https://twitter.com/…dufk/status/955036218345091077
ofsayt sanıp topu ceza sahasında elle tutan bir adet defans oyuncusuna kıyamayan bir futbolcu içerir. yüreğine sağlık. bize böyle galibiyetler gerekmez demiştir.
edit : maç 8-1 bitmiş. "böyle olmasa yine aynısını yapar mıydı" sorularına kızamıyorum fakat çocuğun da ne tepki vereceğini söyleyemiyorum. niyet okumaya gerek yok. yine de alkışı hak eden bir hareket.
edit 2 : olay olduğunda maç 3-0 mış. turiqe teşekkürler.
http://www.altinordu.org.tr/…en-farkli-galibiyet8-1
23.01.2018 · 19. sıra
seferoglu suphi
22.01.2018 09:33 ~ 12:43