etkisi olmayacaktır.
selo reisin dediği olur.
her şey güzel olacak.
not: hdp
edit: (bkz: sabah'ın seçimler için apo'dan yardım istemesi)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
akıl sağlığını korumak istiyorsan hiç uğraşma. vicdanı olan zaten göreceğini görmüştür,geri kalan partizan kesim zaten boşuna münakaşaya girersin canın sıkılır.
bilim
sanat
teknoloji
sanat
teknoloji
annem bile beni birine anlatırken çok iyi bir insan diye bahsediyor.
başlık sığmadı, aslı: 20 haziran 2019 ibb yolsuzluk ve israf belgelerinin yayınlanması.
tele1 tarafından yayınlanmış belgelerdir.
yolsuzluk belgeleri
1 kilo çaya 181 bin lira ödenmiş. detayı yok.
çiçek için ödenen 9-10 milyonlar.
bi ajansa konser için verilen 10 milyon.
lütfen bunları yaşlı akplilere anlatırken eski para birimlerini kullanın. zira milyar ve milyon gerekli etkiyi sağlayamıyor.
trilyon, katrilyon, kentilyon gibi ifadelerle anlatın.
edit: metro istanbul’dan çay konusu ile ilgili açıklama gelmiş. 9000 paketmiş satın alma işlemi, orada yazmıyormuş.
ekap’ta 2019/150022 numaralı bi ihaleye ait hiçbir bilgi yok.
metro a.ş.’nin açıkladığı farklı ihale numarasına ait bir bilgi de yok.
metro a.ş. açıklaması
edit2: istisna olarak aratıldığında 2019/150022 numaralı ihale gözüküyor.
tele1 tarafından yayınlanmış belgelerdir.
yolsuzluk belgeleri
1 kilo çaya 181 bin lira ödenmiş. detayı yok.
çiçek için ödenen 9-10 milyonlar.
bi ajansa konser için verilen 10 milyon.
lütfen bunları yaşlı akplilere anlatırken eski para birimlerini kullanın. zira milyar ve milyon gerekli etkiyi sağlayamıyor.
trilyon, katrilyon, kentilyon gibi ifadelerle anlatın.
edit: metro istanbul’dan çay konusu ile ilgili açıklama gelmiş. 9000 paketmiş satın alma işlemi, orada yazmıyormuş.
ekap’ta 2019/150022 numaralı bi ihaleye ait hiçbir bilgi yok.
metro a.ş.’nin açıkladığı farklı ihale numarasına ait bir bilgi de yok.
metro a.ş. açıklaması
edit2: istisna olarak aratıldığında 2019/150022 numaralı ihale gözüküyor.
bu fikri savunan dangalağın bir üst versiyonu da scooter gibi düşük cc'li motosikletlere kasksız biner, sonra 20 ile giderken kafası dağılır beyni akıp geberir gider.
bu fikri savunan herhangi bir gerizekalıyı alıp, 10 kilometre hızla duvara vurun. bakın bakalım amı götü mü yokza ağzı götü mü yoksa götü beyni mi yoksa eli kolu mu dağılıyor.
(not: şehir içinde caddebostan sahilyolunda kilitli pedal ortalama 30 km/sa spor)
(ayrıca bkz: doğal salaksiyon)
bu fikri savunan herhangi bir gerizekalıyı alıp, 10 kilometre hızla duvara vurun. bakın bakalım amı götü mü yokza ağzı götü mü yoksa götü beyni mi yoksa eli kolu mu dağılıyor.
(not: şehir içinde caddebostan sahilyolunda kilitli pedal ortalama 30 km/sa spor)
(ayrıca bkz: doğal salaksiyon)
(bkz: geberit)
keşke gerçekten işitebilseydiniz de burda böyle saçmalamasaydınız dediğim başlık.
(bkz: allah söyletmiş)
bu halk yüzerek gene gelir amk. ne yapsalar boş kaderin üstünde bir kader vardır.
her şey çok güzel olacak.
her şey çok güzel olacak.
yarrakçadır ve angutçadır.
başka küfre de gerek olabilir.
başka küfre de gerek olabilir.
benim sakalım, benim kararım.
1 milyon için ıstırırım, yalarım bile.
ekrem imamoğlu o kadar temiz bir adammış ki, geçmişi o kadar temizmiş ki, ellerinde sadece bu deli saçması şey kalmış. bir kez daha saygı duydum imamoğlu'na. kırıntıları kalan demokrasi ve hukuk işlerse bu adam cb olur..
rahmetli dedemin lafıdır:
"araba ev aldırmaz ama ev araba aldırır."
