Sık geçen başlıklar

şişli'deki cama sıfır apartman 1

ekşi'de gör
oooh, çok da iyi olmuş, ooooh...

o "cam pencere açamıyoruz, kahve içemiyoruz" diye zırlayan dayı var ya, hüseyin arslan..

apartmanı oraya kaçak yaptıran. hah, o hüseyin amca, eli şeyinde istanbulun göbeğinde apartman sahibi oluyor. nasıl oluyor? böyle oluyor. ona üzüleceğim öyle mi?

tebrik ediyorum, yan tarafta ırza tecavüz yapan müteahhiti. çok iyi yapmış.

bu kaçakçı güruha az bile.