Sık geçen başlıklar

iyi partili'lerin rte gelince ayağa kalkması 1

ekşi'de gör
"doğru olandır, makama hürmettir, normaldir" gibi sözlerle olayı yumuşatanların iyimserliğinden istiyorum ben.

o makam sanki yıllardır nefret politikası izleyip kendisi dışındakini ötekileştirmemiş gibi. sanki 'partili cumhurbaşkanı' sistemiyle makamın saygısını sıfırlamamış gibi. herkese eşit mesafede olması gereken o hürmet edilesi makamın, sanki eline geçen/geçecek her fırsatta kendisinden olmayanın ümüğünü sıkmıyormuş/sıkmayacakmış gibi..