Sık geçen başlıklar

altınordu'lu futbolcunun penaltıyı taca atması 1

ekşi'de gör
https://twitter.com/…dufk/status/955036218345091077

ofsayt sanıp topu ceza sahasında elle tutan bir adet defans oyuncusuna kıyamayan bir futbolcu içerir. yüreğine sağlık. bize böyle galibiyetler gerekmez demiştir.

edit : maç 8-1 bitmiş. "böyle olmasa yine aynısını yapar mıydı" sorularına kızamıyorum fakat çocuğun da ne tepki vereceğini söyleyemiyorum. niyet okumaya gerek yok. yine de alkışı hak eden bir hareket.

edit 2 : olay olduğunda maç 3-0 mış. turiqe teşekkürler.

http://www.altinordu.org.tr/…en-farkli-galibiyet8-1