"araba ev aldırmaz ama ev araba aldırır."
10 lirası dondurma ise geri kalanı instagram telif hakkıdır.
15 temmuz şehitler ve demokrasi örümceği
çünkü 1400 yıldır başarıyla bitiriyor, yersen...
az sonra tüm samimiyetimle yapacağım itiraftır...
sıkı durun... veya durmayın... evet, yasak olmasına rağmen biraz içtim. bira ve votka kafası var. önümüzdeki haftaya kadar boşum. dört günde alkolü atarım bünyemden. tabii ki, yeniden almazsam... içmek istedim. bugün pek bir işim yoktu. sözlük'te takıldım, haberleri okudum, internet üzerinden bazı işlerimi hallettim. ve tedavi gördüğüm kliniğe gittim. çıkmaz ama raporu sorayım, diye. çıkmış! rapor, yarın çıkacak, diye biliyordum ama çoktan hazırlamışlar. aldım. okudum. bir kez daha okudum.
eve geldim. rakı vardı. dutyfree'den ben de hediye yeni rakı alıp getirmiştim. ona dokunmadım. yarım kalan rakıyı bitirdim. sonra votka aldım. votka ve bira. onları da bitirdim. saat daha akşam beş buçuk bile değil. kafam güzel.
evet... nedir itirafım? şudur...
itiraf ediyorum ki... içim rahatladı.
hayır! iyi bir haber almadım. tersine, durum kritik. yanlış anlamadıysam dört günlük kısa bir kemo veya ilaç tedavisi ve aşı olacak. sonrasında, yeniden tahlilller alınacak. tedavi konusunda nelerin yapılacağına karar verilecek. ilerleme olmuş. pek fazla zamanım yok. ne kadar zamanım kaldı, onu temmuz'a doğru söyleyecekler. bu da güzel. beş yıl bana yeter. daha fazlasını istemiyorum. şimdiki halde onun yarısı kadar bile yok, ama aşı işe yararsa daha çok zaman kazanmış olurum. bakalım doktor abi ve ablalar ne diyecek. daha fazla ayrıntıya girmiyorum.
önce, korktum. irkildim. daha sonrasında mala bağladım. bir şey düşünemedim. ardından, aklıma sevdiklerim ve sevenlerim geldi. yine korktum, çok da üzüldüm. insanca bir duygu bu; daha çok yaşamak istiyoruz...
bugün sözlük'te "ne olursa olsun son güne kadar yaşayacağım ve çalışacağım", diye yazmıştım. aynen de öyle yapacağım. diğer yandan, itiraf etmeliyim ki, insanın kendini alıştırmaya çalıştığı durum ile yüz yüze gelmesi korkunç bir tecrübe.
bu, sağlık durumum ile ilgili son girdim olacak. bundan sonrası hep hayat, hep mutluluk, hep umut.
sıkı durun... veya durmayın... evet, yasak olmasına rağmen biraz içtim. bira ve votka kafası var. önümüzdeki haftaya kadar boşum. dört günde alkolü atarım bünyemden. tabii ki, yeniden almazsam... içmek istedim. bugün pek bir işim yoktu. sözlük'te takıldım, haberleri okudum, internet üzerinden bazı işlerimi hallettim. ve tedavi gördüğüm kliniğe gittim. çıkmaz ama raporu sorayım, diye. çıkmış! rapor, yarın çıkacak, diye biliyordum ama çoktan hazırlamışlar. aldım. okudum. bir kez daha okudum.
eve geldim. rakı vardı. dutyfree'den ben de hediye yeni rakı alıp getirmiştim. ona dokunmadım. yarım kalan rakıyı bitirdim. sonra votka aldım. votka ve bira. onları da bitirdim. saat daha akşam beş buçuk bile değil. kafam güzel.
evet... nedir itirafım? şudur...
itiraf ediyorum ki... içim rahatladı.
hayır! iyi bir haber almadım. tersine, durum kritik. yanlış anlamadıysam dört günlük kısa bir kemo veya ilaç tedavisi ve aşı olacak. sonrasında, yeniden tahlilller alınacak. tedavi konusunda nelerin yapılacağına karar verilecek. ilerleme olmuş. pek fazla zamanım yok. ne kadar zamanım kaldı, onu temmuz'a doğru söyleyecekler. bu da güzel. beş yıl bana yeter. daha fazlasını istemiyorum. şimdiki halde onun yarısı kadar bile yok, ama aşı işe yararsa daha çok zaman kazanmış olurum. bakalım doktor abi ve ablalar ne diyecek. daha fazla ayrıntıya girmiyorum.
