Sık geçen başlıklar

karşı cinse abla diye hitap eden erkek 2

ekşi'de gör
gerçekten abla deme ihtimali yok yani? herkes her kadına tek ve nihai bir amaç için abla diyor öyle mi? sakın aklınız fikriniz oranızda olduğu için her eylemi orayla bağdaştırıyor olmayasınız?
ben. yaşıtım veya küçüğümse ablacım vs. gibi esnaf ağzını yapıştırıyorum. kadınların çoğu manasızca her erkeğin kendisine yavşamaya çalıştığını düşündüğü için hitaplarda böyle sınırlar çizmekte yarar var.