"tanrı yoktur" diyen birine iblis'in çocuğu demek;
"futbol yoktur" diyen birine "sen galatasaraylısın zaten ondan" demek gibi birşey heralde.
zekanı tebrik ediyorum, seni okutan hocaya da selamlarımı iletiyorum.
edit : bu zeki arkadaş her kimse yazdığını silip topuklamış. benim yazı da sanki biraz havada kalmış.
herneyse bu da birşeydir.
24.09.2016 · 18. sıra
seferoglu suphi
13:16 ~ 16:13