Sık geçen başlıklar

turkcell'in karının %71 düşmesi 1

ekşi'de gör
birleşince bir şeyler yapılabildiğinin kanıtıdır. ensarcıları üzmüş haber.

http://www.teknolojigundem.com/…ni-acikladi/1133057

edit: turkcell'den "bü sürü müşteri gitti ondan hep :(" diye açıklama bekleyen salaklar var la ciddi ciddi. mali tablolarını açıklayan firmanın dipnotlarında zaten "boykot edildik ondan." yazsın ki eyice karı düşsün dimi. bi akıllı sizsiniz kodumun dünyasında.