"doğru olandır, makama hürmettir, normaldir" gibi sözlerle olayı yumuşatanların iyimserliğinden istiyorum ben.
o makam sanki yıllardır nefret politikası izleyip kendisi dışındakini ötekileştirmemiş gibi. sanki 'partili cumhurbaşkanı' sistemiyle makamın saygısını sıfırlamamış gibi. herkese eşit mesafede olması gereken o hürmet edilesi makamın, sanki eline geçen/geçecek her fırsatta kendisinden olmayanın ümüğünü sıkmıyormuş/sıkmayacakmış gibi..
08.10.2022 · 47. sıra
vision perception
07.10.2022 01:03 ~ 01:16