önce, korktum. irkildim. daha sonrasında mala bağladım. bir şey düşünemedim. ardından, aklıma sevdiklerim ve sevenlerim geldi. yine korktum, çok da üzüldüm. insanca bir duygu bu; daha çok yaşamak istiyoruz...
bugün sözlük'te "ne olursa olsun son güne kadar yaşayacağım ve çalışacağım", diye yazmıştım. aynen de öyle yapacağım. diğer yandan, itiraf etmeliyim ki, insanın kendini alıştırmaya çalıştığı durum ile yüz yüze gelmesi korkunç bir tecrübe.
bu, sağlık durumum ile ilgili son girdim olacak. bundan sonrası hep hayat, hep mutluluk, hep umut.
bu kadar insan kinci, gaddar, kibirli, kaba, haydutsa senin yüzündendir bilesin. insanlara bunu verdin, bu ortamı sağladın. ateşin bol olsun.
sadece bu da değil, asıl önemli olan devamı.
ne diyor devamında?
"en ufak yanlışta karşısına belediye meclisi dikilecek"
https://eksiup.com/p/zs36986unjp3
peki ne demek bu? "akp'li birisini seçerseniz yanlışına göz yumulacak, deveyi hamuduyla götürse bile, istanbulu parsel parsel peşkeş çekse bile kimse ona karışamayacak" demek değil mi?
recep tayyip erdoğan kendi ağzı ile, istanbul'da hak yenmesin, yanlışlara göz yumulmasın, hırsızlık ve talan son bulsun istiyorsanız imamoğlunu seçersiniz demiş.
(bkz: rte'nin şecaatini söylerken sirkatini arz etmesi)
ne diyor devamında?
"en ufak yanlışta karşısına belediye meclisi dikilecek"
https://eksiup.com/p/zs36986unjp3
peki ne demek bu? "akp'li birisini seçerseniz yanlışına göz yumulacak, deveyi hamuduyla götürse bile, istanbulu parsel parsel peşkeş çekse bile kimse ona karışamayacak" demek değil mi?
recep tayyip erdoğan kendi ağzı ile, istanbul'da hak yenmesin, yanlışlara göz yumulmasın, hırsızlık ve talan son bulsun istiyorsanız imamoğlunu seçersiniz demiş.
(bkz: rte'nin şecaatini söylerken sirkatini arz etmesi)
bahane bulmayin bence sizin icinizde varmis.
her zaman diyorum zaten sozlukteki ideal kadin olayina bakiyorum
raki icen kadin cekiciligi
kufreden kadin cekiciligi
playstation oynayan kadin cekiciligi
dugun,nisan,gelinlik sevmeyen kadin cekiciligi
guclu, cevik, kendine yeten kadin cekiciligi
trip atmayan kafa kadin cekiciligi,
ofkeli kadin cekiciligi
mac seyreden kadin cekiciligi
ofsayti bilen kadin cekiciligi
yani feminen insanlar pek sevilmiyor. hep bir "harbi kiz" bir "fosforlu cevriye " yaratma cabasi var.
tamam yukaridakileri bir kadin da yapabilr ve feminenlik illa ki genel olarak kabul edilmis yazisiz kurallardan ibaret degildir ama yine de israrla bir kadindan erkek gibi davranmasini ve dusunmesini bekleyen erkegin sanki gizli ya da acik bir gay iliski ic ozlemi oldugunu dusunuyorum. sadece bazilari kendilerine itiraf edemiyor toplumdaki yeri pek saygin olmadigi icin.
ben kesinlikle karsi degilim bu cok normal bir sey. ama insanlari degistirmeye calismak yerine onlari oldugu gibi kabul ederseniz belki daha mutlu olabilirsiniz.
hayatinizi surekli alisverise cikmayan, sizden romantik sozler ,cicekler gibi jest beklemeyen, trip atmayan,regl olmayan, hamile kalip sizi darlamayan vs gibi kadin arayarak gecireceginize birlikte playstation oynayip, mac izleyebileceginiz, gece yarilarina kadar birbirinize sarilip mac kritikleri izleyip tartisabileceginiz, hali saha gibi etkinlikleri listenizin basina yazabileceginiz ve " kafa " muhabbeti olan bir erkek arayarak gecirirseniz daha cabuk mutlulugu yakalayabilirsiniz.
