Sık geçen başlıklar

saçı 3 numaraya vurma nedenleri 2

ekşi'de gör
benim için tek sebebi var, berberden çıktından sonra ellerimi kafamda gezdirdiğimde kısacık saçların ellerime batmasına bayılıyorum, sırf bu yüzden sonrasında oluşan pişmanlığa bile değebilir hatta.
benim için sayısı bir hayli fazla olan nedenlerdir.

- üstlerin zaten yeterince açık olması
- kafa yapıma daha çok yakıştırıyor olmam
- berber koltuğunda oturmaktan nefret etmem
- berberin de çok vaktini almadığım için ucuz berber tercih edebiliyor olmam, en pahalısı da, sokak arasındaki de aynı traşı yapıyor sonuçta.
- saç taramaktan ve saçla uğraşmaktan nefret etmem
- daha temiz olması
- yıkandıktan sonra kolay kuruması
- "bere taktım saçım bozuldu" vs. gibi dertlerin olmaması
- jöle, briyantin ve benzeri saç bakım ürünleri maliyetinin sıfır olması
- zorlasam kendi kendime bile yapabilecek olmam

bunlardan aklıma ilk gelenleridir.