmayan bir yazarın yaşadığı rezillikmiş.
hastane hatası nedeniyle ölen bebek için açılan başlığın adı da rezalet, kabarmayan kek için açılanın da.
sözlük bünyesinde bir rezalet komisyonu kurulmalı artık, her abuk konu için rezalet başlığı açılamamalı.
hastane hatası nedeniyle ölen bebek için açılan başlığın adı da rezalet, kabarmayan kek için açılanın da.
sözlük bünyesinde bir rezalet komisyonu kurulmalı artık, her abuk konu için rezalet başlığı açılamamalı.
rezalet gibi rezalet.
bu topraklarda aktarmalı uçuş risklerinden bihaber, ucu ucuna aktarmalı bilet alıp, bir sonraki uçağın beklemesi gerektiğini düşünen ve uçuştan 20 dakika önce hava alanına gidince uçağa binebileceğini sanan insanlar var.
kombo rezalet.
bu topraklarda aktarmalı uçuş risklerinden bihaber, ucu ucuna aktarmalı bilet alıp, bir sonraki uçağın beklemesi gerektiğini düşünen ve uçuştan 20 dakika önce hava alanına gidince uçağa binebileceğini sanan insanlar var.
kombo rezalet.
o zaman adana, antep, antalya gibi güneşin anavatanı olan illerimizdekilerin direkt ölmesi gerektiğini anladığımız açıklama.
ben ikna oldum.
ben ikna oldum.
benim için sayısı bir hayli fazla olan nedenlerdir.
- üstlerin zaten yeterince açık olması
- kafa yapıma daha çok yakıştırıyor olmam
- berber koltuğunda oturmaktan nefret etmem
- berberin de çok vaktini almadığım için ucuz berber tercih edebiliyor olmam, en pahalısı da, sokak arasındaki de aynı traşı yapıyor sonuçta.
- saç taramaktan ve saçla uğraşmaktan nefret etmem
- daha temiz olması
- yıkandıktan sonra kolay kuruması
- "bere taktım saçım bozuldu" vs. gibi dertlerin olmaması
- jöle, briyantin ve benzeri saç bakım ürünleri maliyetinin sıfır olması
- zorlasam kendi kendime bile yapabilecek olmam
bunlardan aklıma ilk gelenleridir.
- üstlerin zaten yeterince açık olması
- kafa yapıma daha çok yakıştırıyor olmam
- berber koltuğunda oturmaktan nefret etmem
- berberin de çok vaktini almadığım için ucuz berber tercih edebiliyor olmam, en pahalısı da, sokak arasındaki de aynı traşı yapıyor sonuçta.
- saç taramaktan ve saçla uğraşmaktan nefret etmem
- daha temiz olması
- yıkandıktan sonra kolay kuruması
- "bere taktım saçım bozuldu" vs. gibi dertlerin olmaması
- jöle, briyantin ve benzeri saç bakım ürünleri maliyetinin sıfır olması
- zorlasam kendi kendime bile yapabilecek olmam
bunlardan aklıma ilk gelenleridir.
beslemeyenlerin daha az sorunlu olduğunu göstermez.
en azından evinde hayvan beslemeyen biri olarak benim bu konudaki tespitim şudur;
toplum olarak hayvan sever bir toplum olmadığımız açık. haliyle herkeste bir birim olması gereken hayvan sevgisi toplumun büyük çoğunluğunda olmayınca, olanlar da mecburen açığı kapamak için üç birimlik çalışmak, daha fazla emek harcamak zorunda kalıyorlar ve psikolojik sorunlu, hayvanlarla kafayı yemiş gibi görünüyorlar. "yeea bu garı da gafayı yemiş, karda kışta elinde poşet kedilerin peşinde koşuyor" diyen gerizekalı da aslında kendi üzerine düşen bir birimlik "insanlık" görevini yapsa, o "garı" daha az hayvan peşinde koşmak zorunda kalacak. belki en fazla evinin kapısının önüne bir avuç mama, bir tas su koyması yetecek ama işte olmuyor öyle. olmadığı gibi bir de psikolojik sorunlu olanlar, hayvanları besleyenler oluyor.
asıl soru şu ;
hayvanları besleyenler mi psikolojik sorunlu, yoksa hayvan yuvalarını parçalayan, onlar için sokaklara konan mamaları tekmeleyip dağıtan, su kaplarını deviren, hayvanlara ev yapmaya çalışanları hakaret eden, darp eden ve hatta öldürenler mi?
bi siktirin gidin allah aşkına.
en azından evinde hayvan beslemeyen biri olarak benim bu konudaki tespitim şudur;
toplum olarak hayvan sever bir toplum olmadığımız açık. haliyle herkeste bir birim olması gereken hayvan sevgisi toplumun büyük çoğunluğunda olmayınca, olanlar da mecburen açığı kapamak için üç birimlik çalışmak, daha fazla emek harcamak zorunda kalıyorlar ve psikolojik sorunlu, hayvanlarla kafayı yemiş gibi görünüyorlar. "yeea bu garı da gafayı yemiş, karda kışta elinde poşet kedilerin peşinde koşuyor" diyen gerizekalı da aslında kendi üzerine düşen bir birimlik "insanlık" görevini yapsa, o "garı" daha az hayvan peşinde koşmak zorunda kalacak. belki en fazla evinin kapısının önüne bir avuç mama, bir tas su koyması yetecek ama işte olmuyor öyle. olmadığı gibi bir de psikolojik sorunlu olanlar, hayvanları besleyenler oluyor.
asıl soru şu ;
hayvanları besleyenler mi psikolojik sorunlu, yoksa hayvan yuvalarını parçalayan, onlar için sokaklara konan mamaları tekmeleyip dağıtan, su kaplarını deviren, hayvanlara ev yapmaya çalışanları hakaret eden, darp eden ve hatta öldürenler mi?
bi siktirin gidin allah aşkına.
beğenmeyenler de olabilir, normaldir. brüt.
islamda ateyizlerin bile bildiği kaza namazı diye bir gerçek varken, buna rağmen istasyonun ortasında namaz şov yapanları hüsrana uğratmış tren.
edit: bazı mesajlar geldi, kimisinde kaza namazı her mezhepte bu durumda uygulanmaz diyor, bazıları hiç uygulanmaz diyor. hangisi doğru bilemedim ama seferiyken namaz eğer bu durumdaki gibi tren kaçacaksa örneğin, kazaya bırakılabilir diye biliyorum.
edit: bazı mesajlar geldi, kimisinde kaza namazı her mezhepte bu durumda uygulanmaz diyor, bazıları hiç uygulanmaz diyor. hangisi doğru bilemedim ama seferiyken namaz eğer bu durumdaki gibi tren kaçacaksa örneğin, kazaya bırakılabilir diye biliyorum.