lutfen su ihtimali kabullenin de kadinlara giydirmekten vazgecin ya. kabul edin siz ulasabildiginiz kadinlari sevmiyorsunuz.
her zaman diyorum zaten sozlukteki ideal kadin olayina bakiyorum
raki icen kadin cekiciligi
kufreden kadin cekiciligi
playstation oynayan kadin cekiciligi
dugun,nisan,gelinlik sevmeyen kadin cekiciligi
guclu, cevik, kendine yeten kadin cekiciligi
trip atmayan kafa kadin cekiciligi,
ofkeli kadin cekiciligi
mac seyreden kadin cekiciligi
ofsayti bilen kadin cekiciligi
yani feminen insanlar pek sevilmiyor. hep bir "harbi kiz" bir "fosforlu cevriye " yaratma cabasi var.
tamam yukaridakileri bir kadin da yapabilr ve feminenlik illa ki genel olarak kabul edilmis yazisiz kurallardan ibaret degildir ama yine de israrla bir kadindan erkek gibi davranmasini ve dusunmesini bekleyen erkegin sanki gizli ya da acik bir gay iliski ic ozlemi oldugunu dusunuyorum. sadece bazilari kendilerine itiraf edemiyor toplumdaki yeri pek saygin olmadigi icin.
ben kesinlikle karsi degilim bu cok normal bir sey. ama insanlari degistirmeye calismak yerine onlari oldugu gibi kabul ederseniz belki daha mutlu olabilirsiniz.
hayatinizi surekli alisverise cikmayan, sizden romantik sozler ,cicekler gibi jest beklemeyen, trip atmayan,regl olmayan, hamile kalip sizi darlamayan vs gibi kadin arayarak gecireceginize birlikte playstation oynayip, mac izleyebileceginiz, gece yarilarina kadar birbirinize sarilip mac kritikleri izleyip tartisabileceginiz, hali saha gibi etkinlikleri listenizin basina yazabileceginiz ve " kafa " muhabbeti olan bir erkek arayarak gecirirseniz daha cabuk mutlulugu yakalayabilirsiniz.
lutfen su ihtimali kabullenin de kadinlara giydirmekten vazgecin ya. kabul edin siz ulasabildiginiz kadinlari sevmiyorsunuz.
yine birisi eve gelen temizlikci kadina saldirmis. sikayet etmek lazim.
bahsi geçen konser ve şarkı türkiye'den kaçmadan önceki bir tarihte yapılmıştır. ahmet kaya iyi şarkıcıdır o başka lakin pkk destekçisi olduğu gerçeğini değiştirmiyor bu.
(bkz: entry nick uyumu)
ulan bişey demiycem de bizim bileklik ile beşiktaş'ın feda kampanyasıyla dalga geçen taraftar şimdi kendileriyle dalga geçilmesine kızıyor. adamlar pembe dizi gibi her hafta bir kampanya yapıyor amk :)
tanım: kaçıncı bölümünün olduğunu ve sezon finalinin ne zaman yapılacağını merak ettiğim atraksiyon.
edit:final yapsın ondan sonra izliycem :)
tanım: kaçıncı bölümünün olduğunu ve sezon finalinin ne zaman yapılacağını merak ettiğim atraksiyon.
edit:final yapsın ondan sonra izliycem :)
türkiyemizin en başarılı yönetmenlerimizden biri olan nuri bilge ceylan, marvel hakkında "çocuklarım yüzünden marvel filmlerini seyretmek zorunda kalıyorum, bu da benim cezam." diyerek ona yüklediğimiz sevgiyi bir anda yerle bir etti. üstünde çok emek harcanan marvel iç... ahahahahahhhhh kahrolsun marvel! böyle güzel bir cümleyi nuri bilge ceylan'dan başka kim yapabilirdi ki? az yapmış. hala marvel filmlerinin oscar kazanması gerektiğini düşünen moronlar üzülsün biraz.
edit:
(bkz: moronlar ne seyreder)
(bkz: marvel)
edit:
(bkz: moronlar ne seyreder)
(bkz: marvel)
destek olunası kampanya
çok düşündüm aklıma memeden başka bir şey gelmedi.
binali yıldırım "başbakanlık tarafından tahsis edilen makam aracını kullanıyor" iddialarına yanıt: ben 15 temmuz darbesini yaşamış bir başbakanım; bu konuların gündeme getirilmesini kınıyorum.
bizde vatandaş olarak 15 temmuz yaşadık vergi, ötv almayın da dostluğumuz pekişsin.
link
bizde vatandaş olarak 15 temmuz yaşadık vergi, ötv almayın da dostluğumuz pekişsin.
link
bunun en üst noktası benim için zinedine zidane'dır.
