ulan o listeye bizi nasıl soktunuz önce onun hesabını verin.
utandıran müjde.
Sık geçen başlıklar
machete klonu 22
ekşi profiliılk zamanlarda bu adamlar laiklerden ve kemalistlerden nefret ediyor zannediyorduk. sonra gördük ki sadece onlardan değil türklerden nefret ediyorlar.
ama ben bu gün şunu anladım ki bu herifler komple bu torpaklardan, üzerinde nefes alan her şeyden, ağacından, suyundan, taşından, dağından, havasından, her şeyinden nefret ediyorlar. ben anladım ki bu ülke toptan yok olsun, tarihten silinsin, adını anan olmasın istiyorlar. öyle bir kinle saldırıyorlar.
ve biz bu kine karşı koymak yerine ona daha fazla aşık oluyoruz.
bu ihanete karşı dursun, muhalefet etsin dediklerimiz de olanlara karşı ortalığı yıkması gerekirken hiç oralı olmuyor, bir yandan ülkeyi bölmeye çalışan diğer kin odağının pisliklerini aklamaya çalışıyor.
hala siyasetçilere inanan bu halk kendi eliyle verdiği oylarla kendi geleceğini çocuklarını yok oluşa sürüklüyor.
içim nefret dolu bu akşam ama bana ve milletime yönelen nefret ateşinin küçük bir kısmı kadar bile değil. anlıyorum ki nefrete karşı aklı selim bir boka yaramıyor. türk ya ateşini harlayacak ya da celadının bıçağını yalamaya devam edecek
ama ben bu gün şunu anladım ki bu herifler komple bu torpaklardan, üzerinde nefes alan her şeyden, ağacından, suyundan, taşından, dağından, havasından, her şeyinden nefret ediyorlar. ben anladım ki bu ülke toptan yok olsun, tarihten silinsin, adını anan olmasın istiyorlar. öyle bir kinle saldırıyorlar.
ve biz bu kine karşı koymak yerine ona daha fazla aşık oluyoruz.
bu ihanete karşı dursun, muhalefet etsin dediklerimiz de olanlara karşı ortalığı yıkması gerekirken hiç oralı olmuyor, bir yandan ülkeyi bölmeye çalışan diğer kin odağının pisliklerini aklamaya çalışıyor.
hala siyasetçilere inanan bu halk kendi eliyle verdiği oylarla kendi geleceğini çocuklarını yok oluşa sürüklüyor.
içim nefret dolu bu akşam ama bana ve milletime yönelen nefret ateşinin küçük bir kısmı kadar bile değil. anlıyorum ki nefrete karşı aklı selim bir boka yaramıyor. türk ya ateşini harlayacak ya da celadının bıçağını yalamaya devam edecek
85 milyonluk ülkede hayat pahalılığından etkilenmeyen 10 milyon kişinin olması normaldir. bu sayıya yabancıları da eklersen bahsedilen yoğunluğun oluşması da gayet doğal.
bu duruma bakarak geri kalan 70 küsur milyon vatandaşın şikayetini boşa çıkarmaya çalısmak hainliktir
bu duruma bakarak geri kalan 70 küsur milyon vatandaşın şikayetini boşa çıkarmaya çalısmak hainliktir
o kadar eskiyi hatırlıyorum ki tavuk döner dye bir şey yoktu.
kesinlikle katılıyorum. ancak ülkedeki fıstık faşizmi o kadar güçlü ki açık açık söyleyemiyorsun. hele mersin gibi yerlerde bir kilo cevizli baklava alıp misafirliğe gitsen ömrü billah kurtulamazsın cimri etiketinden.
görüntülerde bazı askerler ateş ederken bazıları "vurma" ve " ateşkes" diye bağırıyor. hangisi üst rütbeli bilmiyorum ama fark etmez ortada bir kaos ve disiplinsizlik var. hemen çatışma sonrası ya da çatışma hala devam ediyor. askerlerin adrenalin etkisiyle intikam almak istedikleri komutanların ise onları kontrol edemediklerini tahmin ediyorum.
sıcak çatışmada bulunmayan biri olarak asker psikolojisi hakkında atıp tutmak istemem ama aktif savaş alanlarında bu tür şeylerin sıklıkla yaşandığını, telefon kameraları ve sosyal medya nedeniyle artık daha çok ifşa olduğunu biliyoruz. ukraynadaki savaş başta olmak üzere bunları hep gördük. o nedenle azerbaycan ordusuna barbar diyen şerefsizin tekidir.
edit: türk ordusu gibi olamaz, bizim askerler yapmaz diyen romantikler gene gelmiş. arkadaşlar bizimkilerin pkk'lıları infaz ettiği bir sürü video var. hem de çatışma anında değil kadın militanları üst üste çukura atıp komutanın ateş emriyle. gereksiz naifliğe gerek yok savaş binlerce yıldır böyle bir şey.
edit 2: lütfen artık pkk'lıların infaz videolarını istemeyin vpn'le google araması yaparsanız zibilyon tane link çıkar.
sıcak çatışmada bulunmayan biri olarak asker psikolojisi hakkında atıp tutmak istemem ama aktif savaş alanlarında bu tür şeylerin sıklıkla yaşandığını, telefon kameraları ve sosyal medya nedeniyle artık daha çok ifşa olduğunu biliyoruz. ukraynadaki savaş başta olmak üzere bunları hep gördük. o nedenle azerbaycan ordusuna barbar diyen şerefsizin tekidir.
edit: türk ordusu gibi olamaz, bizim askerler yapmaz diyen romantikler gene gelmiş. arkadaşlar bizimkilerin pkk'lıları infaz ettiği bir sürü video var. hem de çatışma anında değil kadın militanları üst üste çukura atıp komutanın ateş emriyle. gereksiz naifliğe gerek yok savaş binlerce yıldır böyle bir şey.
edit 2: lütfen artık pkk'lıların infaz videolarını istemeyin vpn'le google araması yaparsanız zibilyon tane link çıkar.
ordu laikliğin kalesiyken de yasaktı şimdi de yasak. ilk entryi okuyan bir zamanlar bülent ersoy genel kurmay başkanıydı sanacak.
hayatta kalıp üreyerek toplumsal karakterimizi mutasyona uğratmışlardır.
(bkz: son delikanlılar çanakkale'de şehit oldu)
(bkz: son delikanlılar çanakkale'de şehit oldu)
(bkz: redneck)
baskın ve pusuya karşı savunma eğitimini cs go'dan alan ekşiciler tarafından eleştirilen askerdir.
(bkz: yaşasın türkçe)