"son derece doğru tespit" diyenler falan olmuş.
değildir bence. donanımlı ve ufku geniş bir erkek kabul etmeliyiz ki her önüne gelen kadınla değil, kendi ayarında bir kadınla birlikte olmak ister. yani bir kadın ilişki için ayarı yüksek bir erkek istiyorsa kendi ayarının da yüksek olması gerekiyor. ha sıradan bir erkek arıyorsa, elbette o tür erkekler hiçbir kadını reddetmez. zaten onlar bu yüzden sıradan erkektirler.
Sık geçen başlıklar
vision perception 14
ekşi profiligerçekten abla deme ihtimali yok yani? herkes her kadına tek ve nihai bir amaç için abla diyor öyle mi? sakın aklınız fikriniz oranızda olduğu için her eylemi orayla bağdaştırıyor olmayasınız?
insan gerçekten hayret ediyor, zamanında ülkeyi yönetebilir onayı verip cumhur başkanı adayı olmasını istediği adama şimdi istanbul'u yönetemez diyor. ey siyaset, bir kere de şaşırt bizi. ya da ey siyasiler bir kere de şaşırtmayın bizi.
bi dahaki seçime kıçındaki hançerle gitmek istemiyorsan bırak artık şu koltuğu denilesi saçmalık.
bir takım pis heveslerin acı sonucunu hem kendine hem başkalarına yaşatan insanlarla dolu malesef hayat. öldürmek kendi açısından en kötü sonucu doğurmuştur kuşkusuz. ama gözünün önünde eşini bir başkasıyla uygunsuz vaziyette gören adamın ruh halini de böyle kolay eleştirmemek gerek.
ayrıca evli kadınlarla ilişki yaşamayı güzelleyen bazı namussuzlar çıkıyor ekşi sözlükte. onlar da bu videoyu iyi izlesinler. bu işe tevessül eden namussuz kadınları da allah uzak tutsun herkesten.
ayrıca evli kadınlarla ilişki yaşamayı güzelleyen bazı namussuzlar çıkıyor ekşi sözlükte. onlar da bu videoyu iyi izlesinler. bu işe tevessül eden namussuz kadınları da allah uzak tutsun herkesten.
gelişmemiş toplumlarda nezaket güçsüzlük algılanır çünkü.
ben bunların mağduriyet konusundaki azmine hayranım valla. sinekten yağ çıkarıyorlar bu konuda.
ateizm belki hızla artmıyordur ama dinlerden kaçış olanca hızıyla devam ediyor gibi.
ateşin düşmediği ocaklar elbette bi şekilde normale dönecektir. hayat devam ediyor sonuçta. ya ateş düşen ocaklar? onların normali başkalarının normali gibi olmayacak hiç.
yapmayın yahu! bari bu konuda mağdura yatmayın. ben inanclı iken pek sorun yaşamadim. ama ne vakit inancı yitirdim, o zaman tüm bulundugum toplulukta baskı yedim. hatta aklımı alaya aldılar, düsüncemi küçümsediler. yapmayın gercekten.
"doğru olandır, makama hürmettir, normaldir" gibi sözlerle olayı yumuşatanların iyimserliğinden istiyorum ben.
o makam sanki yıllardır nefret politikası izleyip kendisi dışındakini ötekileştirmemiş gibi. sanki 'partili cumhurbaşkanı' sistemiyle makamın saygısını sıfırlamamış gibi. herkese eşit mesafede olması gereken o hürmet edilesi makamın, sanki eline geçen/geçecek her fırsatta kendisinden olmayanın ümüğünü sıkmıyormuş/sıkmayacakmış gibi..
o makam sanki yıllardır nefret politikası izleyip kendisi dışındakini ötekileştirmemiş gibi. sanki 'partili cumhurbaşkanı' sistemiyle makamın saygısını sıfırlamamış gibi. herkese eşit mesafede olması gereken o hürmet edilesi makamın, sanki eline geçen/geçecek her fırsatta kendisinden olmayanın ümüğünü sıkmıyormuş/sıkmayacakmış gibi..
ha gayret, az kaldı o ile başlayan kelimeyi yakıştırmaya. bu ne cüret arkadaş? sözlükte sayısı on binlerce olan kadınları toptancı bir görüşle hafifmeşrep diye etiketlemek en hafif tabirle hafifmeşrep çocukluğudur.
ulan tüm argümanınız herifin menemene melemen demesi üzerine mi? yok mu başka yorumunuz. melemen yazdığı için haketmiş güya. fiyatın anormal olduğu idrakını menemen yazsaydı mı anlayacaktınız?