(bkz: hala ölmemesi) adlı başlığı taşıyıp yok eden yönetime bir cevap olarak kafamda kurguladığım sinema filmi.
hala ölmemesi adlı filmin devamı. filmde birisi var ve ölmüyor. halkına zulmediyor. sonra hakkında başlık açılıyor. ama o kişiden hiç bahsedilmiyor (tıpkı şu anda olduğu gibi). sonra bir yönetim geliyor. başlığı yok ediyor.
güzel bir film.
edit : oğlum gızım ne güzel mesajlar atıyorsunuz, canınızı yerim sizin. teşekkür ederim herkese tek tek. eksik olmayın.
yönetim bunu silemedi galiba*
hala ölmemesi adlı filmin devamı. filmde birisi var ve ölmüyor. halkına zulmediyor. sonra hakkında başlık açılıyor. ama o kişiden hiç bahsedilmiyor (tıpkı şu anda olduğu gibi). sonra bir yönetim geliyor. başlığı yok ediyor.
güzel bir film.
edit : oğlum gızım ne güzel mesajlar atıyorsunuz, canınızı yerim sizin. teşekkür ederim herkese tek tek. eksik olmayın.
yönetim bunu silemedi galiba*
binali bey pazartesi itibarı ile mısırda aday oluyor demek ki*
kendini daha fazla rezil etme noktasında kimse ergin ataman ile boy ölçüşemez herhalde. bu efes'in bir başkanı, bir yönetimi yok mu acaba? efes gibi köklü bir kulübü, camiayı nasıl böyle bir şaklabana teslim ediyorlar?
kanlı 1 mayıs ta bu otelden insanlara ateş açılmıştı , gezi sırasında kapılarını açmadılar insanlar ilk gün gazdan kaçarken o kapıları kırdılar ve kolektif olarak binayı aldılar.
bence odalarında da kameralar vardır ve kesinlikle kayıt yapıyorlardır
bence odalarında da kameralar vardır ve kesinlikle kayıt yapıyorlardır
sunucuların "bilmediğimiz yeni bir müjde var mı?" dedikten sonra binali yıldırım'dan yanıt gelmeyince müjdeleri şakır şakır sıralamaları gibi bir enstantaneye sahne olmuş komik olay.
tapu tahsis belgesiyle ilgili müjde varmış ya binali bey, niye milleti müjdelemiyorsun?
ek: kadın sunucunun "seçime birkaç gün kala" dedikten sonra sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi yanındaki sunucuya dönüp baktığı an yaşadığım utancı tarif edebilmem mümkün değil.
tapu tahsis belgesiyle ilgili müjde varmış ya binali bey, niye milleti müjdelemiyorsun?
ek: kadın sunucunun "seçime birkaç gün kala" dedikten sonra sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi yanındaki sunucuya dönüp baktığı an yaşadığım utancı tarif edebilmem mümkün değil.
yurdum insanının bakış açısını, buraya yazılanları okuyarak rahatlıkla görebilirsiniz. hatta ileriye taşıyorum! bu başlıktaki entryleri inceleyerek erkeklerin kadınlar hakkındaki düşünceleri, cinsellik, hayattan beklentiler, yıkıklık vb. konularda sosyolojik tez yazabilecek kadar toplum hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
gel bakalım. muhafazakarasan çay içer, sekülersen bira içeriz. yüzeyselsen havadan sudan konuşur, derinlikliysen varoluşu sorgularız. beyaz yakalıysan iş yaşamı, işsizsen geçim ve can sıkıntısı konuşuruz. hobilerin varsa hobilerinden, amaçların varsa amaçlarından bahsederiz.
