insan olmak israil'e de hamas'a da orospu çocukları demekten geçer. en ufak bir taraf tutuyorsanız, yarak kürek bir adamsınız demektir. olan hem müslüman hem yahudi masum sivillere oluyor.
Sık geçen başlıklar
psychiatry 15
ekşi profilibu konumdaki bir insanın çıkıp kanıtları ile birlikte basın toplantısı yapması gerekir. wp grubundan açıklama yapmak nedir? bir sonraki aşama ne? youtube videosu altında yorum yapmak mı?
götünün sikilmesi şart olan adam
(bkz: yoo demeyeceğiz)
sol şeritte sürekli olarak 240 kilometre hızla gitmeyi kendinde hak gören ve bir de bunun açıklamasını yapmaya çalışan cahil bmw'lidir.
doları, papazı, enflasyonu, otu boku bırakıp tartışmamız gereken asıl konudur.
şaka yapmıyorum, çok ciddiyim!
muhalefet, maaş alma yeri değil sistemin çıkış noktasıdır.
sen sisteme çıkış noktası vermezsen, yani bir binaya kapı koymazsan içerideki adam binayı istediği kadar kokutsun çözüm bulamazsın.
şu an ülkenin kapısı çalışmıyor ve içerisi pislik dolmuş durumda. halbuki adam gibi bir kapı olsa, insanlar o kapıyı daha çok denemek isteyecektir.
karşımızda ülkenin en büyük muhalefet partisinin ve atatürk'ün partisinin başına kurulmuş çapsız bir adam var. bu çapsız ve kaybetmeye doymayan onursuz bir adamın yenilişi değildir, bu milyonların kaybedişinin resmidir.
kılıçdaroğlu kişisel ihtirasları yüzünden milyonlarca yetişmiş ve nitelikli insanı ülkesine küstürmektedir. insanların mücadeleci ruhunu bir paçavra gibi kenara atmıştır.
yılın 350 günü bağıran fakat en önemli günlerde susan bir adamdır kılıçdaroğlu. tekeri döndükçe koca bir kültürün yıkılışını zerre kadar umursamayan bir adamdır kılıçdaroğlu.
salı grup toplantılarını yapıp, maaşını alan adamdır kılıçdaroğlu.
erdoğan'a deliler gibi muhalif olmama rağmen kılıçdaroğlu gitmedikçe, akp - chp arasında bıçak sırtı olan ilçemde oy vermeye gitmememi sağlayacak kukladır kılıçdaroğlu.
defol git artık kılıçdaroğlu. atatürkün, inönünün veya ecevitin bırak devamı olmayı, sen onların tırnağındaki kir bile olamazsın artık.
şaka yapmıyorum, çok ciddiyim!
muhalefet, maaş alma yeri değil sistemin çıkış noktasıdır.
sen sisteme çıkış noktası vermezsen, yani bir binaya kapı koymazsan içerideki adam binayı istediği kadar kokutsun çözüm bulamazsın.
şu an ülkenin kapısı çalışmıyor ve içerisi pislik dolmuş durumda. halbuki adam gibi bir kapı olsa, insanlar o kapıyı daha çok denemek isteyecektir.
karşımızda ülkenin en büyük muhalefet partisinin ve atatürk'ün partisinin başına kurulmuş çapsız bir adam var. bu çapsız ve kaybetmeye doymayan onursuz bir adamın yenilişi değildir, bu milyonların kaybedişinin resmidir.
kılıçdaroğlu kişisel ihtirasları yüzünden milyonlarca yetişmiş ve nitelikli insanı ülkesine küstürmektedir. insanların mücadeleci ruhunu bir paçavra gibi kenara atmıştır.
yılın 350 günü bağıran fakat en önemli günlerde susan bir adamdır kılıçdaroğlu. tekeri döndükçe koca bir kültürün yıkılışını zerre kadar umursamayan bir adamdır kılıçdaroğlu.
salı grup toplantılarını yapıp, maaşını alan adamdır kılıçdaroğlu.
erdoğan'a deliler gibi muhalif olmama rağmen kılıçdaroğlu gitmedikçe, akp - chp arasında bıçak sırtı olan ilçemde oy vermeye gitmememi sağlayacak kukladır kılıçdaroğlu.
defol git artık kılıçdaroğlu. atatürkün, inönünün veya ecevitin bırak devamı olmayı, sen onların tırnağındaki kir bile olamazsın artık.
cehape döneminde ekmek kuyrukları olduğunu bildiğim için sikimde olmayan olay. ayrıca ismet inönünün amerika bayrağını sallamasını da unutmayalım.
