Sık geçen başlıklar

ateizmin çöküşü 1

ekşi'de gör
"tanrı yoktur" diyen birine iblis'in çocuğu demek;

"futbol yoktur" diyen birine "sen galatasaraylısın zaten ondan" demek gibi birşey heralde.

zekanı tebrik ediyorum, seni okutan hocaya da selamlarımı iletiyorum.

edit : bu zeki arkadaş her kimse yazdığını silip topuklamış. benim yazı da sanki biraz havada kalmış.

herneyse bu da birşeydir.