(bkz: ronalda goncalves ruis da lima nascimento perreira)
(bkz: kısaca bobo)
Sık geçen başlıklar
seferoglu suphi 13
ekşi profilietil alkol bileşiğinin elementleri kaç milyar yıl süresince tam da kararında buluşmuşlar.
tüm gezegen alkol amk.
bu sefer ordan açılacak başlık;
(bkz: 50lik suyun 15 lira olması)
edit : yazılan bazı yazılara ve gelen bazı mesajlara bakınca eklemek şart oldu.
yukarıda yazdıklarımı götümden uydurdum hacılar. az biraz sakin......
tüm gezegen alkol amk.
bu sefer ordan açılacak başlık;
(bkz: 50lik suyun 15 lira olması)
edit : yazılan bazı yazılara ve gelen bazı mesajlara bakınca eklemek şart oldu.
yukarıda yazdıklarımı götümden uydurdum hacılar. az biraz sakin......
bişeyin en iyisini seçebilen insanları kıskanıyorum.
hiç mi aklınız diğerinde kalmıyor ya da başka birine haksızlık ettiğinizi düşünmüyorsunuz lan ?
hiç mi aklınız diğerinde kalmıyor ya da başka birine haksızlık ettiğinizi düşünmüyorsunuz lan ?
en önce il yapılması gereken ilçe alanya’dır.
en yakın il merkezi en az 100 km uzak olur mu amk ?
en yakın il merkezi en az 100 km uzak olur mu amk ?
herkes erkek olacağını öngörüp altar demiş. kız olursa da tuba olsun.
- anam tuba hatun'dur, babam yiğit altar'dır.
- anam tuba hatun'dur, babam yiğit altar'dır.
https://twitter.com/…dufk/status/955036218345091077
ofsayt sanıp topu ceza sahasında elle tutan bir adet defans oyuncusuna kıyamayan bir futbolcu içerir. yüreğine sağlık. bize böyle galibiyetler gerekmez demiştir.
edit : maç 8-1 bitmiş. "böyle olmasa yine aynısını yapar mıydı" sorularına kızamıyorum fakat çocuğun da ne tepki vereceğini söyleyemiyorum. niyet okumaya gerek yok. yine de alkışı hak eden bir hareket.
edit 2 : olay olduğunda maç 3-0 mış. turiqe teşekkürler.
http://www.altinordu.org.tr/…en-farkli-galibiyet8-1
ofsayt sanıp topu ceza sahasında elle tutan bir adet defans oyuncusuna kıyamayan bir futbolcu içerir. yüreğine sağlık. bize böyle galibiyetler gerekmez demiştir.
edit : maç 8-1 bitmiş. "böyle olmasa yine aynısını yapar mıydı" sorularına kızamıyorum fakat çocuğun da ne tepki vereceğini söyleyemiyorum. niyet okumaya gerek yok. yine de alkışı hak eden bir hareket.
edit 2 : olay olduğunda maç 3-0 mış. turiqe teşekkürler.
http://www.altinordu.org.tr/…en-farkli-galibiyet8-1
"bilindiği üzere" şeklinde başlayan cümlelerdir.
muhtemelen unutulan bir hususta karşı tarafa laf sokulacaktır;
- "bilindiği üzere" şirketimizin son yönetim kurulunda alınan kararlar neticesinde, şu şu şu kararlar alınmıştı.
( ama siz bunlara uymuyorsunuz) mealinde.
muhtemelen unutulan bir hususta karşı tarafa laf sokulacaktır;
- "bilindiği üzere" şirketimizin son yönetim kurulunda alınan kararlar neticesinde, şu şu şu kararlar alınmıştı.
( ama siz bunlara uymuyorsunuz) mealinde.
- cumhurbaşkanınız olarak
- reisicumhur olarak ben
- ben başkomutanım
- başkomutanınızım
- bu ordunun başkomutanı olarak
- milletin başı
- bu milletin cumhurbaşkanıyım
şeklinde sürekli !!!! bir hatırlatma hissediyor her dakka.
neden acaba ?
az biraz sakin diyesim var kendine.
bu dünya ne sultan süleymanlar ne sezarlar gördü. sakin olun biraz anladık.
- reisicumhur olarak ben
- ben başkomutanım
- başkomutanınızım
- bu ordunun başkomutanı olarak
- milletin başı
- bu milletin cumhurbaşkanıyım
şeklinde sürekli !!!! bir hatırlatma hissediyor her dakka.
neden acaba ?
az biraz sakin diyesim var kendine.
bu dünya ne sultan süleymanlar ne sezarlar gördü. sakin olun biraz anladık.
bi kişiyi aşağı düşürüp üstünden araba geçmesine sebep olan bir orospuçocuğu olmak.
muhtemelen 1 ölü dedikleri de o'dur.
muhtemelen 1 ölü dedikleri de o'dur.
"tanrı yoktur" diyen birine iblis'in çocuğu demek;
"futbol yoktur" diyen birine "sen galatasaraylısın zaten ondan" demek gibi birşey heralde.
zekanı tebrik ediyorum, seni okutan hocaya da selamlarımı iletiyorum.
edit : bu zeki arkadaş her kimse yazdığını silip topuklamış. benim yazı da sanki biraz havada kalmış.
herneyse bu da birşeydir.
"futbol yoktur" diyen birine "sen galatasaraylısın zaten ondan" demek gibi birşey heralde.
zekanı tebrik ediyorum, seni okutan hocaya da selamlarımı iletiyorum.
edit : bu zeki arkadaş her kimse yazdığını silip topuklamış. benim yazı da sanki biraz havada kalmış.
herneyse bu da birşeydir.
hacı ben sana bişi diyim mi;
dünyadaki tüm biliminsanlarını acilen göreve çağırıyorum.
bırakın elinizdeki tüm işleri, bırakın kara deliği, kozmosu, kanseri bilmemneyi....
gelin el ele verin, şu erkek cinsindeki, libido mudur, azgınlık mıdır, testesteron mudur nedir....
gelin şu zıkkımı makul seviyelere indirecek ve bir standarda bağlayacak bir buluş yapın.
yani erkeklik görevini yerine getirebilsin, üremede sıkıntı olmasın fakat onun haricinde standby dursun bu zıkkım.
yeter ulan bu azgın sapıkların çüklerinin keyfine azap çektirdiği masumlar.
dünyadaki tüm biliminsanlarını acilen göreve çağırıyorum.
bırakın elinizdeki tüm işleri, bırakın kara deliği, kozmosu, kanseri bilmemneyi....
gelin el ele verin, şu erkek cinsindeki, libido mudur, azgınlık mıdır, testesteron mudur nedir....
gelin şu zıkkımı makul seviyelere indirecek ve bir standarda bağlayacak bir buluş yapın.
yani erkeklik görevini yerine getirebilsin, üremede sıkıntı olmasın fakat onun haricinde standby dursun bu zıkkım.
yeter ulan bu azgın sapıkların çüklerinin keyfine azap çektirdiği masumlar.
kendisini izleyeceğime gider sokakta inşaat makinelerini izlerim daha iyi dediğim herif.