tek şart kadın olman.*
tek şart kadın olman.*
kadriye çavuş isimli kadını, sehirler arasi otobusten darp ederek kaçıranlarin kullandigi arabanın plakası:
https://twitter.com/…ksu/status/1141716447707783169
iç işleri bakanı belediye seçimleri ile ilgilenmeye ara verip konuyla ilgili twit atmış, adamlar yakalanmış: https://twitter.com/…tatus/1141737290986921986?s=20
https://twitter.com/…ksu/status/1141716447707783169
iç işleri bakanı belediye seçimleri ile ilgilenmeye ara verip konuyla ilgili twit atmış, adamlar yakalanmış: https://twitter.com/…tatus/1141737290986921986?s=20
milyon/milyarlarıma yenilerini katmak için çalışanlarımın hakkını yemem.
yaşanan olay elbette bir katliam ama dost acı söyler. hepimizin güneydoğulu bir tanıdığı eşi dostu vs vardır. sözlükte bölgeden olanlar da vardır. ben bölgede birkaç yıl yaşadığım için fikrimi söyleyebilecek bilgiye sahip olduğumu da düşünüyorum.
bugün şu olayın yaşanmasında batı’da yaşayan o bölgeden bir profesörün bile suçu vardır emin olun. çünkü bölge insanı bir türlü feodal yapıdan kopamamıştır. aşiretçiliğe sırtını dönememiştir. en medenisi bile yeri geliyor, size x bir aşiretten olmasıyla övünebiliyor. aşiretteki hiyerarşiyi, modern işadamı, siyasetçi ağalarını ölümüne savunabiliyor. batı’daki bireyselleşmeyi eleştirip, güneydoğunun feodalitesini değerler ve gelenekler adı altında yüceltip kutsuyor. bakın bunları yapan doktor, mühendis, devlette yüksek düzeyde idareci çok tanıdığım var. işte bu düzenin devam etmesini sağlayan en önemli adamlar bunlar.
dediğim gibi dost acı söyler. güneydoğu insanı-özellikle okumuş tayfa- ağalarına biat etmeyi bırakırsa bu tip olaylar azalır, başka türlü zor.
bugün şu olayın yaşanmasında batı’da yaşayan o bölgeden bir profesörün bile suçu vardır emin olun. çünkü bölge insanı bir türlü feodal yapıdan kopamamıştır. aşiretçiliğe sırtını dönememiştir. en medenisi bile yeri geliyor, size x bir aşiretten olmasıyla övünebiliyor. aşiretteki hiyerarşiyi, modern işadamı, siyasetçi ağalarını ölümüne savunabiliyor. batı’daki bireyselleşmeyi eleştirip, güneydoğunun feodalitesini değerler ve gelenekler adı altında yüceltip kutsuyor. bakın bunları yapan doktor, mühendis, devlette yüksek düzeyde idareci çok tanıdığım var. işte bu düzenin devam etmesini sağlayan en önemli adamlar bunlar.
dediğim gibi dost acı söyler. güneydoğu insanı-özellikle okumuş tayfa- ağalarına biat etmeyi bırakırsa bu tip olaylar azalır, başka türlü zor.
aşırı hızla alçalıyorlar. aman iniş takımlarına dikkat.
murakami - umibe no kafuka
açmayın!!
ekrem imamoğlu`na yapilan bunca serefsizlikten sonra, bunca adaletsizlikten sonra yuzde 51 oy bile azdir. bir gram vicdani olan secmen binali yildirim`a oy vermeye utanir.
edit: imla
edit: imla
ben şahsen (bkz: amına bile korum)
ama soru zor. 100 bin pek de büyük bir para olmayabilir çoğu ekşici için, ne de olsa maaş başlığında hepiniz 20k alıyonuz amk.
futbol ve takım kavramları, şeref ve namus seviyesine yüceltildiği için ülkemizde, 100.000'i elinin tersiyle iter bizim koçlar.
ama soru zor. 100 bin pek de büyük bir para olmayabilir çoğu ekşici için, ne de olsa maaş başlığında hepiniz 20k alıyonuz amk.
futbol ve takım kavramları, şeref ve namus seviyesine yüceltildiği için ülkemizde, 100.000'i elinin tersiyle iter bizim koçlar.
3 yılı aşmamak iyidir. 3 yıl eşiğini geçince risk almak zorlaşıyor, iş değiştirmekten ve yeni bir işe adapte olmaktan korku duyuluyor.
3 yıl şirketteki geleceğinize, kariyer hedefine ulaşabilme ihtimallerinize dair çok şey gösterir.
3 yıl şirketteki geleceğinize, kariyer hedefine ulaşabilme ihtimallerinize dair çok şey gösterir.