doları, papazı, enflasyonu, otu boku bırakıp tartışmamız gereken asıl konudur.
şaka yapmıyorum, çok ciddiyim!
muhalefet, maaş alma yeri değil sistemin çıkış noktasıdır.
sen sisteme çıkış noktası vermezsen, yani bir binaya kapı koymazsan içerideki adam binayı istediği kadar kokutsun çözüm bulamazsın.
şu an ülkenin kapısı çalışmıyor ve içerisi pislik dolmuş durumda. halbuki adam gibi bir kapı olsa, insanlar o kapıyı daha çok denemek isteyecektir.
karşımızda ülkenin en büyük muhalefet partisinin ve atatürk'ün partisinin başına kurulmuş çapsız bir adam var. bu çapsız ve kaybetmeye doymayan onursuz bir adamın yenilişi değildir, bu milyonların kaybedişinin resmidir.
kılıçdaroğlu kişisel ihtirasları yüzünden milyonlarca yetişmiş ve nitelikli insanı ülkesine küstürmektedir. insanların mücadeleci ruhunu bir paçavra gibi kenara atmıştır.
yılın 350 günü bağıran fakat en önemli günlerde susan bir adamdır kılıçdaroğlu. tekeri döndükçe koca bir kültürün yıkılışını zerre kadar umursamayan bir adamdır kılıçdaroğlu.
salı grup toplantılarını yapıp, maaşını alan adamdır kılıçdaroğlu.
erdoğan'a deliler gibi muhalif olmama rağmen kılıçdaroğlu gitmedikçe, akp - chp arasında bıçak sırtı olan ilçemde oy vermeye gitmememi sağlayacak kukladır kılıçdaroğlu.
defol git artık kılıçdaroğlu. atatürkün, inönünün veya ecevitin bırak devamı olmayı, sen onların tırnağındaki kir bile olamazsın artık.
17.10.2018 · 24. sıra
psychiatry
16.10.2018 12:52 ~ 12:53