2002 dünya kupasında bir ülkenin mutuluktan çıldırmasına vesile olmuş kişi.
eski türkiye'nin hatırlanan yüzü.
Sık geçen başlıklar
nickbulmaknezormus 21
ekşi profili
amaçlarının ne olduğunu anlamadığım ruh hastası topluluğu.
kardeşim istemiyorum senin boktan yazılarını görmek? manyak mısın amk, yazılarını görmek istemiyorum ve kişiselleştirilebilir bir özellikle senin yazılarını görmüyorum. şimdi buradaki sıkıntı tam olarak nerede?
yani seni kimse sevmiyor, hoşlanmıyor, varlığın rahatsız ediyor ve sen diyorsun ki yok illa beni oku. ne amaçlıyorsunuz tam olarak cinnet getirip kendimizi mi keselim nedir yani?
seni seven senin yazılarını takip eder, sevmeyen etmez sen nasıl bir zorbasın ki bana zorla yazılarını okutuyorsun?
14 sene aynı şeyi bana yap, bir gün sözlük sana onbinde birini yaşatsın hemen bildiri yayınla. sizin amacınız kötülük içeriyor olum, sizde bir pislik var da dur bakalım.
kardeşim istemiyorum senin boktan yazılarını görmek? manyak mısın amk, yazılarını görmek istemiyorum ve kişiselleştirilebilir bir özellikle senin yazılarını görmüyorum. şimdi buradaki sıkıntı tam olarak nerede?
yani seni kimse sevmiyor, hoşlanmıyor, varlığın rahatsız ediyor ve sen diyorsun ki yok illa beni oku. ne amaçlıyorsunuz tam olarak cinnet getirip kendimizi mi keselim nedir yani?
seni seven senin yazılarını takip eder, sevmeyen etmez sen nasıl bir zorbasın ki bana zorla yazılarını okutuyorsun?
14 sene aynı şeyi bana yap, bir gün sözlük sana onbinde birini yaşatsın hemen bildiri yayınla. sizin amacınız kötülük içeriyor olum, sizde bir pislik var da dur bakalım.
eli ayağı titremiş sinirden yazamamış gurban olduğum akjdshajkfh.
dur başlığını engelliyim ahahahaha.
son olarak laikçi ne amk?
dur başlığını engelliyim ahahahaha.
son olarak laikçi ne amk?
(bkz: evet evet)
(bkz: taam taam sen de başkomutansın)
(bkz: tamam sen de önemli bir lidersin)
(bkz: tamam lan valla)
(bkz: taam taam sen de başkomutansın)
(bkz: tamam sen de önemli bir lidersin)
(bkz: tamam lan valla)
cari açığın önemsiz olduğunu söyleyen ak çomarları sahneye alalım ve kıvrak bir dans sergilemelerini izleyelim malum kıvırma konusunda dünyanın en iyileri onlar.
idam varken malum şahsı idam etmeyip idamı kaldıran adamın, idam kalktıktan sonra idam etmesini istemesi durumu.
düşünsene lan dünyaya devlet bahçeli olarak geliyorsun. utancımdan dışarı çıkamam ama adam açıklama yapıyor aq.
düşünsene lan dünyaya devlet bahçeli olarak geliyorsun. utancımdan dışarı çıkamam ama adam açıklama yapıyor aq.
birleşince bir şeyler yapılabildiğinin kanıtıdır. ensarcıları üzmüş haber.
http://www.teknolojigundem.com/…ni-acikladi/1133057
edit: turkcell'den "bü sürü müşteri gitti ondan hep :(" diye açıklama bekleyen salaklar var la ciddi ciddi. mali tablolarını açıklayan firmanın dipnotlarında zaten "boykot edildik ondan." yazsın ki eyice karı düşsün dimi. bi akıllı sizsiniz kodumun dünyasında.
http://www.teknolojigundem.com/…ni-acikladi/1133057
edit: turkcell'den "bü sürü müşteri gitti ondan hep :(" diye açıklama bekleyen salaklar var la ciddi ciddi. mali tablolarını açıklayan firmanın dipnotlarında zaten "boykot edildik ondan." yazsın ki eyice karı düşsün dimi. bi akıllı sizsiniz kodumun dünyasında.
(bkz: başlıktan yazar tanımak)
bu da alıyor kimyasalı geliyor başlık açıyor arkadaş, sahap olun şuna.
bu da alıyor kimyasalı geliyor başlık açıyor arkadaş, sahap olun şuna.
helal olsun aklar, gökten kezzap yağdırmaya bile vesile oldunuz lan. istikrar sürsün inşallah önümüzdeki sene meteor yağacak.
(bkz: ben amerika'ya gittim ulan)
bir karslı olarak sonuna kadar inandığım gerçek.
türkiye dünyanın karsıdır. ben kars'ta yaşadığım dönemde yaşadığım tüm hisleri türkiye'nin dış dünya ile ilişkilerinde yaşıyorum.
mesela istanbul da dünya'nın amerikasıydı. haberlerde hep yok istanbul'da kaza, yok istanbul'da festival, yok istanbul'da şu bu, hep istanbul. arada işte ankara (ingiltere) nadiren de izmir (italya gibi bir şey işte) çıkardı ama kars olmazdı.