(bkz: cerrah lobisi)
(bkz: cerrah lobisi)
(bkz: aramızda hala marka adı veren hayvanlar var)
tavsiye marka ile değil model ile olur. her markanın çok kötü ve iyi modelleri olabilir.
hp hariç. onun amk
tavsiye marka ile değil model ile olur. her markanın çok kötü ve iyi modelleri olabilir.
hp hariç. onun amk
hiçbir vasfı ve üniversite diploması olmadan sadece akp'li olduğu için belediyelere kpss sınavına dahi girmeden sözleşmeli olarak atanan teknikerler var. bu tekniker kadrosundaki lavukların bile 4400 lira aldığı ülkede, hemşirelerin aldığı maaş analarının ak sütü gibi helaldir.
generalin alkışladığı konuşma cumhurbaşkanının değil, ak parti genel başkanının muharrem ince'yi eleştirdiği konuşmadır.
cumhurbaşkanı kimliği ile yaptığı herhangi bir konuşmayı alkışlamasında bir beis yoktur fakat muhalefeti eleştirdiği bir cümleyi, devletin generali alkışlayamaz.
canikli bunu bilmiyor mu? elbette biliyor ama laf olsun torba dolsun işte.
cumhurbaşkanı kimliği ile yaptığı herhangi bir konuşmayı alkışlamasında bir beis yoktur fakat muhalefeti eleştirdiği bir cümleyi, devletin generali alkışlayamaz.
canikli bunu bilmiyor mu? elbette biliyor ama laf olsun torba dolsun işte.
akp'nin getirdiği yetkiler ile akp'lilerin içinden geçecek türkiye cumhuriyeti 1. ve son başkanıdır. allah size öyle bir oyun oynuyor ki siz hala oyunu yönettiğinizi zannediyorsunuz. bitişinizin ibretlik derecesi de zulmünüz ile doğru orantılı olacak.
akşener, sonrasında başkanlık sistemini de kaldıracak ve parlementer sisteme geri dönerek modern bir anayasanın yazılmasını da sağlayacaktır.
çünkü bu kadın hepinizden daha delikanlı ve verdiği sözleri tutan bir insan evladıdır.
akşener, sonrasında başkanlık sistemini de kaldıracak ve parlementer sisteme geri dönerek modern bir anayasanın yazılmasını da sağlayacaktır.
çünkü bu kadın hepinizden daha delikanlı ve verdiği sözleri tutan bir insan evladıdır.
fetöcüler para kazanmasın operasyonu eğitim sisteminin fişini tamamen çekmek ile sonuçlandı.
1: efendim bunlar dershaneler ile yılda 10 milyar lira finans alıyorlar.
2: kapayın amk dershanelerini, kanun çıkarın.
1: efendim bunların lisanslarını falan iptal ettik ama hala millet bunlardan özel ders alıyor, teog için vs.
2: teogun anasını sikim, kaldırın.
1: efendim ygs, lys den de kazanıyorlar.
2: sikin!
1: efendim bunlar dershaneler ile yılda 10 milyar lira finans alıyorlar.
2: kapayın amk dershanelerini, kanun çıkarın.
1: efendim bunların lisanslarını falan iptal ettik ama hala millet bunlardan özel ders alıyor, teog için vs.
2: teogun anasını sikim, kaldırın.
1: efendim ygs, lys den de kazanıyorlar.
2: sikin!
derdin bizzat kendisi olan cover.