şimdi mesela asın bayrakları muhabbetleri oluyor ya, yıllar evvel kars'ın adı bi filmde, ne bileyim bir haberde geçince biz de öyle hissederdik. ailecek oturup 5 dakikalık bal ya da kaşar peyniri hiç olmadı kapanan köy yolları haberlerini büyük bir gururla çekirdek * çıtlayarak izlerdik. hatta haberin haberi önceden haber edilirse biz de tanıdıklara haber verirdik bak bugün kars çıkacak diye.
hava durumunda bile kars yazınca gururlanırdık lan hey gidi.
yapısı da çok benziyor kars'a, mimarisi güzel, yolu yordamı güzel, açık hava müzesi ama şehrin anası ağlamış durumda. türkiye de öyle aynı şekilde.
türkiye dünyanın karsıdır. ben kars'ta yaşadığım dönemde yaşadığım tüm hisleri türkiye'nin dış dünya ile ilişkilerinde yaşıyorum.
mesela istanbul da dünya'nın amerikasıydı. haberlerde hep yok istanbul'da kaza, yok istanbul'da festival, yok istanbul'da şu bu, hep istanbul. arada işte ankara (ingiltere) nadiren de izmir (italya gibi bir şey işte) çıkardı ama kars olmazdı.
şimdi mesela asın bayrakları muhabbetleri oluyor ya, yıllar evvel kars'ın adı bi filmde, ne bileyim bir haberde geçince biz de öyle hissederdik. ailecek oturup 5 dakikalık bal ya da kaşar peyniri hiç olmadı kapanan köy yolları haberlerini büyük bir gururla çekirdek * çıtlayarak izlerdik. hatta haberin haberi önceden haber edilirse biz de tanıdıklara haber verirdik bak bugün kars çıkacak diye.
hava durumunda bile kars yazınca gururlanırdık lan hey gidi.
yapısı da çok benziyor kars'a, mimarisi güzel, yolu yordamı güzel, açık hava müzesi ama şehrin anası ağlamış durumda. türkiye de öyle aynı şekilde.
anan için patlıyor kardeş, anan.
poznan'da ne yapıyorsa, oxford'ta ne yapıyorsa onu yapmalı. sanki müslüman öğrenciler sadece eskişehir'de var ve kurban olduklarım neler yapacağını bilemiyorlar.
bu kadar mı gerizekalıca bir düşünce olabilir arkadaş ya, bak bakalım oxford'ta müslüman öğrenci ne yapmalı diye bir yazı var mı?
ulan gelişmemenin bu kadar rağbet gördüğü başka bir ülke olabilir mi, utanmadan bir de güzel yazı demiş.
edit: yazar ironi yapmış ben atlamışım kendimi yılın sazanı ilan ediyorum, öpicikler, yazara da sevgilerimi yolluyorum kusura bakmasın :)
bu kadar mı gerizekalıca bir düşünce olabilir arkadaş ya, bak bakalım oxford'ta müslüman öğrenci ne yapmalı diye bir yazı var mı?
ulan gelişmemenin bu kadar rağbet gördüğü başka bir ülke olabilir mi, utanmadan bir de güzel yazı demiş.
edit: yazar ironi yapmış ben atlamışım kendimi yılın sazanı ilan ediyorum, öpicikler, yazara da sevgilerimi yolluyorum kusura bakmasın :)
(bkz: ülkede herkesin allah olması)
arkadaşlar galiba sinema diye hayvanat bahçesine gidiyorlar sanırım. patlamış mısırımı ve kolamı alırım, sinemaya da her hafta giderim. öküz gibi yememeye çalışırım tabi orası öyle de. birisi gelip "bana sikicem mısırınızı amuğagoyim" derse o arkadaşı mısır leğeni, kola ve tuz ile birlikte sinemadan çıkarırım. hareketlere bak, şu ana kadar birine de diyebilmişliği de kesin yoktur, salla klavye başından.
valla karadeniz yöresinde uzunca zaman geçirmiş biri olarak söyleyebilirim ki, baharat tarzı şeyleri seviyorsanız size hitap etmeyecektir. karalahana sarması dediğin şeyin nesi güzel anlamadım keza çorbası da aynı. muhlama biraz iyi içlerinde, o da offf denilecek kadar süper bir şey değil. ispir fasülyesi erzurum'a dair bir fasülye türü. karadeniz pidesi de kapalı pide dedikleri şey olup tercih sebebim olmadı. laz böreği de ahım şahım değil.
mutfak dediğin güneydoğu'da bence.
mutfak dediğin güneydoğu'da bence.
"özgürlük, istediğiniz şeyi yapmak değil, istemediğiniz şeyi yapmamaktır." diye bir söz okumuştum.